Skocz do zawartości

matthew-b

Members
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

matthew-b's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Dorobilem blotnik oraz przednie kolo. Wrzucam dwa renderki oraz siatke (tylko nie smiejcie sie jesli to straszna amtorka ;d) mam nadzieje ze na niej wyjda moje bledy ; ). Pozdrawiam
  2. Te boczne blachy to poprostu zwykle boxy, tyle ze takie cienkie i odpowiednio wygiete, nie sa zageszczone, nie ma tez zadnego smootha na nich. Siatke wrzuce pozniej gdyz w tej chwili jestem na drugim kompie : ).
  3. Witam Dlugo zastanawialem sie czy zalozyc ten temat czy nie, bo zaczynam dopiero zabawe z 3d Maxem, pracuje nad moim pierwszym modelem. Postanowilem jednak ze zaloze temat aby otrzymywac od Was porady/sugestie/pomoc. Pojazd to SDKFZ 251/1 Ausf D, niemiecki transporter opancerzony z czasow IIWS. Identyczny model jaki zdobyli warszawiacy podczas powstania, po skonczeniu modelu chcialbym zrobic scene z tym pojazdem w roli glownej z flaga Polski gdzies w Warszawie, ale nie wybiegajmy tak na przod, zobaczymy czy starczy zapalu no i umiejetnosci. Tutaj render, narazie duzo nie jest zrobione: I tutaj pojawia sie pierwszy problem. Zapewne widzicie na bocznych blachach przodu widac takie ukosne zalamania, nie wiem skad one sie biora i jak je usunac (?) nie ma tam zadnych krawedzi wbrew pozorom. PS. Czy nie uwazacie ze prawie 21 lat to juz stanowczo za pozno zeby brac sie za 3D ? (tak szczerze) : P Pozdrawiam : )
  4. Dzieki za pomoc, chociaz te klotnie tu niepotrzebne heh : ). Piszcie jeszcze, ale jesli moge prosic skupiajcie sie bardziej na temacie tworzenia animacji itd, a nie kwesti legalnosci maxa itd : ). PS: Nie moge wytrzymac i musze sie pochwalic efektami ostatniej nocy, maxa zainstalowalem kolo 22 a skonczylem w nim grzebac po 5 rano ; d takie tam zabawy z reactorem i szescianami ;d
  5. Zdaje sobie sprawe z tego ze kazdy wiekszy projekt nalezy dokladnie zaplanowac itd, zreszta zajmuje sie programowaniem i tam podobnie, jak pisze sie jakis wiekszy program to nie da sie tego zrobic bez uprzedniego zaplanowania co i jak ma dzialac : ). Takze bardziej chodzi mi o techniczne aspekty animacji/modelowania 3d. Mam narazie 2 pytania, choc napewno nie ostatnie : ). 1. W animacji chcialbym aby jakis budynek sie np palil, albo np lecial dym z komina, o albo np padal deszcz, czy to tez zrobic w 3dsmax? Bo wiem ze stosuje sie tez Adobe After FX, takze w czym lepiej robic takie efekty? 2. Gdzies na youtube widzialem animacje jak budynek rozpada sie caly na pojedyncze cegly, czy aby cos takiego zrobic, trzeba zaanimowac kazda cegle po koleji, rysujac jej tor, czy 3d max ma jakas opcje (hmm cos w rodzaju silnika fizyki) ze sam "rozwali" budynek a cegly beda spadac z uwzglednieniem np ich wagi, grawitacji itd? Edit: 3. Co to jest reactor i do czego sluzy? Bo znalazlem kilka interesujacych filmikow jak np ten z czolgiem gdzie jest co cos uzyte, domyslam sie ze np te fajnie pracujace kola i gasienice maja jakis zwiazek z reactorem : ). PS. 3d Max wersja trial juz sie sciaga, wszystkie tutoriale z podstawami na youtube obejrzane, takze zaraz zabieram sie za tworzenie szescianow, cylindrow, trojkatow itd bo od tego chyba wypadaloby zaczac : D.
  6. Heh spokojnie. Po czesci specjalnie wrzucilem animacje, ktora nie jest jakims dzielem sztuki, zeby uniknac zbednych komentarzy ze wiele lat pracy przede mna, ze nie dam rady itd, bo tego ze przy takich animacjach jest duzo pracy jestem swiadom. Najpierw chcialbym dojsc chociaz do takiego poziomu jaki prezentuje ten filmik, a pozniej doskonalic umiejetnosci. Bo wiadomo ze takich animacji jak np Bagiński to nie bede robil pewnie nigdy... chociaz chcialbym : ). Motin Builder, Maya hmm... A 3d Max Studio do takich rzeczy sie nie nadaje ? : ) Zakladajac ze modelowalbym obiekty (ludzie, budynki itd) w 3ds max, to czy potrzebne sa jakies inne programy, pluginy etc? Czy wszystko (praca kamery, efekty, np mimika twarzy ludzi) robi sie w 3ds maxie?
  7. Najpierw sie przywitam bo to moj pierwszy post na forum.... wiec czesc wam : ). Od razu zaznacze ze jestem zupelnie nowy jesli chodzi o grafike 3d, ale ostatnio bardzo sie nia zainteresowalem. A dokladniej chodzi mi kwestie tworzenia animacji czy filmikow. Obejrzalem ta o to animacje http://www.youtube.com/watch?v=4nnOr523VaY I teraz mam proste pytanie... jak takie rzeczy sie robi? Jakie narzedzia sa potrzebne? Pamietam ze kupe lat temu w jakims prostym programiku 3d cos tam wymodelowalem, ale jak ze tak powiem "krecic filmy", animacje, ruchy postaci, praca kamery itd. Oczywiscie nie oczekuje od was kursu co i jak krok po kroku, ale chodzi mi zebyscie mi dali taki zarys, jakich narzedzi sie uzywa (z tego co wiem to do modelowania 3ds max np, ale co z praca kamery, efektami jak deszcz itd?). Licze ze rozjasnicie mi troche ta sprawe, z gory dziekuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności