Skocz do zawartości

Volthar

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Volthar's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Volthar

    Splajn

    odpowiedzi na te pytania uzyskasz(chyba)na moim topicu - modelowanie ze splainów - ( w tym momencie jest zaraz nad albo pod twoim)
  2. Volthar

    modelowanie ze splain\'ów

    dzięki! - wreszcie zaczyna coś się dziać , już nie stoje w jednym miejscu ( a sami chyba wiecie jakie to wkurzające) :D
  3. Volthar

    modelowanie ze splain\'ów

    hmm... dużo mi to nie mówi , po pierwsze dlatego że jest to po angielsku a żeby to mi coś dało to bym musiał umieć ang. prawie tak jak polski, a po drugie to znalazłem ten tutek z lotusem po polsku ale jest on za mało szczegółowy piszę tam że trzeba narysować splainy a potem surface i gotowe , a ja potrzebuje się dowiedzieć np. jak zrobić line siatke 3d bo rysuje np. w rzucie z lewej a potem żeby kontynuować musz przejśc np. na widok top ale nie umiem dokończyć tego w tym miejscu którym skończyłem albo nawt od jakiegoś vertexa , a wogule to nie wiem czy to właśnie w ten sposób się robi ...dobra zaczynam się już gubić w tym co pisze, jeszcze raz proszę o pomoc PS. ale dzięki za fatyge -DruG
  4. 3d zajmuje się dopiero od 3-4 tyg. i na razie robie większość moich prac(ek) metodą modelowania z boxów ewentualnie opcje loft, boolean i inne takie... Oglądałem ostatnio modelowanie samochodu i zauwarzyłem że jest on zrobiony techniką która może mnie zainteresować.-niestety tutorial właśnie o tym (modelowaniu sam.-R.Laguna2) nie za bardzo wyjaśnia mi podstawy(i tu zaczyna się właśnie moje pyt.) czyli jak stworzyć grupę siatek połączonych ze sobą i obłożoną \"skórą\". proszę o uwzględnienie tego że jestem początkujący! zgóry dzięki za pomoc.
  5. ciekawy jestem jak ci to wyjdzie ja dopiero zaczynam w 3d.(to mój pierwszy post na tym forum)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności