Chciałbym nauczyć się modelować "organike" (3ds max 5). Ale w większości widzę w dziale tutoriale przedmioty, samochody, broń różnego rodzaju. Ja bym chciał zacząć od czegoś prostego a później coraz trudniejsze. Organika chodzi mi o jakieś bardziej "baśniowe" rzeczy (Smoki, Elfy, gnomy, gobliny, orkowie, beholdery, itp.). Człowiek jakoś też mi na razie nie wychodzi...więc może coś z tych baśni? ;) Proszę o pomoc. Z góry dzięki...
Tak o to mi chodziło indian...dzięki :) więc widzisz lucek91 .. wszystko jest możliwe :)
W załączniku mi invaild wyskoczył więc dodałem na sendspace:
http://www.sendspace.pl/file/1f8e28ea8c4db0fe3e5a339
Proszę się nie śmiać :P To tylko zwykły robocik bez textur :P ale może będą
Witam...mam taki problem...otóż chciałbym pobawić się animacjami i zrobiłem na wingsie 3d takiego prostego robota...i importowałem go w 3ds maxie...tylko że całość była postrzegana jako jeden model(nie było nawet widać edgów)
I mam pytanie (bo na wingsie mi modele całkiem ładnie wychodzą a na 3ds maxie nie za bardzo ;/) czy da się zrobić tak żeby model był postrzegany odzielnie? ,tzn. ręka osobno, noga osobno, itp. Jeżeli się nie da tak importując to może ktoś by mi powiedział jak takiego robota zrobć na maxie żeby był postrzregany odzielnie...a jak nie to może ktoś by mi takiego robocika zrobił..naprawde najprostrzego :)
PS: I prosił bym też o wytłumaczenie tego żeby mi było widać wszystkie kreski (edge? Dobrze mówie? :P)
Z góry dziękuje i pozdrawiam...
Orpis