Cześć.
Skoro mamy wątek dla nowicjuszy, to się dopiszę.
Jestem zupełnie zielony w Blenderze. Trzeba mi zrobić coś takiego:
Tyle, że zamiast "wstążeczek" mają być rury, spiczasto zakończone i te kulki na końcu w pewnej odległości od końcówki rury. Coś a'la przestrzenny model atomu. Pewnie się teraz wszyscy śmieją, ale ja walczyłem trochę z torusem (rozwaliłem go tylko na kawałki) i obejrzałem kilka tutoriali z bezierem, ale albo ślepy jestem albo z jakości 'jutuba' nie da się odczytać, co gdzie kliknąć i jakie wartości wpisać, żeby osiągnąć zamierzony efekt.
Prośba jest taka: jak to najszybciej i/lub najprościej zrobić? Tak krok po kroku. Wydaje się, że z Bezierem będzie łatwiej, załóżmy więc, że krzywe już mam. Trzeba je pogrubić i zaostrzyć.
Materiał położymy później... ;)
Pozdrawiam