tylko oczy... przerobilam go na low-poly.. i teraz pytanie: czy po zanimowaniu low-poly meshu da się go wygładzić tak, jak w pierwotnej wersji, przy zachowaniu mimiki ust?
http://img706.imageshack.us/i/lowpoly.jpg/
Witam, mam problem. Chciałabym aby ten oto ślimak zaczął ruszać ustami, z oczami juz sobie poradzilam, tak, jak nalezy.
Mógłby ktos podpowiedziec, jak najprościej zabrać się za animację ust?
Niestety ślimak ma bardzo dużo poligonów, za wcześnie wszystko wygładziłam :/
Witam.
Mam problem. Stworzylam szkielet do modelu mrówki, jak go łączę (cały mesh z bip01), to przy ruszaniu koścmi ręki, szkielet odrywa się od ręki całkowicie, kości same się ruszają, a model pozostaje nieruchomy.
Jak mam zrobić, żeby cały szkielet był przyczepiony do mesha? żeby każdą ręką dało się ruszać itd?
I jeszcze jedno pytanie odnośnie bipeda: można go edytować tak, jak każdy inny obiekt w 3ds za pomocą edit mesh/poly itd?