Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Prescot

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam, mam taki problem że w Unvrap UVW (3ds max) kiedy przemieszczam jakiś polygon z jednego miejsca na drugi to między tymi miejscami tworzą się kreski przeciągania. To samo przy rotacji
  2. Prescot dodał temat → w 3ds max
    Witam, może ktoś dać tutorial do tego jak prawidłowo zapisać model .3ds wraz z texturą?
  3. Prescot odpowiedział Prescot → na temat → 3ds max
    A w jakim formacie zapisuje ? Ok zapisałem do .obj i wszystko ok dzięki
  4. Witam, może ktoś wytłumaczyć czemu nie zapisuje się textura tylko sam model w .3ds ? Texturę wczytałem w materials potem ustawiałem w UVW unwrap
  5. Prescot odpowiedział Prescot → na temat → 3ds max
    A nie ma jakiegoś pluga zwiększającego "pamięć" ostatnich czynności ?
  6. Własnie wcisnąłem przypadkowo delete na klawiaturze, zniknęło mi pare obiektów i nie mogę do tego powrócić klikając ctrl+z a była to ostatnia rzecz jaką zrobiłem. Jakieś pomysły ?
  7. Prescot odpowiedział Prescot → na temat → Rigging & Animation
    Czy do ciebie cokolwiek dociera człowieku ? :>
  8. Prescot odpowiedział Prescot → na temat → Rigging & Animation
    Jak daje path deform na linie którą narysowałem wzdłuż tej sztywnej gąsinicy to nie przybiera takiej długości w poziomie jak ta sztywna..
  9. Prescot odpowiedział Prescot → na temat → Rigging & Animation
    Wiem o co ci chodzi ale żeby nie wiem jak to oderwać od reszty przy pomocy detach żeby wyrwać obiekt ten sam co przed scaleniem a nie jego kawałek.
  10. Prescot odpowiedział Prescot → na temat → Rigging & Animation
    Widziałem ten tutek, odpada ale odpowiedzcie na moje pytanie wcześniejsze to mi wiele pomoże.
  11. Prescot odpowiedział Prescot → na temat → Rigging & Animation
    Tylko wszystko już złączyłem - całą gąsinice w jeden obiekt i nie wiem jak rozłączyć, funkcja detach? Ale nie wiem jak ją użyć żeby elementy powróciły w ten sam stan jak po zlączeniu..
  12. Witam. chciałbym abyście mi pomogli, mam "gąsinice" czołgu i chciałbym ją zaanimować aby wzdłuż swojej osi się kręciła. Znam sposób z użyciem PathDeform ale już gąsinica jest zrobiona i to nie ujdzie :)
  13. Witam. Kiedy daję na sphere lens flare effect (w renderingu) to tego po prostu nie ma ;/ nie wyświetla się.
  14. Prescot odpowiedział Prescot → na temat → Modeling
    Obiekt który chce scalić jest złożony z kiluknastu elementów.
  15. Prescot dodał temat → w Modeling
    Tak jak w temacie. Attachem sie nie da..

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.