-
.3ds to .x
Wow koleś ale błyszczysz też mam ten plik + pełną dokumentację. A do wszystkich, dzięki za pomoc mimo tych trudnych warunków ;)
-
.3ds to .x
dzięki rowr wiedziałem że na kimś tu można polegać, też przeglądam Microsofta
-
.3ds to .x
Sformułuję pytanie kolejny już raz: Jeśli ktoś ma DirectX SDK to może wie gdzie tam jest ten plugin do max'a. W tutorialach dołączonych przez Microsoft pisze o kąkretnym pliku, ale go tam nie ma! Szukałem wyszukiwarką systemową! Przepad! (Mam SDK z PCWorld'a)
-
.3ds to .x
ok niepowiedziałem że grać to grzech (to było wyłącznie do niego). Sformułuję pytanie jeszcze raz: Jeśli ktoś ma DirectX SDK to może wie gdzie tam jest ten plugin do max'a. W tutorialach dołączonych przez Microsoft pisze o kąkretnym pliku, ale go tam nie ma! Szukałem wyszukiwarką systemową! Przepad! (Mam SDK z PCWorld'a)
-
.3ds to .x
ok nieuku, format .x umożliwia obsługę obiektów stwożonych w max'ie przez twoją kartę graficzną (fascynujące nie). Potem tacy ludzie jak ja wykożystują to w grach które piszą i zarabiają na takich nieukach jak ty.
-
.3ds to .x
Zajmuję się programowaniem i szukam (jak narazie bez skutku) plugina do maksa umożliwiającego konwersje formatu 3ds na x. Jeśli znacie podajcie adres skąd mógłbym go ściągnąć
-
Problem z wiatrem
KrzysztofDominiak226 odpowiedział KrzysztofDominiak226 → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / TexturingOK, co to jest ten Decay, możesz mi go nieco bliżej opisać?
-
witraż
OK, wiem że tak jest dłużej, bez kontroli, ale pomyślmy tworzymy katedrę z kilkunastoma witrerzami, zdajecie sobie sprawę jakiej wielkości trzeba by zrobić bitmape i ile czasu się z nią bawić, aby uzyskać efekt choć podobny do tego z \"automatu\". Aha jak ktoś wie jak uzyskać zaproponowany przeze mnie afekt to niech go opisze.
-
witraż
Mnie opisana metoda zbytnio się nie podoba. Nie dało by się tego tak \"z ałtomatu\", wyliczyć w 3DStudio, a nie bawić się w nakładanie bitmapy? Przecież niedoskonałości tej metody widać na tym renderze. Na zewnątrz poza tym światło bardzo naturalnie barwi nam ściane.
-
Problem z wiatrem
Jak zrobić aby wiatr działał tylko np. w poblirzu wentylatora, a chustka leżąca za wętylatorem pozostała bez ruchu i zaczęła się ruszać dopiero po obruceniu wiatraka?
-
Kaustyka w Mental Ray\'u
jak w metal rayu włączyć kaustykę, cienie podobne do area shadow i śledzenie promieni? Pytanie jest pewnie trywialne, ale nie jestem ekspertem w tej dziedzinie.
-
Woda a światło
Mam problem, chcę oświetlić basen z wodą i chcę żeby światło załamywało śię na dnie, oraz tworzyło \"zajączki na ścianie. Help!!! Aha najlepiej było by gdyby załamania na dnie były wyliczane przez komputer, a nie nałożoną bitmapą (tyle to też potrafię :) )
-
Fizyka wody
Jak zrobić, by woda falowała w naczyniu? Chodzi mi oto że ja przemieszczam np. szklankę, a woda faluje (tak jak w reklamie \"polokokty\"). A i żeby było ciekawiej :P po jakimś tam czasie do tej szklanki wpada lód, i woda na to też ma zareagować. Ludzie pomocy!!!
-
havok
Sorry za tak głupie i lamowate pytanie, ale: Co to właściwie jest ten havok? + opis kilku podstawowych opcji. Za pomoc z góry dzięki
-
Flex itp.
Ludzie błagam nie odsyłajcie mnie do helpa!!! Co mi potym, że \"klikne tu, tu wpisze to\" jak niewiem co w ten sposób zmieniam!!! A żeby było ciekawiej :), to większość tych zmian nie daje żadnych zmian w animacji!!!
KrzysztofDominiak226
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta