Skocz do zawartości

KubaW.

Members
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Wrocław

KubaW.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. @ arev - no to jest słońce, mam nadzieję, że tym samym "odkupiłem" render :D
  2. no właśnie kiedy ja chciałem się pobawić hdrką, żeby zobaczyć jak to wygląda bez słońca :)
  3. Nie mają. Chyba dużo by nie pomogła, bo świecę jakąś darmową hdrką, która IMO pozostawia nieco do życzenia... Na podłożu jest normalka i wcale jej nie widać. Ale masz moje słowo, że jak się zaopatrzę w porządną hdri to jeszcze do tego usiąde :) Pzdr.
  4. Witam, wrzucam pałacyk, wzorowany na Petit Trianon, chociaż nie jest to odwzorowane 1:1. Nie jest to rzecz komercyjna, dłubnięte w wolnej chwili i chociaż parę rzeczy można by poprawić (zwłaszcza materiał na portalach) to mój wewnętrzny leń mówi mi żeby to zostawić :) max 2010, vray. roślinki z evermotion, hdr jakieś darmowe, nie pamiętam skąd...
  5. @ piko84 - dzięki, już działa :) @ slowiak - dałem za dużą rozdziałkę na monitor, w takiej jak teraz ma to być prezentowane, tekstury chyba wygladają lepiej... na sukience tez maja byc napisy, wiec nie bedzie widac :) pozdrawiam.
  6. mam go na swojej stronie i na image shack-u i nie dziala. w kazdym razie, jak sie wpisze w przegladarke http://www.galeria3d.za.pl/wamp irek.jpg to dziala... a tu pojawic sie nie chce. wstawialem juz raz obrazek ze swojej strony i nie bylo problemu...
  7. co to znaczy salonowa? :) nie jarzę :) zapomniałem dodać, że meble w tle są z turbosquida:) jak to się robi, żeby obrazek się pojawiał, bo coś nie mogę wpaść...
  8. Witam, przedstawiam krwawą scenę :) soft: max 2010, mental ray. kompozycja jest taka ze względu na napisy, które się znajdą na obrazku.
  9. No to nie zabłysnąłem :(
  10. jeśli jeszcze wolno mi się czepić, to wygląda na to, że wanna nie ma odprowadzenia z otworu przelewowego, goła dziura świeci:)
  11. hej, w ościeży okna po lewej "prześwituje" chyba krajobraz z tła, wygląda jakby ściana była z plane'a i miała jednostronny materiał, może spróbuj ustawić na 2-sided. Jeśli to to, to i fugę powinno rozwiązać...
  12. No ale jednak nie odbijają otoczenia, tylko mają taki biały blik. A mój miał być okurzony...
  13. Hynol, co do punktu 1 i 2 nie sposób się nie zgodzić, co do 3 to tam nie ma żadnych odbić bo być nie może - po pierwsze wojskowy sprzęt nie odbija :) a po drugie to nie maskowanie tylko pustynny kurz, więc tym bardziej nie odbija:) Z teksturą była ciężka bitwa, bo model nie składa się z jednego obiektu, właściwie każda blacha to osobny obiekt i osobna tekstura. Mogłem to wszystko połączyć w jeden obiekt i zmapować jedną teksturą, ale taka refleksja przyszła nieco zbyt późno. A co do renderu to słowo skauta, że jak będę mieć wolną chwilę to popróbuje.
  14. 188817 poly Do gry się raczej nie nadaje:)
  15. straciło na ostrości po załadowaniu, nie wiem czemu... ten chyba lepszy, tzn więcej widać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności