-
edycja interface'u
no tak ale przy expert mode znikają wszystkie panele a chciałbym zostawić kilka z nich. Nawet kiedy mam opcje float paski znikają w expert mode.
-
edycja interface'u
Chciałem się dowiedzieć jak mogę zmodyfikować swój interface. Mianowicie chciałem usunąć elementy zaznaczone na czerwono, zmniejszyć guzik menu w górnym rogu okna oraz prenieść menu główne na pasek wyżej tam gdzie poprzednio nzajdowały się ikonki undo/redo. Czy jest to możliwe ?
- Max Frame Buffer vs V Ray Frame Buffer - różnica kolorów
-
dziwne smugi max + mr
Mam problem z materialem ? Przy innym ujęcie nie mam problemu zatu tutaj na szafce wudac dziwne smugi. Moze to byc swiatlo ? Mam 2 swiatla, target mr i omni mr. Z góry dzięki.
-
sklejanie vertexów (spline), loft z 2 sciezek
Dzieki za pomoc z vertexami. Juz wiem co jest grane. Macie jakieś pomysły jak wymodelować ten kran ?
-
sklejanie vertexów (spline), loft z 2 sciezek
Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość sklejenia vertexów które zostały zaznaczone na screenie. Ogólnie model ma wszezie podwójne vertexy nie wiem czemu i po dodaniu surface nie wyglada to dobrze. W jaki sposób unikać podwójnych vertexów przy cage modelingu ? Mam jeszcze pytanie dotyczace loftu. Jak go używać do bardziej skaplikowanych sciezkach ? Chciałbym za pomoca loftu zrobić taki kran : http://thedesignhome.com/wp-content/uploads/2012/09/axor-starck-organic-bathroom-collection-1.jpg
-
3d max edytor materiałów
Mam podobny problem. Wyłączyłem monitor od lapka i okienka z edytorami zostały gdzieś w kosmosie. Jak przywrocic je na główneokno? Pozdrawiam g0me2z
-
Mieszkanie
Witam. Chciałem sie z wami podzielić moimi renderami i posłuchać konstruktywnej krytyki na ich temat :)
-
wybuch plasteliny <3dmax>
Zrobiłem tą eksplozje ale czasteczki nie przyklejaja się do animowanego obiektu a do tych, które nie są animowana nie maja problemu. Dodam ze ten obiekt to w zasadzie grupa. Nie wiem czemu jak to rozgrupuje to znika animacja tych obiektów. Użyłem UDeflactor i PArray.
-
humanoid cat
Zaczalem robic ta postac na podstawie tego tutka jakiś czas temu. I nie ma tam słowa o czymś takim jak "Smooth deformer". Czy codziło ci o Bind Skin" -->" Smooth Skin"? Ni ma rowniez informacji jak sobie radzić z tym problemem. Sęk w tym że moje ik jest podpięte i kiedy nim poruszam skóra reagune bez problemu. Problem wyskakuje kiedy klikam "Mirror skin waights"
-
humanoid cat
no i jeszcze co oznacza ten błąd ? // Error: Left_arm_IK is not in a skinCluster.
-
wibrująsa membrana głośnika - audiowave <maya>
Może mi ktoś wyjaśnić jak zrobić wibrujacy głośnik w rytm muzyki ? Używam audiowave controller z bonusowych narzędzi maya. Ogolnie wiem jak go uzyć ale na nie skomplikowanych obiektach jak box. Wczesniej robilem taki glosnik w maxie. Tam mogłem sobie zaznaczyc pewna liczbe vertexow w membrania na ktore oddziaływał audiofloat. Jak zrobić to w mayce ? pzdr g0me2z
-
humanoid cat
smooth deformer? nie moge tego znaleźć.
-
wybuch plasteliny <3dmax>
zrobilem sam wybuch czasteczek za pomoca super spray. Jak moge teraz je zmodyfikowac zeby zatrzymywały się na innnych obiektach ? Teraz reaguna z "podłoga". Uzyłem deflectora na niej. Problem w tym ze deflector jest płaski i nie da rady uzyc go na innych obiektach w scenie. Dziwne jest to ze przy animacji na tym deflectorzete czasteczki sie nie zatrzymuja tylko uciekaja.
-
wybuch plasteliny <3dmax>
Jak zaanimować wybuch plastelinowej kulki tak żeby zostawiła ona plamy na innym obiekcie ? pzdr g0me2z
g0me2z
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta