Witam!
Chciałem się pobawić animacjami, a że jestem człowiekiem z natury leniwym to wykorzystałem fakt że ostatnio sporo czytałem o machinimie, ale do rzeczy:
Pobrałem programik WoWmodelviewer zrobiłem postać i exportowałem to formatu .lwo powstały 3 foldery jeden z texturami, jeden z plikiem .lwo i jeden z .lws. Importowałem w blenderze pliczek .lwo, textury i wszystko inne wczytało się automatycznie wystarczyło zmienić tryb widoku na widok z texturami i gotowe...na pozór. Bezpośrednio w blenderze wszystkie textury są okey, ale kiedy wcisnąłem f12 żeby zrenderować to nie do końca jest tak jak chciałem...naramienniki, łuk i hełm są jakieś takie dziwne, mają takie mrówki (nie do końca wiedziałem jak to nazwać), ale tułów jest okey. W blenderze bawię się tak przejściowo, spowodowane jest to że miałem słabego kompa, na razie siedzę na laptopie, ale niedługo sobie kupuje nowego (czekam już rok na tego kompa) i wiem że nauka każdego jednego programu graficznego trwa miesiące, więc wy się znacie lepiej ...ale mam zamiar się już zając tym na dobre, tylko czekam na kompa ;p
Dołączam renderek (jest to model z gry i dlatego wygląda jak wygląda).
Bardzo proszę o pomoc.
Z góry dziękuje.
http://img59.imageshack.us/img59/1179/staria.jpg
PS. Wstawiłem link bo jak widzę forum automatycznie nie pomniejsza obrazków, a nie chce mi się wrzucać jeszcze raz tego samego, jak powiedziałem jestem leniwy :D