Skocz do zawartości

vonsagar

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

vonsagar's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Boolean'a próbowałem i wydawał mi się doskonałym sposobem modelowania, ale właśnie wtedy natknąłem się na ten problem i zacząłem czytać o box modellingu i zaczynam rozumieć dlaczego tak dużo osób twierdzi, że to jest najlepszy sposób na modelowanie. Jeszcze raz dziękuje za pomoc.
  2. Czyli jednak trzeba łączyć ręcznie... Myślałem, że istnieje jakieś narzędzie, które po attach zrobi to za mnie :). Dziękuje za wyjaśnienie całego problemu.
  3. Dziękuje za odpowiedź, ale to chyba jednak nie o to chodzi. dorzucam jeszcze dwa zrzuty, żeby to dokładniej pokazać:
  4. Chodzi o to żeby zlikwidować to co zaznaczyłem na tym obrazku: , tzn. żeby przejście materiału było płynne.
  5. Witam społeczność max3d :). Nie da się ukryć, że w temacie modellingu jestem początkujący. Do tej pory jakoś sobie radziłem, ale teraz natrafiłem na problem, z którym nie mogę sobie poradzić. Chodzi o to że łącząc dwie bryły (attache), a później nakładając na powstały obiekt teksturę, po wyrendrowaniu nie wygląda to zbyt dobrze (tzn. miejsca łączeń - nie ma ładnego przejścia). Wiem, że można się tego pozbyć za pomocą welda, ale z tego co wybadałem, żeby to zrobić trzeba pozbyć się face'ów na linii połączenia (no wiecie o co chodzi :)). No i na przykład gdybym chciał tym sposobem pozbyć się tych brzydkich przejść w takim przykładzie http://www.max3d.pl/tut.php?id=270, to byłoby to dość kłopotliwe... Czy jest jakiś inny sposób na ładne przejście w takim przypadku? Przepraszam za zawiłe tłumaczenie o co mi chodzi :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności