-
Renderowanie z warstw po kolei - Batch render ??
Witam, Czy jest jakiś sposób aby za pomocą Batch Renderera renderować po kolei poszczególne warstwy w maxie?? Albo jakiś inny sensowny sposób na automatyczne rendery jeden po drugim? Przykładowo mam ustawioną kamerę i włączam/wyłączam tylko na warstwach po kolei obiekty. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
-
modele kamienic
jak na złosc okazało sie ze nie moge otworzyc tych modeli, mam maxa 8, a to prawdopodobnie pod wyższą wersję, czy da sie ominąć jakoś to??
-
modele kamienic
witam, czy ktoś ma pojęcie gdzie można znaleźć pokaźny, bądź mniej liczny zbiór budynków-kamienic?? naszukałem sie tego tyle i w zasadzie nigdzie nie moge znaleźć. ludzie tego nie modelują, czy co;)? jeśli ktoś posiada jakieś info bardzo byłbym wdzięczny
-
łazienka z referki
na te swiatło słoneczne aż tak nie zwracaj uwagi, bardziej chodzi mi o doświetlenie wnętrza za pomocą GI, bo wygląda wg mnie za ciemno jeszcze edit: uzywalbym vray-owskiej kamerki ale nie mam tam clippingu nigdzie w opcjach, max8, i stąd te zwykłe maxowskie wstawiam,
-
łazienka z referki
witam, ostatnio wziąłem się za robienie łazienki z tej oto referki, mój problem polega na tym, że nie mogę uzyskać takich kontrastów podczas renderingu, jak na tym zdjęciu, czy macie jakieś pomysły aby uzyskać takie oświetlenie jak na refce wyzej,? renderuje vray'em GI irradiance map jest na 2,5 light cache na 0,9 sampler to adapive subdivision - aliasing catmull rom environment 2,2 lekko niebieskawy noise treshold 0,01 color maping exponential dark 1,6 i wszystkie 3 ptaszki zaznaczone irradiance map na LOW light cache 1000 wychodzi mi cos takiego przy exponential a tak jak zarzuce INTENSITY GAMMA który jest bliższy ideału? jak moznaby to skorygować i podciągnąć? aa i jeszcze jedna rzecz, bo jak zauważycie u mnie "ściany się walą", nie są idealnie w pionie, w kamerze mam ustawione 33mm, i używam clippingu
-
problem z połączeniem bryły po modyfikacji MIRROR
dzięki, poszło, pomodyfikowałem trochę vertexy i ładnie sie scaliło :D
-
problem z połączeniem bryły po modyfikacji MIRROR
sprobowałem symmetry, ale też robi w ten sam sposób, edit: takie są różnice, nieda się nic więcej wykrzesać za pomocą innego sposobu??
-
problem z połączeniem bryły po modyfikacji MIRROR
Witam. Podczas modelowania napotkałem pewien problem i nie wiem jak go ruszyć, moja praca stanęła w miejscu. Chciałbym abyście mi pomogli to rozkminić :) wymodelowałem sobie połowę docelowej sylwetki człowieka, i później zrobiłem mirror którego celem było złączenie obu połówek i domodelowanie tego połączenia, ale po prostu nie wiem jak połączyć ze sobą obie te połówki , tak wyszło po lekkim nałożeniu na siebie i dodaniu MS i oczywiście nie tak to ma wyglądać, ...
- Paper Harbour
-
Wiz 3D: Mój pokój
coraz lepiej to wygląda :D, daj mocniejsze słońce, będzie ładniejszy kontrast cień-swiatło, jest coraz ciekawiej
-
Wiz 3D: Mój pokój
wywal z okna vraylight mat, aby było pusto, i wrzuć na scene światło SPOT, skieruj na okno tak zeby wpadały do środka promienie i imitowały słońce (kolor lekko zółty) powinno być lepiej
-
Wiz: Wnętrze
świetnie wyszło oświetlenie, zdradziłbyś jakieś szczegóły:D?
-
Wiz 3D: Mój pokój
mam pewien pomysł na swiatło zeby było bardziej ciekawe, a mianowicie, wywal z okna vrayligt'a zeby byla poprostu dziura, ustaw gi= np moc=2,0 kolor bialy, i environment tez z 2,0 i kolorek lekko niebieskawy, to doswietli pomieszczenie w sposob globalny, ze światłem wpadającym z zewnątrz, potem dorzuć spota(zóltawy kolorek) który wpada przez okno(imituje słonce i daje ładnie cienie) poproboj z mocą np 3,0 a zeby byl widok za oknem to na boxa w oddali(zeby nie przeszkadzał dalej od okna) narzuć jakąś teksture otoczenia i pokombinuj z parametrami swiatla, bo moze przesadzilem podając te wyżej, sposob sprawdzony, bardzo łanie doświetla nieduze pomieszczenia, wrzuć uPa jak przetestujesz
-
Obiekty 3D: Podnoszenie skill`a
tez bym wrzucił do środka swiatlo, mozesz poprobowac ze zwykłym omni tez, lekko zolte, mocno swiecące, ustawione na inverse square ( z cieniami vrayshadows)
-
Obiekty 3D: Podnoszenie skill`a
sam sposób wykminiłem po przeczytaniu twojego problemu ze zgniecionym papierem, aż doszedłem do dosyć ciekawego efektu, tak mi sie wydaje, te zgniecione kulki są zrobione ze sfery,nałożony jest na to modyfikator NOISE, no i oczywiscie na koniec vraymaterial, o kolorze białym i w bumpie mapka papieru, (zapodam upa) te drugie kartki to zwykły box o proporcjach kartki, i niewielkiej grubości, pozniej zarzucone modyfikatory po kolei : wave,twist,taper,bend i na końcu noise, wszystko dopasowywane wedle własnego uznania, tu daje przykład ustawień na pogniecione kule i kartke: a tu bump do papieru: u mnie ustawiony na 40 :)
fioleczek
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta