Wielkie dzięki za pomoc i jeśli chodzi o viewporty to to już próbowałem i nie zadziałało, ponieważ on tylko ustawiał mi rozmieszczenie anie jakie viewporty mają być w oknach. Kwestia jest tak że pomimo zmiany w view i ustawieni np.: top on ustawia mi ten widok w dwóch oknach pomimo że mam cztery różne. Tak czy siak wielkie dzięki za pomoc!:)
Ma mały problem przesiadłem się z maxa na maya i przypadkiem coś nacisnął i zniknął mi cube i teraz nie potrafię go z powrotem umieścić na oknie. Drugi problem dotyczy dwóch okien nie wiem dlaczego ale na dwóch oknach mam taki sam widok i pomimo tego że zmniam widok w jednym to ten drugi też się zmienia. W 3ds max bylo viewport configuration, ale tu jakoś nie moge coś podobnego znaleźć. Z góry wielkie dzięki!
Modelowałem coś z boxa i nagle nie mogłem zaznaczyć edge. Nie wiem jak to się stało ale chyba musiałem coś przypadkiem wcisnąć, ponieważ tylko w tym konkretnym boxie nie mogę zaznaczyć polygon i edge pomimo tego, że klikam. Dodam jeszcze, że że vertexy działają poprawnie. Dzięki z góry.
Mam pytanie jak mogę w łatwy sposób na boxie lub plain utworzyć koło lub wielokąt foremny. Nie chodzi mi metodą cut tylko chodzi mi o to jak da się połączyć np. box i wielokąt foremny. Z góry dzięki!