Cześć.
Po dosyć długim jak na taką produkcję czasie w końcu udało się nam ukończyć grę. Można ją pobrać za darmo z tej strony:
http://czerwonykapturek.wordpress.com/
Na zachętę trailer:
Od siebie dodam jako bonus parę grafik które spłodziłem podczas jej tworzenia, wiele expa spłynęło i mam nadzieję że nie jest to ostatnia produkcja tego typu przy której będę miał przyjemność pracować.
koncepcje lokacji:
ewolucja bohaterki i kilka assetów:
screeny:
Pozdro i (mam nadzieję) miłego grania!
Fusman - hehe widzę że też nie próżnujesz od czasów ifryckich :)
Silvanus - fotoszopowy filtr maźnięcie farbą, czyli w sumie wyostrzenie ;). Jakoś mam opory w używaniu innych pędzli niż okrąglaka więc wszystkie moje maziaki wyglądają tak jakoś surowo, no i zacząłem ostatnio kombinować z filtrami.
Skromny updejt. Muszę częściej bazgrać cokolwiek bo ledwo co się dokopałem do tematu. Starszych nie będę już wrzucał, zresztą są na moim blogspotowym skeczbuku zachęcam do zerknięcia, jedne lepsze, inne gorsze. Link w podpisie.
Dzięki za protipy. Siateks nieco poprawiony. 1022 tris.
Morte - A tam wojna zaraz. Na modelu jest za ostry makijaż imo ;) Do dwójki.
KLICEK - takie one są :)
A niech będzie offtop. Przynajmniej temat szybko na dół nie zjedzie ;)
Ostatnio dziergam coś takiego. Studium humanoidalnego gryzonia na kacu w fioletowym dresie.
Tasior - jestem na architekturze. Jeszcze ;) Pędzel się trzyma jak ołówek racja ale czasem się trzyma tak jakoś... na sztorc? Tzn drugi koniec wewnątrz dłoni a kierunek prowadzony kciukiem i zawiniętym z drugiej strony palcem wskazującym. Nie wiem jak to bardziej rozpisać.