Zatem skorzystam z UDK. Mam nadzieję, że jakoś sobie z tym poradzę.
Chciałbym zrobić właśnie taka pracę inżynierską. Widze, że będzie to trudne bo programista ze mnie żaden a w 3ds maxie stawiam pierwsze kroki. No cóż ale człowiek jest ambitny, poza tym może liczyć na pomoc fachowców z tego forum :)
Chciałbym aby efekt końcowy był w stylu League of legends
http://static.gamesradar.com/images/mb/GamesRadar/us/Games/L/League%20of%20Legends%20Clash%20of%20Fates/Bulk%20Viewer/PC/2009-11-05/PCG208.rev_leg.lol6--screenshot.jpg
Tekstury zamierzam rysować za pomocą tabletu. Powinno wyjść ok :)
Witam :)
Czy ktoś może mi polecić jakiś silnik, na którym mógłbym stworzyć grę typu Warcraft3 ?
Ogólnie będzie to 1 model postaci + jakiś teren. Postać będzie poruszana kliknięciem myszki w dane miejsce. Nie ma robić nic poza chodzeniem :) Chciałbym budować to od "0"
Czy możecie udzielić mi wskazówek, jak się za to zabrać, polecić jakieś książki, tutoriale itp?
Widzę, że nikt niema pomysłu ;)
Znalazłem rozwiązanie. Należy we właściwościach materiału w zakladce mental ray wybrać kontur(nie pamiętam dokładnie nazwy bo niemam w tej chwili dojścia do programu) i tam macie różne możliwości konturu. Dodatkowo trzeba włączyć kontury w renderingu/mental ray. Wsio :)
http://www.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=14119&d=1264202050
tutaj macie przykład oco mi chodzi. Samo cieniowanie postaci to cel shader z tego co wiem. A ben back cull to rzekomo obramówki postaci. Jak przyjrzysz się im to każdy ma dookoła modelu czarne obramówki. Daje to rysunkowy wygląd.
Chodzi mi o stworzenie modelu z takim konturem dookoła, nieważne jak obrócisz model kontur zostaje :)
Ciekawi mnie to bo chciałbym zrobić coś podobnego jako pracę inżynierską.
Macie jakieś pomysły?
Witam serdecznie :)
Chciałbym zasięgnąć pomocy. Skorzystałem z tutoriala nawiązującego do cel shadingu. Udało mi się uzyskać porządany efekt komiksowego cieniowania.
Mam natomiast problem z uzyskaniem czarnych obrysów postaci, efekt odręcznego rysunku(backface culling wg tego co piszą w necie).
Gdzie mogę to włączyć, lub jak to stworzyć i renderować?
Byłbym wdzięczny za pomoc.
Dzięki za odpowiedź :) jeśli posiadasz jakieś tutoriale związane z tym tematem będę wdzięczny. Możesz opowiedzieć coś więcej o tym shaderze? jak działa? z kąd go wziąć i użyć? Sry za tyle pytań ale jestem jeszcze laikiem :)
Witam serdecznie :)
Interesuje mnie w jaki sposób wykonane zostały modele przedstawione na poniższych screenach? Chodzi mi głównie o komiksowe tekstury. Zauważcie, że wszystkie postacie mają czarne obwódki(kontury). Chciałbym stworzyć coś podobnego :) Jak do tego podejść?
http://www.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=14119&d=1264202050
http://www.leagueoflegends.com/board/attachment.php?attachmentid=12255&d=1263003015
Może niektórym moje pytanie wyda się śmieszne ale jestem początkujący w 3ds maxie a chciałbym kontynuować tą naukę pod kątem takich właśnie komiksowych scenerii.
Jestem też zaciekawiony czy trudno byłoby stworzyć mini-grę. Konkretnie byłaby to mała mapka a na niej postać, która po kliknięciu myszką pójdzie w wyznaczone miejsce. Coś w stylu diablo, warcraft :)