Skocz do zawartości

kamiru

Members
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Poznań

kamiru's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

12

Reputacja

  1. kamiru

    Unity3d

    Witam mam przyjemność poinformować, że wydaliśmy nowy pakiet modeli mebli: https://www.assetstore.unity3d.com/#/content/10566 informacje o zestawie: Furniture Pack 1 to paczka dokładnie przygotowanych mebli. Zestaw zawiera 48 modeli: - łóżka, - szafki, - półki, - komody - stoły - krzesła ________________________________________________ Ka Design www.kadesign.pl www.cg.kadesign.com
  2. Witam wszystkich. Mam do wykonania render exterior w całkiem sporej rozdzielczości: 2500x4000 scena oświelona przez vray sun + (dome z mapą HDRI) Będę przeliczał Irradiance map i Light cachem. jakie ustawienia byście mogli zaproponować (zależy mi przedewszystkim na jakości, ale też na tym żeby nie przesadzić z czasem ) Z góry dziękuję za pomoc
  3. kamiru

    Problem ze światłem

    ale w narożniku widać świtało którego tam nie powinno być. ps. ustawieniami GI zajmę się później wiem że narazie są kiepskie.
  4. W okno wsadziłem VrayLight plane'a niesty pojawia się błąd bo światło pojawia się też pod parapetem a nie powinnno, dodam że VrayLight ma rozmiar trochę mniejszy niż okno. Jak zapobiec przenikaniu światła przez parapet?
  5. kamiru

    Wężyk

    Dzięki właśnie o to mi chodziło :)
  6. kamiru

    Wężyk

    Mam do wykonania kręcony wężyk do długopisu(3d max). W jaki sposób helixa mogę przypiąć do spline'a tak by szedł wzdłuż jego ścieżki? Proszę o pomoc
  7. Mam dobrze ustawiony UVW maping w max'ie wszystkie teksturki są ładnie nałożone, a jak przenoszę do Maxwell studio i nakładam maxwellowy materiał z tą samą teksturą najczęściej występuje sytuacja, że na obiekcie jest odwrócona do góry nogami... Czemu tak się dzieje, co muszę zmienić żeby ładował je tak jak trzeba? Z góry dzieki za odpowiedź.
  8. Dzieki wielkie, faktycznie, miałem włączony smoothing. Bardzo dziękuję.
  9. Z Auto Gridem przed tworzeniem to jest ok, ale nie chodzi mi o rotate, tylko o DOKŁADNE dopasowanie gotowego elementu, bez bawienia się w obracanie na oko.
  10. Mam problem z dopasowaniem np boxa do ścianki skośnej. Przy próbie dopasowania przez narzędzie Normal Align nie łapie właściwego kąta. W jaki sposób najszybciej to mogę uzyskać?
  11. Dzięki zatem walczę dalej :)
  12. Ok, dzieki Mirach a czy jest szansa, żebyś pokazał chociaż w kilku screenshotach jak coś takiego zrobić w miarę sensownie, wczoraj z tym walczyłem ale nie wychodzi to tak realistycznie :( Z góry dzieki.
  13. Dzięki za informacje jednak 3d cout to opcja taka sobie, bo trzeba skorzystać z innego softu . Dzięki również za oba linki od Pressenter'a jednak tutek z cg arena już znam a ten 1 też sprawy nie załatwia. Czy znasz może jakiś tutorial jak takie elementy sofy tworzyć splinami. Bo pamiętam że kiedyś coś takiego gdzieś widziałem. Niestety nie zapisałem a teraz żałuję;/
  14. Witam Proszę o pomoc: jakiś tutorial, lub podpowiedź jak zrobić zmarszczenia w sofach itp. takie jak poniżej. Wiem, że dany element buduje się jakoś przy pomocy spline'ów ale jak to wykonać? Z góry dziękuję za pomoc. Kamil
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności