Znowu zwracam sie o pomoc w sprawie nakladania textur i materialow na subtool'e. Nie udaje mi sie uzyskac efektu, gdzie drewno ma swoj kolor i texture, a filizanka swoja kolorystyke. Nawet jesli robie Load tool(ma juz zadane texture itp.), to po Append kolejny przedmiot,albo nie ma zadnej textury i materialu, albo jak jest nadany to wszystkie subtoole maja to samo.
Prosze o pomoc-co robie zle?
Z gory thnx.
Poszedlem za rada i dostalem ZBR 3.1. Oczywiscie pojawily sie kolejne kopoty, np. z Project MAster. Ale musze chyba przebrnac te "drobne" zmiany.
A swoja droga to istotnie lepiej chodzi od v.2
Mam pytanie, czy da sie zachowac textury i materialy w momencie przejscia na Multimarker tool? Np. walec jest zardzewialym metalem, a kula jest szklana z odpowiednim wzorkiem-po zastosowaniu Multimarker'a mam bryle, ale bez map, textur itp. Chcialbym dalej textury oraz MRgb.
Moze jest na to jakis sposob?
Z gory dziekuje i pozdrawiam.
Witam,
pytanie: gdzie znajde w Zbrush v.2 tool refrakcje? Nie mam problemu z przezroczystosciami, ale gdzie te "zalamania" w szkle, plastiku itp.?:confused:
Z gory dziekuje za podpowiedzi.
Czesc, fajny pomysl, ale helm ma wiele wad: po prawej stronie ma ksztalt jak obecnie US ARMY(chodzi o to wybrzuszenie na ochronie szyi), ponadto owal samej "skorupy" jest do dopracowania, no i grubosc helmu-wyglada jakby skorupa wazyla 10kg. Natomiast brawo za mundur-miekkosc drelichu itp. Twarz mozna tez by bylo skorygowac(widac, ze robiles to z glowy), ale kolor skory OK.
Pozdrawiam.
Witam,
jestem nowy w branzy wizualizacji architektonicznej. Do tej pory skupialem sie glownie na "opakowaniach"(szeroko rozumiane wzornictwo przemyslowe). W ostatnim czasie siedze nad 3D max-em i zastanawiam sie, czy istnieje koniecznosc bieglego czytania planow/rzutow CAD aby moc stworzyc obiekt(pomieszczenie, budynek itp.) i pozniej go odpowiednio wyrenderowac. Dodam, ze nie jestem po architekturze.