-
Book animation
Witam. Potrzebuje pomocy przy zrobieniu animacji przewracajacych sie kartek, w otwartej ksiedze. Probuje to zrobic wlasno recznie. Kartki, ktore maja byc animowane zrobilem z plane. Ksiege wymodelowalem na podstawie tutoriala http://www.max3d.pl/tut.php?id=208. Odrazu mowie, ze book rigger odpada.
-
Render i tekstura
Material to Bitmap. Gdy nałożyłem teksturę na model ostawiłem... Material-->Global Viewport Rendering Setting--> Show Hardware Map in Viewport. Jak można ustawić rendering tak, aby móc wyrendowac ten rodzaj tekstury? Gdy miałem ustawione na Standard to tekstura wyglądała tak jak podczas rendowania.
-
Render i tekstura
Witam. Mam pytanie odnosnie renderingu z tekstura, a dokladniej chodzi mi o to czy da sie wyrendowac model z tekstura aby byl widoczny tak jak na tym screenie? Gdy sprubowalem wyrendowac go niestety sie nie udalo i moim oczom ukazal sie taki model... SCREEN Moglby mi ktos powiedziec czy jest sposob, aby model wygladal podczas renderingu tak jak powinien? Z gory dzieki
-
Model głowy
Dzieki za pomoc :]
-
Problem z tekstura
Witam. Chcialem wyredingowac model postaci z gry. Uzywalem tego tutoriala: (w tym tutorialu jest wykonywana kluczowa czynnosc) Moj problem pojawia sie gdy chce nalozyc teksturke na model. Jak widac na tutorialu gosc bez problemowo ja nalozyl i wygladala tak jak powinna, a moj no coz... tak samo jak na tym screenie... KLIK Udalo mi sie stworzyc wlasciwa teksture dwoma sposobami, lecz zaden z nich nie byl tym wlasciwym i mial swoje minusy. Pierwszy sposob... Material-->Global Viewport Rendering Setting---> Hardware display with maps. Wszystko wygladalo bardzo dobrze, lecz podczas renderingu tekstura wrocila do dawnego stanu. 2. Zamiast diffuse uzylem color, lecz postac nie naturalnie sie swiecila, a podczas renderingu wogole nie byla widoczna. Czy ktos wie jaka jest przyczyna?
-
Model głowy
Witam chcialbym stworzyc model glowy, lecz nie potrafie wykonac pewnej czynnosci.Tworze plane, konwertuje go do poly. Gdy chce skopiowac vertexa z tego plane, aby byl przystajacy do czesci ciala np. nosa to pojawia mi sie osobny vertex. Czy jest mozliwosc polaczenia go z tym planem?
-
Max + physique
Ok... udalo mi sie zszyc te dziury, ale na twarz niestety nie mam pomyslu :/
-
Max + physique
Ok zamieszczam screena z moim ludzikiem po uzyciu Msmooth: http://img200.imageshack.us/img200/4372/msmooth.png JmTm00 mam nadzieje ze nie chciales tego screenu, aby moc zobaczyc jeszcze smieszniejsza twarz :P
-
Max + physique
No coz dzieki za pomoc w envelop. Udalo mi sie wybrnac z tej sytuacji, ale potrzebuje jeszcze pomocy z modelem. Probowalem wygladzic w MSmooth ale w modelu pojawialy sie dziury, a twarz wygladala jeszcze gorzej.
-
Max + physique
Witam mam pytanie odnosnie physique w 3ds max'ie. Od niedawna bawie sie w 3ds , wiec jesli bedzie to banalne pytanie to przepraszam :P Ostatnio natknalem sie na ciekawy tutorial na youtube odnosnie Riggowanie postaci. Przenioslem model charakteru, podstawilem bitpeda i wlaczylem opcje physique. Gdy polaczylem bitpeda z modelem okazalo sie, ze postac slabo sie prezentuje...(zobaczcie sami) http://img44.imageshack.us/img44/6075/zalp.png Tutaj pojawia sie moje pytanie. Co musze zrobic aby wygladzic postac? Skoro juz napisalem ten temat to zapytam jeszcze o jedna rzecz, a dokladniej chodzi mi o to, ze na wiekszosci tutorialach w physique osoby tworza postac uzywajac opcji Envelope. Dzieki tem zaoszczedzaja czas, ale gdy ja probowalem tak zrobic wyszlo takie cos... http://img80.imageshack.us/img80/6808/zachacza.png Jak widac na screenie nie moglem objac wszystkich na nodze, poniewaz zachaczalem juz o reke. Da sie cos z tym zrobic czy tylko za pomoca Vertex? Wstawie tutorial z ktorego korzystalem jakby byl potrzebny. Niestety osoba mowi troche nie wyraznie a szczegolnie w part 4, wiec wszystkiego nie zrozumialem. Part 4 Part 3 Part 2 Part 1 Z gory dzieki.
Avelin
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta