tzn to jest tak mam ksiazke PO PROSTU 5 i tam pisze ze jesst to efekt ktory dziala tak ze zanzaczam obiekt i wokol niego jest jakas przestrzen ktora ustawiam parametrami i w jej obrebie obikty zachowuja ostrosc natomiast pozostale czyli te na zew sa rozmywane no i teraz tylko pytanie czy ta powierzchnia ostrosci to jest kolo czy prostokat bo nie moge chycic tymi ustawieniami tak zeby bylo widac rozmycie obietow przed i za tym glownym ktory ma zostac ostry
przy swietle wolumetrycznym wystepuje opcja USE ATTENAUTION COLOR zaznaczam ja wybieram kolor wygaszania dostosowywuje natezenie attenaution multiplier oraz zakresy start i end i co bym nie ustawil to i tak nie widac zadnej zmiany!!!!!! co ja tu robie nie tak? jezeli ktos by mogl to prosze napisac mniej wiecej jakie wartosci tych parametrow daja taki a taki efekt
No tak ale ja mam geforce 2 tytanium !!! jak odpale zas open gl to troche mi przycina . Moze jednak da sie gdzies wylaczyc ta opcje shader dla directx? niedlugo postram sie zrobic screena to go tu wrzuce!!
hmmm nie wiem o jaka opcje ci chodzi ale jezeli chcesz polaczyc wierzcholki to po prostu ustaw przyciagnie na vertexy zlacz je a potem zaznacz dwa wierzcholki i uzyj polecenia weld ewentualnie jak ci nie chyci to zwieksz treshold
po zainstalowaniu service packa 1 do maxa 5 i ustawieniu directx\'a 8,1 albo 9 to za kazdym razem gdy chce otworzyc jakas pracke ktora wczesniej zrobilem i zapisalem to wyskakuje mi okienko ,,No pixel shader support Need a Geforce 3 or better card\" i gdy zamkne z 20 takich okienek to dopiero moge pracowac. Sadze ze jest to jakas opcja ale nie wiem gdzie to wylaczyc