-
Strona do oceny
Stopka jest tylko reklamy niefortunnie ją zasłaniają. jak wrzucę ją na płatny serwer to powinno być dobrze. a tło zmienię, dzięki.
-
Strona do oceny
Hej, ostatnio zrobiłem taką oto stronę studia nagrań. http://redstudionagran.prv.pl/ proszę o ocenę, jestem dosyć zadowolony z niej ale na pewno popełniłem masę błędów, chciałbym żeby ktoś bardziej doświadczony mi zwrócił uwagę;)
-
Minibitwa 24: bolkhovitinov bi 1
Brakuje mi trochę dolnego malowania. No i detal jak napisał Bruneq. I niech mi ktoś wytłumacz jak ta maszyna latała xD wszystkie samoloty z okresu WWII które widziałem miały silnik z przodu z tymi śmigłami. a tu tego nie ma.
-
Minibitwa 24: Panzerkampfwagen Tiger
Zrobiłem uv'ke od nowa. powinno być teraz dobrze.
-
Minibitwa 24: Panzerkampfwagen Tiger
Co do refki to chciałem zrobić wersje z jednolitym kolorem. ale jednak będę musiał chyba zrobić to camo bo jakoś to łyso wygląda:/ Diff Spec
-
Minibitwa 24: Panzerkampfwagen Tiger
Empeck: Wielkie dzięki za refke i tutka. Kiedyś widziałem tego tutka, ale jakoś mi z głowy wyleciało. Idąc dalej z teksturką zrobiłem większość tak jak było w tym tutorialu. AO z teksem bazowym + ręcznie dodany bród itp(jeszcze nie wszędzie dodany, chce wiedzieć czy brnąć dalej w tą stronę). gąsienic na razie nie ruszałem. jeszcze na szybko do renderów zrobiłem speculara na bazie koloru. Na tym tygrysie się już sporo nauczyłem:P Proszę o napisanie co źle znowu zrobiłem i jak można to dobrze zrobić:)
-
Minibitwa 24: Panzerkampfwagen Tiger
Eksperymentuje z kolorem i AO wypalonym w Xnormal. Jak już mówiłem w teksturowaniu jestem kiepski, więc każda podpowiedź jest dla mnie cenna.
-
Minibitwa 24: Panzerkampfwagen Tiger
Zrobiłem normalke. bumpa wrzuciłem w Xnormal żeby mi zrobiło z niego normalke, ale chyba nie wygląda tak tragicznie.
-
Minibitwa 24: Panzerkampfwagen Tiger
będzie cacy ^^ ale UV'ke muszę poprawić jeszcze. tułów czołgu jest troszke za mały:/
-
Minibitwa 24: Panzerkampfwagen Tiger
Plutko: Zrobiłem tak bo na jednym będą te wszystkie koła zębate a na drugim te koła które są na drugim planie. no i będzie później ładnie cień padać:) Kruku: Czyli że źle? :P
-
Minibitwa 24: Panzerkampfwagen Tiger
Zrobiłem sobie krótką przerwę i wracam na nowo:) model zoptymalizowany do 960 trisów i zrobiona UV'ka na nowo.
-
Minibitwa 24: Panzerkampfwagen Tiger
Sprawdzałem właśnie jak to wygląda in-game. korzystam z viewera XNormal i jak na mój gust to ta najciemniejsza tekstura wypadła najlepiej. najlepiej oddaje ciężar czołgu, a specular w enginie pokazał w końcu że to jest jednak metal a nie karton:p Od rana nad nim siedzę xD chyba czas się wyspać i nabrać świeżego spojrzenia :p
-
Minibitwa 24: Panzerkampfwagen Tiger
Rozjaśniłem trochę, ale mi chyba tego "wyczucia" brakuje:/ może powinienem zacząć znaczki zbierać... tak wygląda teraz model: A tak teksturka:
-
Minibitwa 24: Panzerkampfwagen Tiger
Dzięki za rady. jednak wolałbym bardziej realistyczą teksturke. jednak skorzystałem z rady co do światła na teksie. i jak widać zmieniłem trochę kolor i wywaliłem wszystkie tekstury "metalu" bo to one dawały tak dużego noisa. chociaż samo AO daje go też dużo:/ a tutaj teksturka:
-
Minibitwa 24: Panzerkampfwagen Tiger
Jak ktoś widział mój post ze statkiem kosmiczno-wyścigowym to wie że w teksturowaniu kuleje i to bardzo:P no ale co mi tam, takie coś właśnie nabazgrałem: A tak wygląda na modelu: Myślę że sam kolor wystarczy, bez normali i speculara. przez ten limit 1000 trisów model nabrał oldschool'owego klimatu:) Piszcie co na teksie razi najbardziej ;)
Crimson
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta