Skocz do zawartości

etam

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Gdynia

etam's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. niezły paskud z tego Marsjanina :) b. ciekawa głowa (może te skrzela co ma na polikach powinny bardziej zwisać ? ale olać jak tak ma być ) - ciekawe jak reszta będzie w 3d wyglądać pozdr
  2. etam

    Postac3d: Robot

    dzieki za info - tak wlasnie zrobilem i rendery powyzej to właśnie efekt tego zabiegu w Blenderze. Trochę odpuściłem ten problem bo teraz go riguje (uczę się rigować :) i jak przyjdzie kolej na szyje to i tak trzeba będzie ja inaczej zrobić. Tak czy inaczej skręcanie się elementów wyciąganych po ścieżce to jakaś tragedia w Blenderze. pozdr
  3. etam

    Postac3d: Robot

    Odyseja, Terminator ... Hehe czerwone oko to klasyka - nie mogłem sobie tego odmówić :) Co do poruszania - faktycznie, najpierw był pomysł jak ma w ogóle wszystko wyglądać. Dopiero potem zacząłem się zastanawiać, jak ma się to faktycznie poruszać. Robot ma skakać poprzez odrzut (stad te dysze na plecach) a nogi tslużą jako amortyzatory podczas opadania - stąd stopa i piszczel są rozsuwane w pionie ( nie widać tego jeszcze na renderach bo są złożone ). Wie ktoś co z tą szyją zrobić ??? pozdr
  4. etam

    Postac3d: Robot

    Wrzucam rendery do drugiego posta bo mi się miniaturka wątka podmienia w dziwny sposób :) widok z tylu i problem ze skreconą szyją
  5. Witam, To mój pierwszy od początku do końca model (koncept, siatka itd) - brakuje co prawda jeszcze flaczków robota ale dorobię je chyba w trakcie rigowania, którym chciałbym się teraz zająć (dlatego niektóre elementy wiszą w powietrzu :) Model zrobilem w Blenderze ( Render yafaray+nody+ps(autocolor)) Mam problem z szyja - wymodelowałem ja z arrayem przypiętym do krzywej ale jak to w Blendku bywa zawsze się coś skręci. Stąd mam pytanie co z tym zrobić - użyłem obu metod: W edit mode, wybierasz wszystkie punkty krzywej. Dodajesz hook (ctrl h), new empty. Wychodzisz z edit mode, i wybierając tylko krzywą (hook nie może być oznaczony) obracasz naokoło różnych osi aż zwichrowania znikną. Później jeszcze można kliknąć Apply przy hook modifier. Inną możliwością jest wybrać poszkodowane punkty krzywej, wcisnąć T, i machać myszką naokoło. ale 1. nie ma takiego modyfikatora jak hook 2. ja robiłem szyje poprzez nie bevel tylko arraya 3. jak kręcę w edit mode (po wciśnięciu T) obraca się również to skręcenie którego się chce pozbyć załączam obrazek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności