Skocz do zawartości

kingwins

Members
  • Liczba zawartości

    613
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana kingwins w dniu 16 Listopad 2010

Użytkownicy przyznają kingwins punkty reputacji!

kingwins's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

22

Reputacja

  1. praca wypas, nie wiem jak możesz twierdzić że czujesz jakiś oddech innych, dla mnie to jest top
  2. moim zdaniem Arnold daje ciut lepsze rendery od V-raya ale jest wolniejszy, V-ray ma dużo więcej ustawień co niekoniecznie jest dobre dla kogoś kto chce po prostu pracować i nie przejmować się technikaliami, Arnold idzie w prostotę użytkowania. Ale tak jak tu pisali, liczy się niestety mainstream czyli to będzie V-ray bo większość assetów będziesz miał gotowych pod V-raya, choć bez przesady, przerobienie tego nie jest aż takie trudne ale jednak zajmuje czas.
  3. Tak, myślałem o tym, ale cokolik aniołka nie ma żadnych małych elementów i powinien się cieniować tak jak podstawa Żyda. Znalazłem inne refki gdzie niektóre figurki mają takie cienie jak mój render (słonik po lewej na dole) ale inne mają cieplejsze i to mnie denerwuje :( na oficjalnej stronie Arnolda jest shader którego potrzebuję, całość jest żółta a światło rozproszone w obiekcie staje się czerwone, niestety nie podali jak to ustawić
  4. jest lepiej niż było ale dalej mam czarne cienie na figurce a na refce są ciepłe brązowe, staje na rzęsach i nie wiem jak to ustawić
  5. Witam, Zabawa w wosk tym razem. W środku refka, z lewej render jaki udało mi się uzyskać przy ustawieniach jak na screenshocie, nie pasowało mi to że na renderze mam czarne cienie a na refce są brązowe. Z prawej ten sam shader tylko światło ma ustawiony czerwony cień. Pytanie: Jak uzyskać brązowe cienie na wosku bez "oszukiwania" światłem? (mam nadzieję że nie trzeba mieszać do tego Transmission bo już próbowałem i strasznie wydłuża to czasy renderingu) pozdr.
  6. Witam, zacząłem bawić się Arnoldem, mam problem ze zrozumieniem czym się różnią reflective caustics od glossy caustics. Wcześniej dość dobrze nauczyłem się V-raya i tam glossiness i reflections to praktycznie to samo, a w każdym razie dość mocno jest to powiązane (jedno wynika z drugiego) a w Arnoldzie chyba jest to traktowane osobno ale nie jestem pewien. Czytam helpa na ten temat: https://docs.arnoldrenderer.com/display/AFMUG/Caustics I mam zagwozdkę z tym, ktoś może mi to wyjaśnić? pozdr.
  7. taką minę miałem jak pierwszy raz zobaczyłem
  8. dzięki panowie
  9. Witam, Czy da się zaimportować do Blendera obiekt z 3ds max, wyskulptować na nim coś i wyeksportować to jako normalkę? Czy blenderowy sculpting daje takie możliwości jak Zbrush? (chodzi o samo sculptowanie) pozdrawiam
  10. Witam Czy uzywanie krzywych (euler zamiast quaternion) ma jakies przeciwwskazania dla bipeda? Dlaczego najwazniejsza kosc bip001 nie ma nigdy krzywych w edytorze? Pozdrawiam
  11. trzeba było zmniejszyć influence angle żeby nie było tego buga o którym pisałem :P
  12. Dzięki za komentarze panowie
  13. Witam Niedawno przestestowałem Skin Morpha, polega to na tym że tworzymy delty, czyli kawałki deformacji nadpisujące to co robi Skin poniżej w stacku. Przykłądowo w pierwszej klatce ustawiamy pierwszego morpha gdy ręka postaci jest prosta, przewijamy do klatki gdy jest zgięta w łokciu, ustawiamy drugiego morpha i edytujemy vertexy. Problem w tym że gdy przewinę do początku to vertexy są poprzestawiane w pierwszej klatce też.... PS. Wiem że da sie to zrobić innymi narzędziami ale mi chodzi teraz o Skin Morpha
  14. No niezłe Bartosz :) Mi ten skrypt akurat nie potrzebny, chcialem tylko wiedzieć czy da sie to zrobić bez skryptu, no ale już wiem. Mam nową zagadkę ze skin morphem za to :)
  15. ;) Takie rzeczy powinno sie robić "z guzika" ale już wiem że się nie obejdzie bez skryptowania. No cóż 3ds Max ma downa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności