Skocz do zawartości

nutelka

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

nutelka's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. nutelka

    animacja ust

    ok, zrobiła go jednak z low-poly meshu, modyfikując twarz i łącząc ją w morphy :) efekt taki: http://img641.imageshack.us/i/zdzisio.jpg/
  2. nutelka

    animacja ust

    tylko oczy... przerobilam go na low-poly.. i teraz pytanie: czy po zanimowaniu low-poly meshu da się go wygładzić tak, jak w pierwotnej wersji, przy zachowaniu mimiki ust? http://img706.imageshack.us/i/lowpoly.jpg/
  3. nutelka

    animacja ust

    3ds max
  4. Witam, mam problem. Chciałabym aby ten oto ślimak zaczął ruszać ustami, z oczami juz sobie poradzilam, tak, jak nalezy. Mógłby ktos podpowiedziec, jak najprościej zabrać się za animację ust? Niestety ślimak ma bardzo dużo poligonów, za wcześnie wszystko wygładziłam :/
  5. Witam. Mam problem. Stworzylam szkielet do modelu mrówki, jak go łączę (cały mesh z bip01), to przy ruszaniu koścmi ręki, szkielet odrywa się od ręki całkowicie, kości same się ruszają, a model pozostaje nieruchomy. Jak mam zrobić, żeby cały szkielet był przyczepiony do mesha? żeby każdą ręką dało się ruszać itd? I jeszcze jedno pytanie odnośnie bipeda: można go edytować tak, jak każdy inny obiekt w 3ds za pomocą edit mesh/poly itd?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności