-
Rendering sceny na systemach 2-procesorowych
Przy jednej klatce scanline nie wykorzysta 2 procków, gdyż potrafi dzielić pomiędzy procesory tylko pojedyńcze klatki. MentalRay, FinalRender, VRay, Brasil obsługują wielowątkowośc przy pojedyńczej klatce. AMD robi znacznie wydajniejsze procesory dwurdzeniowe niż Intel, i nie są wcale droższe(ale drogie są) od Intela.
-
Jak zrobić oponęw 3DSMAXIE?
To że czegoś nie rozumiesz nie znaczy że jest głupie i do niczego :/
-
Migotanie Cieni problem
Używasz Final Render i GI?? Jeśli tak to do animacji używaj HiperGI. jeśli nie to nie wiem :)
-
Biped+reactor
:) o działa racja humanoid jest reactor działa tylko nie działa export animacji (ragdoll odbija się w miejscu) i nie moge go przemieszczać od zaj*** częśći i nie wiem z które chwycić żeby go przemieścić:/
-
Volumetric caustic
:/ za każdym razem gdy dodam do światła atm. effect fr-volumtric albo --||-- effect przy renderze 3dsmax sie wysypuje co z tym zrobić?? i jak zrobić volumetryczne caustyki??bo przy normalnym volume light nic się nie dzieje :/ Kaustyki sa na bank włączone bo je widać volume light też ale vol+caust. nie widać
-
Biped+reactor
Jak w 3dsmaxie6 wrzucic bipeda do reactora?? mam tutoriala z discreet i tam gosciu tworzy bipeda wrzuca go do ragdoll i juz go ma w reactorze. A ja nie moge go wrzucić całego do ragdolla. Skąd on wytrzasnoł w ogóle jakieś menu reagdoll humanoid??
-
Glow i particle flow :/
niezbyt :/
-
Glow i particle flow :/
Jak zrobić glowa na cząsteczkach particle flowa?? daje to samo id dla cuba i PF i glowa na to id cube się świeci a PF nie :/ ????
-
Jak zrobić volumetryczny Caustic i GI??
Jak zrobić volumetryczny Caustic i GI?? W mentalu? Tak jak na ich przykładzie Cornel BOX?? Włanczam Caustic i volumetric light i caustic jest ale fog znika za przedmiotem
-
Particle View - jak to odpalic?
to dotyczy każdego Maxa tylko dopiero w 6 particle flow jest standardowo do innych musisz go sciągnąc
-
Particle View - jak to odpalic?
:) ale jak już go masz to tworzysz nowy obiekt particle_systems->Particle_flow i włść. particle flowa masz przycisk particle flow na samej górze
-
postać 3d : goblin
No całkiem fajne tylko ten dziób jakiś nie takiś ale ładne tylko szkoda że materiał taki monotonny dodaj jakiś zaciek zy cos w tym stylu
-
scena 3d: SURREJAJO
:) jak dla mnie wypas i dobrze mówisz praca przy której trzeba sie zastanowić jak widać niektórzy nie zwrócili wogóle uwagi na przesłanie szczególnie \" otoczenie jakieś byś dał\" a jakie otocznie by tu pasowało??? schody good przypominają te z obrazów ze złudzeniami W/g mnie nie jest za ciemno jest tak jak miało zapewne być schody ok i cała praca OK 5/6 ... Ludzie czasem trzeba troche pomyśleć:/ P.S. mógł byś dać lekkiego glowa na te wyjście z jajka
-
postać 3d:pajoncek
:/ brzydkie bez kitu nie podoba mi sie wogule poza tym to nie przypomina ani pająka ani skorpiona a kolory? co to za tęcza na głowie??
-
Poziom detali
Własnie a jak się używa tego autosmooth groups wiem że sie zaznacza odpowiednie polygony i na dole zaznacze te numerki ale effektu nie widze??
S3Mi
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta