Skocz do zawartości

pixol2

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. pixol2 odpowiedział pixol2 → na odpowiedź w temacie → ZBrush
    ZBR 3.1. Thnx.
  2. pixol2 dodał odpowiedź w temacie → w ZBrush
    Znowu zwracam sie o pomoc w sprawie nakladania textur i materialow na subtool'e. Nie udaje mi sie uzyskac efektu, gdzie drewno ma swoj kolor i texture, a filizanka swoja kolorystyke. Nawet jesli robie Load tool(ma juz zadane texture itp.), to po Append kolejny przedmiot,albo nie ma zadnej textury i materialu, albo jak jest nadany to wszystkie subtoole maja to samo. Prosze o pomoc-co robie zle? Z gory thnx.
  3. pixol2 odpowiedział pixol2 → na odpowiedź w temacie → ZBrush
    Poszedlem za rada i dostalem ZBR 3.1. Oczywiscie pojawily sie kolejne kopoty, np. z Project MAster. Ale musze chyba przebrnac te "drobne" zmiany. A swoja droga to istotnie lepiej chodzi od v.2
  4. pixol2 odpowiedział pixol2 → na odpowiedź w temacie → ZBrush
    Dzieki za info, lecz ja pracuje w v.2. Czyli mam rozumiec, ze w "dwojce" nie zrobie tego, o czym pisalem wyzej?
  5. pixol2 dodał odpowiedź w temacie → w ZBrush
    Mam pytanie, czy da sie zachowac textury i materialy w momencie przejscia na Multimarker tool? Np. walec jest zardzewialym metalem, a kula jest szklana z odpowiednim wzorkiem-po zastosowaniu Multimarker'a mam bryle, ale bez map, textur itp. Chcialbym dalej textury oraz MRgb. Moze jest na to jakis sposob? Z gory dziekuje i pozdrawiam.
  6. pixol2 odpowiedział pixol2 → na odpowiedź w temacie → ZBrush
    I o taka odpowiedz mi chodzilo-wszystko jasne. Wielkie dzieki.Swoja droga v.2 rozni sie od v.3, ale nie o to tutaj chodzi. Pozdrawiam
  7. pixol2 dodał odpowiedź w temacie → w ZBrush
    Witam, pytanie: gdzie znajde w Zbrush v.2 tool refrakcje? Nie mam problemu z przezroczystosciami, ale gdzie te "zalamania" w szkle, plastiku itp.?:confused: Z gory dziekuje za podpowiedzi.
  8. pixol2 odpowiedział Vega → na odpowiedź w temacie → ZBrush
    Witam, pytanie: gdzie znajde w Zbrush v.2 refrakcje? Nie mam problemu z przezroczystosciami, ale gdzie te "zalamania"? Z gory dziekuje za podpowiedzi.
  9. pixol2 odpowiedział sevver → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Czesc, fajny pomysl, ale helm ma wiele wad: po prawej stronie ma ksztalt jak obecnie US ARMY(chodzi o to wybrzuszenie na ochronie szyi), ponadto owal samej "skorupy" jest do dopracowania, no i grubosc helmu-wyglada jakby skorupa wazyla 10kg. Natomiast brawo za mundur-miekkosc drelichu itp. Twarz mozna tez by bylo skorygowac(widac, ze robiles to z glowy), ale kolor skory OK. Pozdrawiam.
  10. pixol2 odpowiedział pixol2 → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Dziekuje za rzeczowe argumenty i obiecuje poprawe.
  11. pixol2 odpowiedział pixol2 → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    To prawda, ale robilem to "z glowy". Poprawie model, jak obejrze materialy dot. WWII. Dzieki za komentarz.
  12. pixol2 odpowiedział pixol2 → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Dzieki za odzew, ale moglbys mi przyblizyc skrot FW?(chcialbym w razie czego odpowiednio zreagowac przy podsylaniu prac w przyszlosci.)
  13. pixol2 odpowiedział Tom → na odpowiedź w temacie → Dyskusje, pytania i odpowiedzi
    Witam, jestem nowy w branzy wizualizacji architektonicznej. Do tej pory skupialem sie glownie na "opakowaniach"(szeroko rozumiane wzornictwo przemyslowe). W ostatnim czasie siedze nad 3D max-em i zastanawiam sie, czy istnieje koniecznosc bieglego czytania planow/rzutow CAD aby moc stworzyc obiekt(pomieszczenie, budynek itp.) i pozniej go odpowiednio wyrenderowac. Dodam, ze nie jestem po architekturze.
  14. pixol2 dodał odpowiedź w temacie → w Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Wlasny pomysl na spryskiwacz. Butelka "owinieta" jest jasna guma, aby ta nie mogla sie wysliznac z dloni.
  15. pixol2 dodał odpowiedź w temacie → w Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Witam, jestem nowy i wszelkie komentarze mile widziane.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności