Skocz do zawartości

mateoboss

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Jaworzno

mateoboss's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Kombinowałem z opcją customize -> grid and snap settings. ustwiałem tak samo jak w 3ds max 7, przy włączonej opcji snap 3. Ale nic się nie zmieniło. Ciągle przyciąga do najmniejszych punktów. Co z tym zrobić?
  2. Witam. Mam problem z którym nie potrafię sobie poradzić. W 3ds max 8, gdy włączam opcję przyciągania, kursor jest przyciągany do tych najmniejszych lini. Gdy oddalam ekran, przyciąganie ciągle działa na najmniejsze linie, i gdy chcę stworzyć obiekt o parametrach 1000, to snap praktycznie nie działa! W dodatku, przy zbytnim oddaleniu, komputer nie wyrabia z obliczeniem pozycji lini i program się wiesza. W 3ds max 7 nigdy nie miałem takiego problemu, gdyż tam przyciąganie było do lini głównych. Dodam także, że kombinowałem ze snap 2, 2.5 i 3, ale jakoś nie działa. Proszę o pomoc.
  3. Próbowałem używać tej opcji, jednakże bitmapy nie są zachowywane. Chodzi mi o to, że chcę sobie w Gothicu zrobić własny teren. Jednak program Spacer, obsługuje tylko meshe w .3ds. Innego formatu nie mogę użyć. A gdy wyeksportuje plik 3ds w maxie, i zaimportuję w Spacerze, tekstury wyglądają tak, jak bym odznaczył w Maxie opcję "Show Map in Viewport" czyli jakiś kolor. Próbowałem także używać dostępnych w Maxie mapek, ale one także nie są eksportowane. Czy da się coś w takiej sytuacji zrobić? P.S. Wygląda to tak, jakby te bitmapy wogóle się nie eksportowały, gdyż jak już wspominałem, także po zaimportowaniu w maxie, nie widać bitmap. Czy da się jakoś "wpisać" mapy w eksportowany plik .3ds? Przy pomocy jakiegoś specialnego konwertera czy czegoś takiego?
  4. Ale ja niestety MUSZĘ eksportować do 3ds. Chcę zrobić sobie w Gothicu swój mały świat, a spacer obsługuje tylko format 3ds.
  5. Witam. Mój problem może wydawać się z pozoru banalny, jednak ja nie potrafię sobie z nim poradzić. Chodzi o to, że po wyeksportowaniu modelu do .3ds i jego późniejszym zaimportowaniu, wszystkie kulki w materiałach są szare, a wszystkie bitmapy które były w scenie znikły; zostały zastąpione zwykłym kolorem. A więc, czy da się wyeksportować model, ale tak żeby zawierał on wszystkie użyte bitmapy, bez żadnego kombinowania? Po prostu importuje i mam. Pozdrawiam i proszę o odpowiedź P.S. Program którego używam to 3DS Max 7
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności