Witam, mam pomysł i jednocześnie problem:
Tworzę pracę, na zaliczenie na studia i ubzdurałem sobie animację (reklamę), w której prezentował będę kolumnę głośnikową. Z modelingiem jako takim daję sobie radę, ale problem pojawia się w momencie, w którym chcę robić animację. Kolumna wg mojego założenia miałaby stać na betonowym bloku, który będzie umieszczony na środku płytkiego basenu, a bezpośrednio przed kamerą będzie szyba, w pierwszej chwili niewidoczna. Problem konkretnie polega na tym, że chciałbym by kolumna "wydała" z siebie dźwięk przez co poruszy się woda w stronę szyby/kamery, a następnie ten dźwięk stłucze szybę - i tego nie potrafię w ogóle. Ma ktoś jakiś pomysł bądź zna tutorial, który może mi pomóc? Są to moje bardzo pierwsze kroki z animacją. Oczywiście robię to w 3ds.
Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc