Skocz do zawartości

D4w!D

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. D4w!D odpowiedział D4w!D → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Ok dzięki, cylindrical nie pomogło tylko box xD
  2. D4w!D dodał odpowiedź w temacie → w Teksturowanie / Texturing
    Siema, mam problem z texturowaniem niektórych przedmiotów, problem możecie zobaczyć na piedestale i schodach : Mógłby ktoś wytłumaczyć krok po kroku co zrobić, by nałożyć ładnie teksturę jak w większości miejsc ? Z góry dzięki
  3. D4w!D odpowiedział Sargoth → na odpowiedź w temacie → 3D
    Mi coś nie wychodzi, zamiast robić takie falowane jak na tutku, to robi mi tylko falowane u góry, tak jakbym przez editable poly sam ustawiał sobie, ściany proste, góra krzywa ;/
  4. D4w!D odpowiedział D4w!D → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    O dzięki, właśnie o to mi chodziło ^^
  5. D4w!D dodał odpowiedź w temacie → w Teksturowanie / Texturing
    Siema, mam do was nurtujące mnie ciągle pytanie, można jakąś ustawić większą ilość slotów/miejsc na materiały/tekstury ? 24 to jednak troche za mało dla mnie :/
  6. D4w!D odpowiedział D4w!D → na odpowiedź w temacie → Modeling
    K znalazłem tam w poradniku dużo tego co chciałem i dzięki za rady :P
  7. D4w!D odpowiedział D4w!D → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Dzięki za tutorial ^^ Niestety dzisiaj nie dam rady sprawdzić, czy to jest to o, co chodziło, jak coś jutro dam odpowiedź :P
  8. D4w!D dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Siema, mam problem z Line. Otóż gdy stawiam pierwszy punkt przytrzymując lewy przycisk myszy (krzywe), to potem następnym punktem muszę dopasowywać sobie resztę. Czy da rady zrobić tak, by po dopasowaniu, mógł zacząć od punktu, gdzie kończy się krzywa, a nie z tego co dopasowywałem ? Bo na końcu tej krzywej nie można zrobić linii prostej tylko właśnie się dopasowuje dalszą część ;/ Srry było ciężko mi opisać o co mi dokładnie chodzi, ale może któryś z was wpadnie o co biega i wytłumaczy, czy da rady takie coś zrobić.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności