Chciałem się dowiedzieć jak mogę zmodyfikować swój interface. Mianowicie chciałem usunąć elementy zaznaczone na czerwono, zmniejszyć guzik menu w górnym rogu okna oraz prenieść menu główne na pasek wyżej tam gdzie poprzednio nzajdowały się ikonki undo/redo. Czy jest to możliwe ?
Mam problem z materialem ? Przy innym ujęcie nie mam problemu zatu tutaj na szafce wudac dziwne smugi. Moze to byc swiatlo ? Mam 2 swiatla, target mr i omni mr. Z góry dzięki.
Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość sklejenia vertexów które zostały zaznaczone na screenie. Ogólnie model ma wszezie podwójne vertexy nie wiem czemu i po dodaniu surface nie wyglada to dobrze. W jaki sposób unikać podwójnych vertexów przy cage modelingu ?
Mam jeszcze pytanie dotyczace loftu. Jak go używać do bardziej skaplikowanych sciezkach ? Chciałbym za pomoca loftu zrobić taki kran : http://thedesignhome.com/wp-content/uploads/2012/09/axor-starck-organic-bathroom-collection-1.jpg
Zrobiłem tą eksplozje ale czasteczki nie przyklejaja się do animowanego obiektu a do tych, które nie są animowana nie maja problemu. Dodam ze ten obiekt to w zasadzie grupa. Nie wiem czemu jak to rozgrupuje to znika animacja tych obiektów. Użyłem UDeflactor i PArray.
Zaczalem robic ta postac na podstawie tego tutka jakiś czas temu. I nie ma tam słowa o czymś takim jak "Smooth deformer". Czy codziło ci o Bind Skin" -->" Smooth Skin"? Ni ma rowniez informacji jak sobie radzić z tym problemem. Sęk w tym że moje ik jest podpięte i kiedy nim poruszam skóra reagune bez problemu. Problem wyskakuje kiedy klikam "Mirror skin waights"
Może mi ktoś wyjaśnić jak zrobić wibrujacy głośnik w rytm muzyki ? Używam audiowave controller z bonusowych narzędzi maya. Ogolnie wiem jak go uzyć ale na nie skomplikowanych obiektach jak box. Wczesniej robilem taki glosnik w maxie. Tam mogłem sobie zaznaczyc pewna liczbe vertexow w membrania na ktore oddziaływał audiofloat. Jak zrobić to w mayce ?
pzdr g0me2z
zrobilem sam wybuch czasteczek za pomoca super spray. Jak moge teraz je zmodyfikowac zeby zatrzymywały się na innnych obiektach ? Teraz reaguna z "podłoga". Uzyłem deflectora na niej. Problem w tym ze deflector jest płaski i nie da rady uzyc go na innych obiektach w scenie. Dziwne jest to ze przy animacji na tym deflectorzete czasteczki sie nie zatrzymuja tylko uciekaja.