Skocz do zawartości

Prescot

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Prescot dodał odpowiedź w temacie → w Teksturowanie / Texturing
    Witam, mam taki problem że w Unvrap UVW (3ds max) kiedy przemieszczam jakiś polygon z jednego miejsca na drugi to między tymi miejscami tworzą się kreski przeciągania. To samo przy rotacji
  2. Prescot dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, może ktoś dać tutorial do tego jak prawidłowo zapisać model .3ds wraz z texturą?
  3. Prescot odpowiedział Prescot → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    A w jakim formacie zapisuje ? Ok zapisałem do .obj i wszystko ok dzięki
  4. Prescot dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, może ktoś wytłumaczyć czemu nie zapisuje się textura tylko sam model w .3ds ? Texturę wczytałem w materials potem ustawiałem w UVW unwrap
  5. Prescot odpowiedział Prescot → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    A nie ma jakiegoś pluga zwiększającego "pamięć" ostatnich czynności ?
  6. Prescot dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Własnie wcisnąłem przypadkowo delete na klawiaturze, zniknęło mi pare obiektów i nie mogę do tego powrócić klikając ctrl+z a była to ostatnia rzecz jaką zrobiłem. Jakieś pomysły ?
  7. Prescot odpowiedział Prescot → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Czy do ciebie cokolwiek dociera człowieku ? :>
  8. Prescot odpowiedział Prescot → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Jak daje path deform na linie którą narysowałem wzdłuż tej sztywnej gąsinicy to nie przybiera takiej długości w poziomie jak ta sztywna..
  9. Prescot odpowiedział Prescot → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Wiem o co ci chodzi ale żeby nie wiem jak to oderwać od reszty przy pomocy detach żeby wyrwać obiekt ten sam co przed scaleniem a nie jego kawałek.
  10. Prescot odpowiedział Prescot → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Widziałem ten tutek, odpada ale odpowiedzcie na moje pytanie wcześniejsze to mi wiele pomoże.
  11. Prescot odpowiedział Prescot → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Tylko wszystko już złączyłem - całą gąsinice w jeden obiekt i nie wiem jak rozłączyć, funkcja detach? Ale nie wiem jak ją użyć żeby elementy powróciły w ten sam stan jak po zlączeniu..
  12. Prescot dodał odpowiedź w temacie → w Rigging & Animation
    Witam. chciałbym abyście mi pomogli, mam "gąsinice" czołgu i chciałbym ją zaanimować aby wzdłuż swojej osi się kręciła. Znam sposób z użyciem PathDeform ale już gąsinica jest zrobiona i to nie ujdzie :)
  13. Prescot dodał odpowiedź w temacie → w Rendering / Lighting / Shading
    Witam. Kiedy daję na sphere lens flare effect (w renderingu) to tego po prostu nie ma ;/ nie wyświetla się.
  14. Prescot odpowiedział Prescot → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Obiekt który chce scalić jest złożony z kiluknastu elementów.
  15. Prescot dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Tak jak w temacie. Attachem sie nie da..

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności