Skocz do zawartości

kwiek

Members
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

kwiek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. kwiek

    Podkupowanie domen

    Dopóki nazwa firmy nie zostanie zastrzeżona jako znak handlowy (w urzędzie patentowym i jego odpowiednikach w innych krajach) rejestracja danej domeny nie podlega żadnym restrykcjom. Kto pierwszy ten lepszy.
  2. Wygląda na to że właśnie tego szukałem. Dzięki, postaram się sprawdzić.
  3. Halo, pod enigmatycznym tytułem kryje się mój mały problem. Potrzebuję na szybko zrobić mały film poklatkowy, ale niestety poszczególne klatki były robione z różnym, zastanym oświetleniem. Zastanawiam się czy nie ma jakiegoś pluginu do AE, który potrafiłby w miarę możliwości wyrównać kolory biorąc np. pod uwagę, którąś wybraną przeze mnie klatkę. Jak myśli ktoś?
  4. :) dzięki. Jak Ty to robisz?
  5. kto zna?
  6. dokładnie o ten efekt chodzi - wielkie dzięki. @Ex3: sprawdzałem i w szopie nawet nieźle wychodzi to z tym rozmyciem soczewkowym. @Sadowski25: skąd taki ton? bokeh to jakaś lamerska nazwa or something?
  7. Chyba trochę niefortunnie zapisałem temat. Chodzi mi o efekt, który chyba częściej występuje w filmie niż fotografii. Kamera widzi jakieś źródło światła (świeczka, latarnie miejskie) i zostaje (chyba) rozstrajany focus do całkowitej nieostrości wtedy zamiast źródła pojawiają się owale lub pięciokąty jednolitego światła. Hmm, nie wiem jak to lepiej opisać, może dlatego nie znalazłem przykładów w necie. Czy kojarzycie taki efekt? Jak on się nazywa? Jak powstaje, jak wykonać? Czy jest możliwy do wykonania w postpro?
  8. Korzystałem z i tej opcji i z przeciągania materiału bezpośrednio na model i nic... po prostu ładuje jedną teksturę i potem nie mogę już jej zmienić.
  9. Inaczej: materiał chyba jest widoczny, ale jest szary, zrobiłem render z bliska samej podłogi (to ona mnie interesuje) i wyszło tak: natomiast wykorzystany materiał składa się z trzech map wyglądających tak: Na scenie ustawione jest światło vraysun, więc wątpię aby z brązowej podłogi po renderze powstała taka szarość. Może to ustawienia materiału? Ogólne ustawienia rendera raczej odrzucam, bo inne materiały w scenie zostały załadowane i są widoczne w renderze... Dodam jeszcze, że w viewporcie wszystko wygląda ok, tzn jest widoczna brązowa tekstura podłogi. help
  10. Przepraszam, nie dałem wszystkich informacji. Działam na 3ds max 9. Odnośnie 1. problemu już do konieczności załadowania tekstury doszedłem - tekstura jest widoczna w viewporcie ale nie widać jej na wyrenderowanym obrazku. Odnośnie 2. problemu, opcja show map in viewport mam ciągle włączoną. Pozdrawiam.
  11. Witam serdecznie, problemy moje są następujące: 1. Materiał parkietu, który jest widoczny w material editor i po nałożeniu wyświetla teksturę na podłodze, przy renerze nie istnieje, renderuje samą szarość... 2. Podczas wczytywania innego materiału w miejsce poprzedniego i nakładaniu go na obiekt, który już miał wcześniej wyznaczony materiał pozostaje ten który był wcześniej, bez zmian. Dlaczego? Jak aktualizować ładowanie tekstur w viewporcie? Pozdrawiam.
  12. kwiek

    Vraymat w Material/Map Browser?

    Czyli VrayMtl=VrayMat? :) w sumie oczywiste :P
  13. kwiek

    Vraymat w Material/Map Browser?

    hmm, nie wiem. Robię zgodnie z tutorialem zamieszczonym w .PSD z 2006r., w którym pisze tak: Na początku spróbujemy nadać ścianie lekko pomarańczową barwę. W materiale VrayMtl zmieniamy kolor Difuse na odpowiadający nam odcień i nadajemy nazwę materiałowi. Następnie selekcjonujemy obiekt, do którego chcemy przypisać i za pomocą przycisku Assign Material to Selection nakładamy materiał na obiekt. Kolejno na dwóch nowych próbkach tworzymy następne materiały VrayMat, zmieniając im jedynie nazwę i kolor. Przed przypisaniem materiałów do obiektów tworzymy jeszcze jeden VrayMat nazywając go (...) i klikamy na mały kwadrat obok Difuse... Nie, wiem, czy Psd się pomylił? Czy taka funkcja/narzędzie nie istnieje? Ale wyżej VS_ pisał, że vraymat jest w kazdej dostepnej wersji... (?)
  14. kwiek

    Vraymat w Material/Map Browser?

    ~mkeruj: No ja VrayMtl też widzę, natomiast nie widzę VrayMat. Nie nadążam za tymi wątkami podanymi przez Ciebie, w Custom UI and Default switcher mam wszystko standardowo (przed chwilą zainstalowałem tego maxa), jeśli o to chodzi.
  15. kwiek

    Vraymat w Material/Map Browser?

    ~Quadysz: Zarówno z, jak i bez tej opcji VRaymat się nie pokazuje... Czepiając się już wszystkiego postanowiłem zainstalować max 9 (mam słabego kompa i 2009 chodził tylko na OpenGL, 9 chodzi na Direct3d) oraz Vray 1.5 RC3, jednak problem się powtarza. Załączam screeny z kolejnych moich kroków: Włączam Maxa, wszystko ok, Vray jako domyślny renderer, widać pole standard, ale nie ma VRayMat: Potwierdzam, że wybrany jest VRay: Włączam swój projekt, widok Material Editor + M/M Browser Gdzie siedzi chochlik?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności