Skocz do zawartości

Crimson

Members
  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kraków

Crimson's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Crimson

    Strona do oceny

    Stopka jest tylko reklamy niefortunnie ją zasłaniają. jak wrzucę ją na płatny serwer to powinno być dobrze. a tło zmienię, dzięki.
  2. Crimson

    Strona do oceny

    Hej, ostatnio zrobiłem taką oto stronę studia nagrań. http://redstudionagran.prv.pl/ proszę o ocenę, jestem dosyć zadowolony z niej ale na pewno popełniłem masę błędów, chciałbym żeby ktoś bardziej doświadczony mi zwrócił uwagę;)
  3. Brakuje mi trochę dolnego malowania. No i detal jak napisał Bruneq. I niech mi ktoś wytłumacz jak ta maszyna latała xD wszystkie samoloty z okresu WWII które widziałem miały silnik z przodu z tymi śmigłami. a tu tego nie ma.
  4. Zrobiłem uv'ke od nowa. powinno być teraz dobrze.
  5. Co do refki to chciałem zrobić wersje z jednolitym kolorem. ale jednak będę musiał chyba zrobić to camo bo jakoś to łyso wygląda:/ Diff Spec
  6. Empeck: Wielkie dzięki za refke i tutka. Kiedyś widziałem tego tutka, ale jakoś mi z głowy wyleciało. Idąc dalej z teksturką zrobiłem większość tak jak było w tym tutorialu. AO z teksem bazowym + ręcznie dodany bród itp(jeszcze nie wszędzie dodany, chce wiedzieć czy brnąć dalej w tą stronę). gąsienic na razie nie ruszałem. jeszcze na szybko do renderów zrobiłem speculara na bazie koloru. Na tym tygrysie się już sporo nauczyłem:P Proszę o napisanie co źle znowu zrobiłem i jak można to dobrze zrobić:)
  7. Eksperymentuje z kolorem i AO wypalonym w Xnormal. Jak już mówiłem w teksturowaniu jestem kiepski, więc każda podpowiedź jest dla mnie cenna.
  8. Zrobiłem normalke. bumpa wrzuciłem w Xnormal żeby mi zrobiło z niego normalke, ale chyba nie wygląda tak tragicznie.
  9. będzie cacy ^^ ale UV'ke muszę poprawić jeszcze. tułów czołgu jest troszke za mały:/
  10. Plutko: Zrobiłem tak bo na jednym będą te wszystkie koła zębate a na drugim te koła które są na drugim planie. no i będzie później ładnie cień padać:) Kruku: Czyli że źle? :P
  11. Zrobiłem sobie krótką przerwę i wracam na nowo:) model zoptymalizowany do 960 trisów i zrobiona UV'ka na nowo.
  12. Sprawdzałem właśnie jak to wygląda in-game. korzystam z viewera XNormal i jak na mój gust to ta najciemniejsza tekstura wypadła najlepiej. najlepiej oddaje ciężar czołgu, a specular w enginie pokazał w końcu że to jest jednak metal a nie karton:p Od rana nad nim siedzę xD chyba czas się wyspać i nabrać świeżego spojrzenia :p
  13. Rozjaśniłem trochę, ale mi chyba tego "wyczucia" brakuje:/ może powinienem zacząć znaczki zbierać... tak wygląda teraz model: A tak teksturka:
  14. Dzięki za rady. jednak wolałbym bardziej realistyczą teksturke. jednak skorzystałem z rady co do światła na teksie. i jak widać zmieniłem trochę kolor i wywaliłem wszystkie tekstury "metalu" bo to one dawały tak dużego noisa. chociaż samo AO daje go też dużo:/ a tutaj teksturka:
  15. Jak ktoś widział mój post ze statkiem kosmiczno-wyścigowym to wie że w teksturowaniu kuleje i to bardzo:P no ale co mi tam, takie coś właśnie nabazgrałem: A tak wygląda na modelu: Myślę że sam kolor wystarczy, bez normali i speculara. przez ten limit 1000 trisów model nabrał oldschool'owego klimatu:) Piszcie co na teksie razi najbardziej ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności