Skocz do zawartości

KaczmaR199

Members
  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

KaczmaR199's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Poradziłem sobie, ale srebrny i tak wyglada jak bialy bo jest na bialym tle. Photoshop reszte zalatwi :)
  2. Witam, Chciałbym na sciance pudelka zrobic dwa rodzaje materialu. Panorama misata srebrna, resza po prostu czarna - matowa. Juz mi sie troche pomysly skonczyly i prosze o pomoc :) 3D Max 2017 -> mental ray
  3. Mam problem z cieniami w mentalu. Przy robieniu renderu tzw. high key (białe tło) mój cień wygląda jak plama pod obiektem. Wygląda to nienaturalnie.Nie mam pojęcia czy to wina materiały czy ustawienia światła. W linku więcej info: https://drive.google.com/file/d/1zm3us0SIfW_nvmEcfD0BxTdbpMKmGlF_/view?usp=sharing
  4. Witam, Problem może śmieszy ale nie potrafię sobie z nim poradzić. Gdy wchodzę w materiały w maxie 2016 klikam standard i gdy rozwijam listę materiałów to raz jest Autodesk Material Library, a raz nie ma. Zawsze ustawiony mam Mental Ray. Od czego to może zależeć?
  5. Witam, Poszukuję jakiegos tutorilala albo porady jak zrobic sok pomaranczowy w szklance/ butelce na mental ray'u. Do vray'a spokojnie mozna znalezc ale z mentalem juz jest wiekszy problem. Z gory dzieki.
  6. Dzięki, o to właśnie chodziło, ale mam jeszcze jedno pytanie. Jak wyrenderować obiekt z cieniem ale bez tła. Czyli po zapisaniu do png otrzymujemy obiekt + polprzezroczysty cień.
  7. Witam. Potrzebuje ukryć obiekt w renderze, lecz chciałbym aby jego cienie, odbicia (w lustrze, na szkle, obiektach) pozostały. Czyli w zasadzie wystarczy ukrycie widoku samej bryły.
  8. Lipa. Próbowałem skalować we wszystkie strony i niestety nie pomogło. Powstają tylko jakieś plamy na modelu.
  9. Witam, Mam następujący problem. Wymodelowałem urządzenie które w rzeczywistości jest pokryte farbą proszkową. Chciałem odtworzyć strukturę lakieru. W tym celu posłużyłem się bumpem wrzucając w niego noise. Na podglądzie "kulki" wszystko pięknie ładnie wygląda. natomiast po rednderze urządzenie jest idealnie gładkie. O co może chodzić?
  10. Witam, Może mam dosyć banalny problem, ale niestety nie potrafię sobie z nim poradzić. Szukałem po google, też bez rezultatów. Mianowicie. Mam we wnętrzu obiektu ustawionego light'a (line). Część tego obiektu zbudowana jest z mlecznego szkła i chciałbym żeby to światło przenikało przez szkło. Natomiast na chwilę obecną na zewnątrz obiektu nie widać, że w środku jest jakiekolwiek światło. Pracuję na mental ray i transparency materiału mam ustawione na 80%. Proszę o pomoc.
  11. Właśnie pracuje na Radeonie. Ale już rozwiązałem ten problem. Wystarczy po przełączać się miedzy widokami (ortographic > prespective > ortographic) i wraca do normy. Co jakiś czas wystarczy powtórzyć tę czynność i da się pracować.
  12. Witam, Mam następujący problem. Modelując obiekt (editable poly), gdy klikam na jakiś element (vertex, edge, poly) wyrzuca mi widok bardzo daleko od obiektu. Kiedy wciskam "z" nie ma problemu z powrotem do obiektu. Dodam że rzecz się dzieje na widoku Ortographic, na prespective jest normalnie. Czasami problem również pojawia się przy obracaniu. Dodatkowo zauważyłem, że jak mocno przybliżę sobie obiekt to nie mogę trafić w vertexa ani w edge. Znajdują się jakby obok tego co widzę.
  13. Wiem co miałeś na myśli. I tylko z gardłowymi sprawami zwracam się po pomoc.
  14. Stary wielkie dzięki! Wiem, że muszę dochodzić do wszystkiego sam tylko chodzi o to, że mam gardłową sprawę i potrzebowałem pomocy. Normalnie sam próbuje wszystkie nieciekawe sytuacje rozwiązywać. Jeszcze raz dzięki.
  15. Witam, Napotkałem na kolejny problem siatką. Mianowicie. Robię w boxie wgłębienie (extrude) i nie chcę aby turbosmooth zaokrąglał mi narożniki. \ podpowiedzcie jak to ogarnąć jak dodać edge, żeby nie zepsuć siatki. W ogóle znacie jakieś dobre tutoriale jak robić ostre krawędzie w turbosmooth? Z góry dzięki. Cała sytuacja z maxa:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności