Skocz do zawartości

Zarathos666

Members
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zarathos666's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Zarathos666

    Toon Shader, outline

    Witaj ca mel To tak. renderowałem na Mayi software, ale outline na nim bez antyaliasingu. Próbowałem na mental rayu i w nim jest w porządku jeśli chodzi o wygładzanie, ale tworzy obrys na około na sylwetki. Wgłębiając się w ustawienia doszłem do ustawień które pozwalają żeby rysować obrys na obiekcie ale nie wiem jak ustawić żeby miał fade in i fade out ponieważ jak już wcześnie wspomniałem potrzebuje efekt taki jak w komiksach. albo pociągnięć pędzla. Próbowałem nawet oddzielnie prze renderować obiekt i outline, połączyć w AE ale jest z tym za dużo zabawy
  2. Witam Mam pewien problem z którym nie mogę sobie dać rady. Otóż dodany prze ze mnie outline na obiekt (np: twarz) poza tym że tworzy obrys dookoła twarzy, to także na odstających elementach twarzy np: uszy, nos, usta. Kiedy zrobiłem animacje z obrotem o 360 stopni i wypuściłem render, obrys na obiekcie zaczął zanikać. Mam na myśli że podczas obrotu obrys nie jest "przytwierdzony do krawędzi" tylko systematycznie zanika kiedy się obraca od kamery. Chciałbym że by obrys mimo obrotu albo położenia nie zanikał, ponieważ chcę uzyskać efekt kreskówki, a obrys ma tworzyć pozorne pociągnięcia ołówka albo pędzla. Czy w ogóle da się tak zrobić? tak jak w animacji Paperman? Od niedawna siedzę w Mayi więc wiele rzeczy jest dla mnie jeszcze nie oczywistych. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
  3. Witam Mam prośbę, znalazłem link (http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=46191) na forum, w którym jest dużo materiałów referencyjnych do pobrania. Lecz niestety wszystkie nie działają bo coś się stało z serwerem. Byłbym wdzięczny jeśli ktoś kto je posiada mogłyby mi je jakoś przesłać:D Z gory dzieki i pozdrawiam
  4. Witam Mam prosbe, kiedy wczytam poczstkowe modele w zbrushu(po wlaczeniu programu pokazuje sie onko z wbudowanymi modelami, glowa , pies, nosorozec) moge manipulowac ich gestoscia siatki od 1 do 3, kiedy importuje swoj model nie mam takiej mozliwosci, musze caly czas klikac Divide, Divide. Jest modeliwosc zeby po importowaniu modelu ten suwak nie znikal, tylko byl tak jak w tych wbudowanych modelach. Z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam
  5. Witam. Chcialbym sie dowiedziec jak ogolnie tworzyc w programach 3d tego typu ilustracje jak ponizej: http://raph.com/3dartists/artgallery/imagePage?iid=6688 obrazek A http://raph.com/3dartists/artgallery/imagePage?iid=6684 obrazek B Na obrazku A interesuje mnie durza ilosc szczegolow takich jak liscie na budynkach. Czy kazdy lisc trzeba z osobna teksturować i imodelowac, bo patrzac na zdjecie otczuwam wrazenie ze jego autor musial tak robic. Na obrazku B mozna zauwarzyc dwa monstra. Przygladajac sie im zauwarzylem ze kazdy z nich ma charakterystyczne luski, i moje pytanie jest podobne co w pierwszym, czy jest to efektem perfekcyjnej tekstury i oswietlenia czy nudym dobracowaniu kazdej luski w zbrashu na high-poly. Oraz efekt roprysków na wodzie pod wplywem ciezaru potworów, i sam efekt wody, mozna uzyskac w programie 3d czy jest poprostu fotomontarz, paru renderingow, wycinek z innych zdjec, polaczonych w photoshopie, czy wszystko naraz w jest masowo renderowanie. Ogolnie chodzi mi o to czy jest efektem dopracowywania kazdego detalu, czy filtrow, tekstor, oswietlenia i paru jakis innych sztuczek. I jeszcze na obrazku A jest troszke duzo tych budynków czy kazdy z nich trzeb oddzielnie modelowac i teksturowac?
  6. Zarathos666

    ZBrush tutoriale

    a da sie je pobrac???
  7. Witam, czy zna ktos videotutoriale dla poczatkujacych ktore mozna by pobrac z sieci lub ebooki do zbrusha
  8. Witam Mam pytanie, jeśli umieszczę loga Aurodesku i Newteka na swojej stronie, które będą odsyłaczami do 3ds maxa lub lighwavea, czy to jest łamanie praw autorskich. Chodzi o polecenie programu
  9. Witam Czy zna ktoś stronę z właściwościami modiferow do maxa, możne by nawet eng byl bym wdzięczny Z góry dzięki
  10. Witam Może tego typu wątki były już poruszane na forum, ale nie chcę mi się go przeszukiwać:) Nie jest to wątek "który program jest najlepszy", bo każdy ma swoje plusy jak i minusy. Chodzi mi bardziej o możliwości. Próbowałem już 3ds Maxa, Maya, C4D, Blender i żaden z nich mi się nie spodobał. Najbardziej mi przypadł do gustu LightWave, fajny interfejs no i w ogóle ma w sobie to coś czego reszcie brakuje. Chciałbym się dowiedzieć od bardziej doświadczonych użytkowników LW, czy dziecko NewTek` u ma sporę możliwości pod względem animacji i renderingu? Dlaczego większość produkcji filmowych lub gier bazuje na technologi Autodesku, jest to kwestią popularności programu? Do poruszenia tego tego skłonił mnie jeszcze ten filmik: http://www.youtube.com/watch?v=LxVuJ7Dryaw Nie dostrzegam w nim różnicy, miedzy obydwoma programami, albo jestem ślepy:) Jaka jest wasza opina na ten temat? Bez obrazy jeśli coś poprzekręcałem pisze co wiem, może jetem trochę źle poinformowany. Z góry dzięki i pozdrawiam.
  11. Witam Mam pytanie ale zabrzmi ono może głupio. Za rok pisze maturę i chciałbym iść na studia grafiki komputerowej, tylko jest mały haczyk, w obrębie Krakowa nie ma żadnych studiow:(Zeby miec dobra prace zmiazana z grafika trzeba miec skonczone jakies studia ASP itp. czy wystarczy studium, sam juz nie wiem Z gory dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności