Sformułuję pytanie kolejny już raz:
Jeśli ktoś ma DirectX SDK to może wie gdzie tam jest ten plugin do max'a. W tutorialach dołączonych przez Microsoft pisze o kąkretnym pliku, ale go tam nie ma! Szukałem wyszukiwarką systemową! Przepad! (Mam SDK z PCWorld'a)
ok niepowiedziałem że grać to grzech (to było wyłącznie do niego). Sformułuję pytanie jeszcze raz:
Jeśli ktoś ma DirectX SDK to może wie gdzie tam jest ten plugin do max'a. W tutorialach dołączonych przez Microsoft pisze o kąkretnym pliku, ale go tam nie ma! Szukałem wyszukiwarką systemową! Przepad! (Mam SDK z PCWorld'a)
ok nieuku, format .x umożliwia obsługę obiektów stwożonych w max'ie przez twoją kartę graficzną (fascynujące nie). Potem tacy ludzie jak ja wykożystują to w grach które piszą i zarabiają na takich nieukach jak ty.
Zajmuję się programowaniem i szukam (jak narazie bez skutku) plugina do maksa umożliwiającego konwersje formatu 3ds na x. Jeśli znacie podajcie adres skąd mógłbym go ściągnąć
OK, wiem że tak jest dłużej, bez kontroli, ale pomyślmy tworzymy katedrę z kilkunastoma witrerzami, zdajecie sobie sprawę jakiej wielkości trzeba by zrobić bitmape i ile czasu się z nią bawić, aby uzyskać efekt choć podobny do tego z \"automatu\". Aha jak ktoś wie jak uzyskać zaproponowany przeze mnie afekt to niech go opisze.
Mnie opisana metoda zbytnio się nie podoba. Nie dało by się tego tak \"z ałtomatu\", wyliczyć w 3DStudio, a nie bawić się w nakładanie bitmapy? Przecież niedoskonałości tej metody widać na tym renderze. Na zewnątrz poza tym światło bardzo naturalnie barwi nam ściane.
Jak zrobić aby wiatr działał tylko np. w poblirzu wentylatora, a chustka leżąca za wętylatorem pozostała bez ruchu i zaczęła się ruszać dopiero po obruceniu wiatraka?
jak w metal rayu włączyć kaustykę, cienie podobne do area shadow i śledzenie promieni? Pytanie jest pewnie trywialne, ale nie jestem ekspertem w tej dziedzinie.
Mam problem, chcę oświetlić basen z wodą i chcę żeby światło załamywało śię na dnie, oraz tworzyło \"zajączki na ścianie. Help!!! Aha najlepiej było by gdyby załamania na dnie były wyliczane przez komputer, a nie nałożoną bitmapą (tyle to też potrafię :) )
Jak zrobić, by woda falowała w naczyniu?
Chodzi mi oto że ja przemieszczam np. szklankę, a woda faluje (tak jak w reklamie \"polokokty\"). A i żeby było ciekawiej :P po jakimś tam czasie do tej szklanki wpada lód, i woda na to też ma zareagować. Ludzie pomocy!!!
Ludzie błagam nie odsyłajcie mnie do helpa!!!
Co mi potym, że \"klikne tu, tu wpisze to\" jak niewiem co w ten sposób zmieniam!!! A żeby było ciekawiej :), to większość tych zmian nie daje żadnych zmian w animacji!!!