Skocz do zawartości

Na'vi

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Na'vi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Hej. Jestem początkującym modelarzem i mam pewien problem z Turbosmoothem w 3ds max. Wiem że był niedawno dość podobny temat ale niestety mi nie pomógł. Mam taką sytuację że chce wyciąć drzwi w modelu samolotu. Chcę aby krawędzie samolotu pozostały tak samo ostre jak drzwi po użyciu Turbo smootha. Nie bardzo wiem dlaczego drzwi się smoothują dokładnie tak jak chce a krawędzie samolotu już się zaokrąglają pomimo że drzwi są wycięte z tej samej siatki. Wyciąłem je chamferem z usunięciem polygonów pomiędzy. Próbowałem zwiększać wartość Crease do 1.0 na Edge'ach promienistych - wtedy krawędzie rzeczywiście są takie jak chce tylko że pojawia się problem bo wyskakują artefakty i ogólnie siatka się psuje. Zilustruje to na screenach Jakieś pomysły jak sobie z tym poradzić ?
  2. Na'vi

    Assign controller - on/off

    Jednak obeszło się bez waszej pomocy :) ...... pozmieniałem na Beizer float i jest wszystko OK :)........ Sorki za zbędny temat
  3. Witam. Coś nakopałem w maxie i nie wiem jak to odwrócić. W mini curve editor na dole maxa przy transform w rotation i position po kliknięciu PPM wcisnąłem Assign controller i pojawiło się okno i wybrałem ON/OFF i tak przy każdej osi w position i rotation (pojawił się taki znaczek, że jest wyłączone) .... i teraz przy tworzeniu każdego obiektu tworzy on się w takiej pozycji jak widać na screenie..... co gorsza nie da go się obrócić (po restarcie maxa nic się nie zmienia) i nie mam pojęcia jak włączyć te opcje z powrotem? Pomożecie ? :) ........ nie wiem co chciałem tym osiągnąć xD
  4. Na'vi

    Mokry Materiał ?

    Niestety nic ciekawego nie wyszło :( Jak daje w shellac w base material maske to w czym tą maskę mam zrobić ? ja zrobiłem w diffuse color. Chodzi ci o to, że w Map w Mask mam dać Reytrace i w raytrace dać tą przyciemnioną skałę ? I czy później w shellac robić blend ? jak tak to na ile ? Można by czymś zastąpić reytrace ? bo jak renderuje Vrayem to jest błąd Sorry, że tyle pytań ale w materiałach jestem cieniki :) Proszę o pomoc :)
  5. Na'vi

    Mokry Materiał ?

    Witam.... Na początek chce się z wami przywitać bo jestem nowy na forum :) Mam taki problem: Nie mogę zrobić mokrego materiału ( w moim przypadku to będą mokre od wody skały) Chce aby jednocześnie była widoczna tekstura skały i była mokra (coś w stylu załamania odbitych na nim obiektów). Znalazłem coś takiego: http://www.max3d.pl/tut.php?id=163 ale chciał bym zrobić to bez pluginów. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności