Witam mam pytanie odnosnie physique w 3ds max'ie. Od niedawna bawie sie w 3ds , wiec jesli bedzie to banalne pytanie to przepraszam :P Ostatnio natknalem sie na ciekawy tutorial na youtube odnosnie Riggowanie postaci. Przenioslem model charakteru, podstawilem bitpeda i wlaczylem opcje physique. Gdy polaczylem bitpeda z modelem okazalo sie, ze postac slabo sie prezentuje...(zobaczcie sami)
http://img44.imageshack.us/img44/6075/zalp.png
Tutaj pojawia sie moje pytanie. Co musze zrobic aby wygladzic postac?
Skoro juz napisalem ten temat to zapytam jeszcze o jedna rzecz, a dokladniej chodzi mi o to, ze na wiekszosci tutorialach w physique osoby tworza postac uzywajac opcji Envelope. Dzieki tem zaoszczedzaja czas, ale gdy ja probowalem tak zrobic wyszlo takie cos...
http://img80.imageshack.us/img80/6808/zachacza.png
Jak widac na screenie nie moglem objac wszystkich na nodze, poniewaz zachaczalem juz o reke. Da sie cos z tym zrobic czy tylko za pomoca Vertex?
Wstawie tutorial z ktorego korzystalem jakby byl potrzebny. Niestety osoba mowi troche nie wyraznie a szczegolnie w part 4, wiec wszystkiego nie zrozumialem.
Part 4
Part 3
Part 2
Part 1
Z gory dzieki.