Skocz do zawartości

fioleczek

Members
  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    białystok

fioleczek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam, Czy jest jakiś sposób aby za pomocą Batch Renderera renderować po kolei poszczególne warstwy w maxie?? Albo jakiś inny sensowny sposób na automatyczne rendery jeden po drugim? Przykładowo mam ustawioną kamerę i włączam/wyłączam tylko na warstwach po kolei obiekty. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
  2. fioleczek

    modele kamienic

    jak na złosc okazało sie ze nie moge otworzyc tych modeli, mam maxa 8, a to prawdopodobnie pod wyższą wersję, czy da sie ominąć jakoś to??
  3. witam, czy ktoś ma pojęcie gdzie można znaleźć pokaźny, bądź mniej liczny zbiór budynków-kamienic?? naszukałem sie tego tyle i w zasadzie nigdzie nie moge znaleźć. ludzie tego nie modelują, czy co;)? jeśli ktoś posiada jakieś info bardzo byłbym wdzięczny
  4. na te swiatło słoneczne aż tak nie zwracaj uwagi, bardziej chodzi mi o doświetlenie wnętrza za pomocą GI, bo wygląda wg mnie za ciemno jeszcze edit: uzywalbym vray-owskiej kamerki ale nie mam tam clippingu nigdzie w opcjach, max8, i stąd te zwykłe maxowskie wstawiam,
  5. witam, ostatnio wziąłem się za robienie łazienki z tej oto referki, mój problem polega na tym, że nie mogę uzyskać takich kontrastów podczas renderingu, jak na tym zdjęciu, czy macie jakieś pomysły aby uzyskać takie oświetlenie jak na refce wyzej,? renderuje vray'em GI irradiance map jest na 2,5 light cache na 0,9 sampler to adapive subdivision - aliasing catmull rom environment 2,2 lekko niebieskawy noise treshold 0,01 color maping exponential dark 1,6 i wszystkie 3 ptaszki zaznaczone irradiance map na LOW light cache 1000 wychodzi mi cos takiego przy exponential a tak jak zarzuce INTENSITY GAMMA który jest bliższy ideału? jak moznaby to skorygować i podciągnąć? aa i jeszcze jedna rzecz, bo jak zauważycie u mnie "ściany się walą", nie są idealnie w pionie, w kamerze mam ustawione 33mm, i używam clippingu
  6. dzięki, poszło, pomodyfikowałem trochę vertexy i ładnie sie scaliło :D
  7. sprobowałem symmetry, ale też robi w ten sam sposób, edit: takie są różnice, nieda się nic więcej wykrzesać za pomocą innego sposobu??
  8. Witam. Podczas modelowania napotkałem pewien problem i nie wiem jak go ruszyć, moja praca stanęła w miejscu. Chciałbym abyście mi pomogli to rozkminić :) wymodelowałem sobie połowę docelowej sylwetki człowieka, i później zrobiłem mirror którego celem było złączenie obu połówek i domodelowanie tego połączenia, ale po prostu nie wiem jak połączyć ze sobą obie te połówki , tak wyszło po lekkim nałożeniu na siebie i dodaniu MS i oczywiście nie tak to ma wyglądać, ...
  9. ja bym np sprobował zrobić lekko pożółkły, wygnieciony papier jako teksturkę samolocików i statków, jakieś nadszarpniecia, wygryzienia :D, klimacik bedzie większy
  10. coraz lepiej to wygląda :D, daj mocniejsze słońce, będzie ładniejszy kontrast cień-swiatło, jest coraz ciekawiej
  11. wywal z okna vraylight mat, aby było pusto, i wrzuć na scene światło SPOT, skieruj na okno tak zeby wpadały do środka promienie i imitowały słońce (kolor lekko zółty) powinno być lepiej
  12. fioleczek

    Wiz: Wnętrze

    świetnie wyszło oświetlenie, zdradziłbyś jakieś szczegóły:D?
  13. mam pewien pomysł na swiatło zeby było bardziej ciekawe, a mianowicie, wywal z okna vrayligt'a zeby byla poprostu dziura, ustaw gi= np moc=2,0 kolor bialy, i environment tez z 2,0 i kolorek lekko niebieskawy, to doswietli pomieszczenie w sposob globalny, ze światłem wpadającym z zewnątrz, potem dorzuć spota(zóltawy kolorek) który wpada przez okno(imituje słonce i daje ładnie cienie) poproboj z mocą np 3,0 a zeby byl widok za oknem to na boxa w oddali(zeby nie przeszkadzał dalej od okna) narzuć jakąś teksture otoczenia i pokombinuj z parametrami swiatla, bo moze przesadzilem podając te wyżej, sposob sprawdzony, bardzo łanie doświetla nieduze pomieszczenia, wrzuć uPa jak przetestujesz
  14. tez bym wrzucił do środka swiatlo, mozesz poprobowac ze zwykłym omni tez, lekko zolte, mocno swiecące, ustawione na inverse square ( z cieniami vrayshadows)
  15. sam sposób wykminiłem po przeczytaniu twojego problemu ze zgniecionym papierem, aż doszedłem do dosyć ciekawego efektu, tak mi sie wydaje, te zgniecione kulki są zrobione ze sfery,nałożony jest na to modyfikator NOISE, no i oczywiscie na koniec vraymaterial, o kolorze białym i w bumpie mapka papieru, (zapodam upa) te drugie kartki to zwykły box o proporcjach kartki, i niewielkiej grubości, pozniej zarzucone modyfikatory po kolei : wave,twist,taper,bend i na końcu noise, wszystko dopasowywane wedle własnego uznania, tu daje przykład ustawień na pogniecione kule i kartke: a tu bump do papieru: u mnie ustawiony na 40 :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności