Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

MMMalvM

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. MMMalvM dodał temat → w Hardware
    Witam, Składam sobie zestaw PC, który będzie służył głównie do Revita, 3d Maxa, Photoshopa, Corela i Cada. Dodatkowo co jakiś czas chciałbym odpalić na nim dobrą grę. To co udało mi się aktualnie ustalić wygląda następująco, i będę bardzo wdzięczny za rady lub komentarze. Płyta główna Asus P8P67 LE REV 3.0 Procesor Intel Core i7-2600K/3.4GHz LGA1155 8MB Pamięć OCZ 8GB DDR3 1333 Gold CL9 Low Voltage Dual (2 x 4GB) Dysk Western Digital 1TB Caviar Black 7200 64MB SATAIII Karta graficzna Gigabyte Radeon HD5770 1024MB DDR5/128b D/H PCI-E Zasilacz Be Quiet! PURE POWER L7-530W no i + jakaś obudowa, z góry dzięki i pozdrawiam
  2. "A masz może light cashe w secondary bounces??" Mam ustawione. mastahcez - chętnie bym ten falloff jakoś zmienił, ale nie bardzo widzę taką możliwość. Scena jest chyba ok trzyma skale, w metrach.
  3. Ciągle światła są z jasne, i nie wiem dlaczego coś takiego dzieje się nad tym światłem nad umywalką, jakby osłonka nie była dosunięta do ściany... @mastahcez - dzięki, zaraz ogarne te ustawienia.
  4. wg. wstępnych renderów plam udało się pozbyć. Zmniejszę światła, to jak zrobić jaśniej? Czym zamieszć w GI? edit: odkryłem okno environment and effects;)
  5. Dzięki;). Rurkami się zajmować nie będę, są gotowe to i lepiej dla mnie, celem jest tu osiągniecie dobrego renderu, a nie sama w sobie zabawa w modelowanie+renderowanie. Co do niebieskich plamek, to wydaje mi się, że odnalazłem winowajcę, w postaci materiału na ścianie (nieco pozmieniana farba olejna). Zaraz zobaczę czy zmieniając (intuicyjnie;) ) jakies parametry uda mi się osiągnąć oczekiwany efekt. edit: Mam takie pytanie, kiedy materiał ma: Reflect [10,0] [okienko na ticka] [Map...] To po zostawieniu okienka z tickiem wolnego rezygnuje zupełnie z "reflect", czy tylko z używania tej mapy?
  6. Witam, Jestem początkujący, i staram się wszelkie trudności jakoś samemu przezwyciężać, szukając w internecie rozwiązań. Mam jednak problem którego rozwiązania znaleźć nie umiem. W wyrenderowanym obrazku mam jakieś dziwne odbicia niebieskiego światła na ścianie, myślałem początkowo, że to światło odbijające się od wewnętrznej strony tych "osłon" które są zrobione z materiału "aluminium", ale po zmianie materiału na ceramikę, sytuacja wyglądała tak samo. Światła to VRayLight, a całość robiona jest w 3ds. Nie wiem też jak naprawić to co dzieję się nad "osłoną" nad lustrem. Jeśli macie jakieś inne porady, to również będę wdzięczny. Modele rurek dla niepełnosprawnych i toalety nie są mojego autorstwa.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.