Witam
mam taki problem: po imporcie *.obj caly obiekt podzielony jest na elementy (kazdy trojkat to jeden element, kazdy face jest osobno, nie sa ze soba polaczone). Dlatego nie jestem w stanie nic w tym obiekcie zmienic nie mowiac juz o dodaniu smooth'a.
I teraz pytanie, jak i czy wogole da sie polaczyc ze soba wszystkie face'y zeby caly obiekt mogl byc jednym elementem?
ponizej screen problemu:
http://s1.img.pl/v/1107/65717problem.jpg
tak czy siak napewno postem poproawilem nie jednemu z was humor :) tego jestem pewien bo wiem jaka byla reakcja ludzi z pracy na moj samochod hehe wszyscy plakali ze smiechu, zreszta ja tez :D ale tak to jest jak level designer bierze sie za modelowanie :P do tej pory to tylko cegly i deski z BSP robilem heheh
taa chyba kierownika ekipy doradcow sprzątaczek :D no skinowanie to bysmy mogli dzis ogarnąć, albo Ofca mi pokaze bo on nowo przekwalifikowany skiner :D no najbardziej to mi w zasadzie zalezy na animacji i exporcie tego do UE z UT albo do UDK
jak to nie bedzie mi sie chcialo? :D 2 tygodnie i biore twoje stanowisko i pensje hehe :P wytlumaczysz mi dzis jeszcze mapowanie i exportowanie i bedzie wsjo hehe browara mi juz wczoraj wypiles wiec stawiac juz nie musze ;)
Witam
Jako nowy uzytkownik forum i nowy uczen (pod bacznym okiem BRUNEQ'a) technik 3D chcialbym sie pochwalic pierwszym projektem :D
Dodam na wstepie tylko ze pierwszy raz w zyciu odpalilem Maxa a Bruneq bardzo szybko tlumaczyl caly program (zaledwie 30min). No i sa to oto moje 40-sto minutowe wypociny :D
Generalnie nie mam pojecia co to za auto :P