Nie mają. Chyba dużo by nie pomogła, bo świecę jakąś darmową hdrką, która IMO pozostawia nieco do życzenia... Na podłożu jest normalka i wcale jej nie widać. Ale masz moje słowo, że jak się zaopatrzę w porządną hdri to jeszcze do tego usiąde :)
Pzdr.
Witam,
wrzucam pałacyk, wzorowany na Petit Trianon, chociaż nie jest to odwzorowane 1:1. Nie jest to rzecz komercyjna, dłubnięte w wolnej chwili i chociaż parę rzeczy można by poprawić (zwłaszcza materiał na portalach) to mój wewnętrzny leń mówi mi żeby to zostawić :)
max 2010, vray.
roślinki z evermotion,
hdr jakieś darmowe, nie pamiętam skąd...
@ piko84 - dzięki, już działa :)
@ slowiak - dałem za dużą rozdziałkę na monitor, w takiej jak teraz ma to być prezentowane, tekstury chyba wygladają lepiej... na sukience tez maja byc napisy, wiec nie bedzie widac :)
pozdrawiam.
mam go na swojej stronie i na image shack-u i nie dziala. w kazdym razie, jak sie wpisze w przegladarke http://www.galeria3d.za.pl/wamp irek.jpg to dziala... a tu pojawic sie nie chce. wstawialem juz raz obrazek ze swojej strony i nie bylo problemu...
co to znaczy salonowa? :) nie jarzę :)
zapomniałem dodać, że meble w tle są z turbosquida:)
jak to się robi, żeby obrazek się pojawiał, bo coś nie mogę wpaść...
hej,
w ościeży okna po lewej "prześwituje" chyba krajobraz z tła, wygląda jakby ściana była z plane'a i miała jednostronny materiał, może spróbuj ustawić na 2-sided. Jeśli to to, to i fugę powinno rozwiązać...
Hynol, co do punktu 1 i 2 nie sposób się nie zgodzić, co do 3 to tam nie ma żadnych odbić bo być nie może - po pierwsze wojskowy sprzęt nie odbija :) a po drugie to nie maskowanie tylko pustynny kurz, więc tym bardziej nie odbija:) Z teksturą była ciężka bitwa, bo model nie składa się z jednego obiektu, właściwie każda blacha to osobny obiekt i osobna tekstura. Mogłem to wszystko połączyć w jeden obiekt i zmapować jedną teksturą, ale taka refleksja przyszła nieco zbyt późno. A co do renderu to słowo skauta, że jak będę mieć wolną chwilę to popróbuje.