Skocz do zawartości

Benek

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Benek odpowiedział Benek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    felga miała wycinane otwory właśnie po MS x1 cutem na szablonie z cylindra, ale widząc ze mi tego nie darujecie wrzucam poprawkę ;p było 18k poly jest 5,5 bez MSa bbandi - masz racje nie pierwsze, ale po tempie w jakim idzie mi praca w maksie i błędach zdaje sobie sprawę jak wiele mam jeszcze do nauki:) Berger - poprawione, dzięki za siateczkę :) klapę bagażnika próbowałem przesuwać ręcznie po tym jak sie zorientowałem ze przerwa jest za szeroka, odtworze poprzednia wersje i zorbie to jeszcze raz, masz racje, na zdjęciach wygląda to inaczej.. muszę się przyjrzeć dokładniej siatce, bo na renderze kompletnie tego nie widze ;) prawda - jest to również wina późniejszego dłubania w siatce i tutaj nie za bardzo wiem o który element Ci chodzi.. zbyt ostry chamfer tego profilu pod klapa? racja - to poprawy zrobilem tam SwiftLoopa z Shiftem, a powinno być prosto dzięki za uwagi i również pozdrawiam ;)
  2. Benek odpowiedział Benek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    poniewaz wycinalem w niej otwory juz po MS kolejny mały update, uwagi mile widziane ;)
  3. Benek odpowiedział Benek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dzieki wszystkim za komentarze. Wrzucam maly update. Wywaliłem sporą część starej siatki - było potwornie krzywo. W ramach odstresowania dorobiłem felge. Pozdrawiam
  4. Benek odpowiedział blinq → na odpowiedź w temacie → Hardware
    Mam Asusa GTX260 i problem podobny - mulenie w viewporcie. Pomaga jedynie reinstalka sterowników grafiki przed każdą pracą w maxie bez restartu kompa, po restarcie problem znowu sie pojawia. Przeglądałem różne fora i problem pojawia się chyba tylko na kartach Asusa
  5. Benek dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Witam. W ramach nauki 3ds maxa zacząłem dłubać tego merca. W planach jest wersja wykorzystywana jako samochód bezpieczeństwa w F1 - oczywiście jeżeli umiejętności pozwolą :) Pozdrawiam
  6. Benek odpowiedział Benek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Postanowiłem odkurzyć stary model, oto tego efekty ;)
  7. Benek odpowiedział Benek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Mały update, żeby nie było ze się calkowicie opierniczam ;) wytłoczenie na światło jeszcze jest do dopracowania
  8. Benek dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Witam. Zacząłem dłubać wojskowa wersja Hummera a dokładnie model M1025. Jest to mój drugi pojazd i jeżeli chęci pozwolą mam zamiar zrobić pełne uzbrojenie oraz możne kilka modyfikacji zaczerpniętych z innych wersji. clay: siatka:
  9. Benek odpowiedział Shine_lobo → na odpowiedź w temacie → Hardware
    Sam od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem macbooka pro. Moze parametry sprzetu nie sa zachwycające, jednak sam system jest glownym plusem wszystkich mackow - przyjemnosc obslugi i niezowadnosc, pozostawia daleko w tyle windowsa. Tylko serce mnie boli jak musze przelaczyc sie na winde zeby maxa odpalic :/ imac 27" - przepiekna sprawa :)
  10. Benek odpowiedział Benek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dzieki wszystkim za wszelkie uwagi, są one nieocenione zwłaszcza gdy ma się wzrok wypalony przez godziny wpatrywania się w ten sam model :) Na ile pozwalają mi moje obecne umiejętności poprawiłem co nieco...
  11. Benek odpowiedział Benek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Render studyjny
  12. Benek odpowiedział Benek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Silnik zmieniony na MentalRay. Rozmycie dodane w PS. Nie ukrywam, ze najchętniej zamknąłbym ten projekt i zabrał się za coś innego :)
  13. Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu zaglądam na forum jednak dopiero teraz odważyłem się coś wrzucić. Jest to mój pierwszy większy projekt, po kilku przerobionych tutorialach oraz dwóch nieudolnych próbach odwzorowywania otaczającej mnie rzeczywistości, postanowiłem stworzyć po części coś własnego.... nie ukrywam, że nadzieja pozytywne zaliczonego przedmiotu z modelowania w zbliżającej się sesji działa dodatkowo motywująco :) Soft 3ds Max, V-Ray. Materiały (a raczej ich szkic), chamsko ściągnięte z www.vray-materials.de - jeszcze nie za dobrze czuje się w tworzeniu własnych. Tylko model (co widać po krzywiznach) mojego wykonania. Na swoje dokończenie czekają drzwi, koła, tekstury, dopracowanie materiałów oraz poprawianie siatki... może zarys wnętrza. Oczekuje pomocy w postaci konstruktywnej krytyki Pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności