Witam.
Chcialbym sie dowiedziec jak ogolnie tworzyc w programach 3d tego typu ilustracje jak ponizej:
http://raph.com/3dartists/artgallery/imagePage?iid=6688 obrazek A
http://raph.com/3dartists/artgallery/imagePage?iid=6684 obrazek B
Na obrazku A interesuje mnie durza ilosc szczegolow takich jak liscie na budynkach. Czy kazdy lisc trzeba z osobna teksturować i imodelowac, bo patrzac na zdjecie otczuwam wrazenie ze jego autor musial tak robic. Na obrazku B mozna zauwarzyc dwa monstra. Przygladajac sie im zauwarzylem ze kazdy z nich ma charakterystyczne luski, i moje pytanie jest podobne co w pierwszym, czy jest to efektem perfekcyjnej tekstury i oswietlenia czy nudym dobracowaniu kazdej luski w zbrashu na high-poly. Oraz efekt roprysków na wodzie pod wplywem ciezaru potworów, i sam efekt wody, mozna uzyskac w programie 3d czy jest poprostu fotomontarz, paru renderingow, wycinek z innych zdjec, polaczonych w photoshopie, czy wszystko naraz w jest masowo renderowanie.
Ogolnie chodzi mi o to czy jest efektem dopracowywania kazdego detalu, czy filtrow, tekstor, oswietlenia i paru jakis innych sztuczek.
I jeszcze na obrazku A jest troszke duzo tych budynków czy kazdy z nich trzeb oddzielnie modelowac i teksturowac?