Skocz do zawartości

S3Mi

Members
  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

S3Mi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Przy jednej klatce scanline nie wykorzysta 2 procków, gdyż potrafi dzielić pomiędzy procesory tylko pojedyńcze klatki. MentalRay, FinalRender, VRay, Brasil obsługują wielowątkowośc przy pojedyńczej klatce. AMD robi znacznie wydajniejsze procesory dwurdzeniowe niż Intel, i nie są wcale droższe(ale drogie są) od Intela.
  2. S3Mi

    Jak zrobić oponęw 3DSMAXIE?

    To że czegoś nie rozumiesz nie znaczy że jest głupie i do niczego :/
  3. S3Mi

    Migotanie Cieni problem

    Używasz Final Render i GI?? Jeśli tak to do animacji używaj HiperGI. jeśli nie to nie wiem :)
  4. S3Mi

    Biped+reactor

    :) o działa racja humanoid jest reactor działa tylko nie działa export animacji (ragdoll odbija się w miejscu) i nie moge go przemieszczać od zaj*** częśći i nie wiem z które chwycić żeby go przemieścić:/
  5. :/ za każdym razem gdy dodam do światła atm. effect fr-volumtric albo --||-- effect przy renderze 3dsmax sie wysypuje co z tym zrobić?? i jak zrobić volumetryczne caustyki??bo przy normalnym volume light nic się nie dzieje :/ Kaustyki sa na bank włączone bo je widać volume light też ale vol+caust. nie widać
  6. S3Mi

    Biped+reactor

    Jak w 3dsmaxie6 wrzucic bipeda do reactora?? mam tutoriala z discreet i tam gosciu tworzy bipeda wrzuca go do ragdoll i juz go ma w reactorze. A ja nie moge go wrzucić całego do ragdolla. Skąd on wytrzasnoł w ogóle jakieś menu reagdoll humanoid??
  7. S3Mi

    Glow i particle flow :/

    niezbyt :/
  8. Jak zrobić glowa na cząsteczkach particle flowa?? daje to samo id dla cuba i PF i glowa na to id cube się świeci a PF nie :/ ????
  9. Jak zrobić volumetryczny Caustic i GI?? W mentalu? Tak jak na ich przykładzie Cornel BOX?? Włanczam Caustic i volumetric light i caustic jest ale fog znika za przedmiotem
  10. S3Mi

    Particle View - jak to odpalic?

    to dotyczy każdego Maxa tylko dopiero w 6 particle flow jest standardowo do innych musisz go sciągnąc
  11. S3Mi

    Particle View - jak to odpalic?

    :) ale jak już go masz to tworzysz nowy obiekt particle_systems->Particle_flow i włść. particle flowa masz przycisk particle flow na samej górze
  12. No całkiem fajne tylko ten dziób jakiś nie takiś ale ładne tylko szkoda że materiał taki monotonny dodaj jakiś zaciek zy cos w tym stylu
  13. :) jak dla mnie wypas i dobrze mówisz praca przy której trzeba sie zastanowić jak widać niektórzy nie zwrócili wogóle uwagi na przesłanie szczególnie \" otoczenie jakieś byś dał\" a jakie otocznie by tu pasowało??? schody good przypominają te z obrazów ze złudzeniami W/g mnie nie jest za ciemno jest tak jak miało zapewne być schody ok i cała praca OK 5/6 ... Ludzie czasem trzeba troche pomyśleć:/ P.S. mógł byś dać lekkiego glowa na te wyjście z jajka
  14. :/ brzydkie bez kitu nie podoba mi sie wogule poza tym to nie przypomina ani pająka ani skorpiona a kolory? co to za tęcza na głowie??
  15. S3Mi

    Poziom detali

    Własnie a jak się używa tego autosmooth groups wiem że sie zaznacza odpowiednie polygony i na dole zaznacze te numerki ale effektu nie widze??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności