Skocz do zawartości

BasiaG

Members
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

BasiaG's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Uzywam mentala.
  2. Dziekuje za wszystkie odpowiedzi. PICsell ma jednak racje, ze to nie wina rozdzielczosci. Probowalam tej samej mapy w slocie bump i wychodzi idealnie. Ja pracuje w 3dmax2010(zapomnialam o tym od razu napisac) ale nie bardzo wiem na czym polega dodanie modyfikatora. Gdzie sie to ustawia?
  3. Witam! Mam problem i nie moge sobie sama z nim poradzic. Chodzi o to, ze mapka nalozona pod displacement daje znieksztalcony obraz. Krawedzie sa nieostre,"faluja". Takze proporcje kwadratow sa znieksztalcone i nie wygladaja na kwadraty lecz prostokaty. Moze ktos wie co moze byc przyczyna. Przesylam nizej wyrenderowany obrazek oraz mapke ktorej uzylam.
  4. Jeszcze tylko jedno pytanie. Nie moge sobie poradzic z gestoscia wypelnienia na dywaniku. .Zmieniam tiling do gigantycznych liczb a dywan jak mial duze ziarno tak dalej ma. Wiesz co moze byc przyczyna? Niewazne jaki Mapping zastosuje.

  5. Ponizej przedstawiam scenke(materialow nawet nie zaczelam).Od dwoch dni probuje ja wlasciwie oswietlic.Korzystalam juz chyba ze wszystkich dostepnych tutoriali dotyczacych oswietlenia i nadal nie moge sobie poradzic. Uzywam 3dmax2010,mental ray. Swiatlo typu mr Area Spot. Akurat do zaloczonego obrazka uzylam parametrow:multiple 1,5 energy:1500000000(gigantycznie duzo) GI Photons 1000000.FG wlaczone na draft,GI z maximum sampling radius 400cm, decay=2. Nie dosc ze sufit jest w jednym kacie kompletnie przeswietlony to rowniez swiatlo na polkach zupelnie nielogicznie sie odbija. Probowalam juz chyba wszystkiego najrozniejszych opcji(zwiekszanie ilosci fotonow,zmniejszanie energii,oddalanie zrodla swiatla i inne) i nic-to jest najlepszy rezultat. Bede wdzieczna za pomoc.
  6. Juz nieaktualne, poradzilam sobie:)
  7. Witam! Prosze o pomoc.Czy ktos wie dlaczego na renderze pojawiaja mi sie male biale plamki?(na obrazku) Od razu mowie ze to nie kwestia materialu(probowalam juz zmienic i ten sam efekt) Uzywam 3d max2010 z mental rayem.Swiatlo typu mr Area Spot.Wlaczone mam FG oraz GI. Maximum sampling radius 600mm.Zmienialam juz GI Photons oraz Energy.Jak bylo do kitu tak dalej jest.Prosze nie komentowac badziewnej poki co scenki:)
  8. Aha widze ze jpg jest malo czytelny.W okienku z bledem jest napisane: The error is:MEM 0,4 fatal 031008:can`t allocate 170125320 bytes
  9. Moze ktos bedzie umial mi pomoc. Zapewne mam cos zle w ustawieniach ale kiedy robie render korzystajac z pomocy tutorialu(mental ray-GI dla poczatkujacych) wyskakuje mi blad(patrz jpg) tak wiec nie moge wykonac renderu.
  10. Jestem nowym uzytkownikiem stronki i forum.Probuje nauczyc sie mental raya korzystajac z dostepnych tutoriali, helpa i innych info z internetu. Korzystalam tez z tutorialu o DGS material. Pojawil sie jednak problem. Po zaladowaniu materialu DGS i nalozeniu pod diffuse mapki nie moge naniesc materialu na obiekt. Po prostu funkcja "assign to material" jest niedostepna. Ma ktos pomysl dlaczego? W ogole kiepsko mi idzie z materialami. Jak np. stworzyc taki podstawowy jak cegla? Probowalam za pomoca mental ray podstawiajac pod surface bmp z cegla.czy to wlasciwa metoda ? korzystam z 3dmaxa 2009
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności