Skocz do zawartości

husky83

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

husky83's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam ponownie :) kolejne głupie pytanie.. szukałem w tutorialach i nie znalazłem :( Chcę (w animacji) obrócić pewien przedmiot... Teoretycznie nic prostszego, jednak problem w tym, że obraca się on względem środka układu (0,0,0). Tam też jest ta 'kropeczka' wyznaczająca środek. Pytanie - jak tą 'kropeczkę' ustawić w innym miejscu? Teoretycznie mogę ustawić sobie lokalny punkt obrotu, np. kursor 3d - teoretycznie działa, ale mimo że w animacji początkowa i końcowa pozycja (obrót) jest ok, to pośrednie ustawione są względem punktu środkowego (czyli obiekt na chwilkę 'odlatuje' od miejsca w którym miał się obrócić, by na koniec animacji przylecieć spowrotem)... Jak zwykle zagmatwałem, ale mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi :) W dużym skrócie.. Jak ustawić 'środek' przedmiotu (przenieść tą kropeczkę)?
  2. i dokładnie to zrobiłem :) i działa jak się patrzy :) a 'tutki' jak najbardziej pooglądam, to musiałem zrobić ' na już' :) troszkę mnie to modelowanie wciągnęło ;) Blender + Sweet Home i już połowe mojego domu odwzorowałem :D
  3. mogę to zmienić w MAP INPUT. chociaż teraz to już całkiem źle się wyświetla, ale to dlatego ze póki co nie mam dobrze przygotowanych tekstur - mam zwykłą bitmapę, a z tego co widzę tutaj trzeba troszkę bardziej pokombinować ;) w każdym razie jestem na dobrym tropie i teraz staram się zrobić dobrze te tekstury. Dzięki :) ------------- o ile 3ds dalej nie działa za dobrze, o tyle obj śmiga aż miło :) wielkie dzięki za pomoc :) Pozdrawiam :)
  4. W SweetHome nie mam takiej możliwości - tam wszelkie ustawienia są ograniczone raptem do kilku opcji. Poza tym pliki pobierane z netu są ok. W takim razie szukam tej opcji w Blenderze, jednak jakoś marnie to widzę ;) Może ktoś mnie nakierować gdzie szukać ? ;)
  5. Po pierwsze witam wszystkich :) Mam pewien niemały problem z teksturami.. W blenderze wszystko jest pięknie, jednak po importowaniu do 3ds / obj (sprawdzałem obydwa - ten sam efekt..) na obiekcie jest cała masa tych samych tekstur (pomniejszona). Może zademonstruje to co mam na myśli :) Tak wygląda wyrenderowany obiekt w Blenderze (i tak wyglądać powinien): Natomiast po eksporcie do 3ds czy też obj i następnie imporcie w programie Sweet Home 3d (może to z nim jest problem?) obiekt wygląda tak: Pytanko.. Co mogę zrobić, żeby tekstura się nie powtarzała tylko była jedna, rozciągnięta? W blenderze wygląda to tak: Z góry dziękuję za pomoc :) PS. uczę się dopiero blendera - proszę o w miarę łopatologiczną instrukcję :) PS2. A może to wina Sweet Home 3d?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności