MarDolF
Members-
Liczba zawartości
86 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Warszawa
MarDolF's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
Sory dopiero teraz przeczytałem zasady i się teraz do nich zastosuje uważam, że pkt. 2 jest ważny to tak Pracuje na sprzęcie 1,2 Duron, GForce 2 MX 1 GB Ramu na DDR, Dzwiękuwka mało ważna, ale jest nią SB Live 5.1 i Dysk Baracuda 7 7200 80GB (to akurat pomaga czasami :P) Praca robiłem do konkursu, tematem była Martwa Natura chciałem ją zrobić w czystym Max-ie ale okazało się że materiał szkła jest cięzki do uzyskania a ja mam za mało czasu dlatego przesiadłem się na Vray-a i jest to moja pierwsza praca w nim. Nad całym projektem siedziałem ok 2 tyg., ale jak mówię większość to rendery i nauka Vray-a. Tło mojej sceny to nie jak większość uważa „zblurowane” tło tylko jest to mapa HDRI specjalnie ją zostawiłem żeby, co sprawniejsze oko odraz zauważyło, w czym było to robione pyzatym czas mnie wtedy naglił i nie miałem czasu robić ładnego tła. Głównie użyłem w tej scenie Figur obrotowych ze względu na ich prostotę w modyfikacji przyznam się, mimo że mój komp. wytrzyma 400000 wierzchołków to i tak postawiłem na ich jak najmniejszą ilość. W scenie niema żadnych super trików, ale jeśli kogoś będzie naprawdę coś nękać związane z tą scena to niech mnie pyta mogę powiedzieć skąd się najlepiej uczyć Vray-a itp. itd.
-
Źle Vorek zrozumiałeś ja się cieszę z twojej opinii i to co napisałem porostu źle odebrałeś nie chciałem żeby to było zrozumiane że mnie nerwy ponoszą tylko że mam grata :( ale za rade THX i sory że tak to sformułowałem
-
człowieku 1,2 Duron i Gforce 2 a ty mi o głębiach ostrości moja karta nawet o tym nie słyszała sam czysty Vray bez bajerów robił to przez 4h. a pyzatym Martwa Natura to pojęcie szerokie odnosi się do wszystkich obiektów ustawionych w jakąś kompozycje w tym jedno ale obiekty te są martwe lub żyły a teraz są martwe.
-
Tło nie jest "zblurowane" jak to opisałeś tylko to jest mapa HDRI pyzatym tu chodziło o czystość i przejrzystość sceny i cały nacisk postawiłem na materiały jak zauważyłeś MOTHMAN większość obiektów to obiekty obrotowe i nie są one trudne do stworzenia a co do modelowania stołu to przesada to nie o stuł w tej scenie chodzi. Zata mogę się pochwalic ze ta scena ma ok. 1500 / 2000 (koło tego) Wierzchołków, czyli prawie nic.
-
Wiem, że Np. niema caustyki za kieliszkiem, ale mój sprzęt ratuje tylko Giga ramu na DDR-ach, ale z caustyka liczyło by się z 8h a to mi się nie uśmiecha.
-
OK już sory, ale z pół roku nie byłem na forum i trochę się pozmieniało, ale już przypomniałem se co i jak
-
Witam mam do zaprezentowania mój wypocin pracowałem nad nim ok. 2 tyg., ale większość czasu zajęło mi zgłębianie Vray-a, i Render bo modele nie są raczej niczym skąplikowanym jak ktoś będzie miał jakieś pytania z Chęcią odpowiem.
-
Ok pora się wytłumaczy z większości problemów. Najpierw odpowiem na pytanie "hcpiter666" i "Batona" zarazem, czemu siatka jest krzywo w mojej rakiecie ostatnie linki naciągu są krzywe tak jak na tej rakiecie. co do trawy to nad nią pracuje pewno niebawem ujrzycie jakieś efekty. a teraz poświęcę chwile by powiedzieć parę słów Batonowi =)) co do znaku Wilsona to fajny pomysł i dzięki za podsuniecie, antywibratora drgań to chyba lekka przesada :] jeśli mam już robić takie rzeczy to powiem ci w sekrecie ze w tej rakiecie nie ma otworów na naciąg =) a co do Gripa Faktycznie nie zrobiłem jeszcze taśmy ale wybaczcie poprawie się :P Ale ogólnie dzięki za twoje rady Puzdro All
-
Zostawię Texture i wymodeluje gdzie niegdzie kępki jakiejś trawki. Ale na pewno trawka (krzaczek) nie biedzie robiona mapa przezezroczystości, bo to za proste.
-
Drzewko to światłem rzucone modelowanie drzewka na sam cień nie ma sensu przynajmniej moim zdaniem a co do trawki myślałem już i prawdopodobne ze ja zrobię
-
Hej tu znowu ja trochę czasu się nie odzywałem na Forum ale w końcu wróciłem i mam do zaprezentowania prawie gotowa Scenę, oceńcie i powiedzcie co jest nie tak to poprawie. Jak będziecie chcieć jakieś renderki to mówcie pozdro =)
-
Wyścig: "Szare korzenie pięknych kwiatów"
MarDolF odpowiedział DarkStar → na temat → Bitwa 3d - 08: Zapomniane miejsca / Wyścig
No no troche zes popracowal. Malo masz skomplikowana Siatke (to sie ceni) co do CZesci przedniej jak dla mnei Dalej za Garbata jakos mi sie wydaje. Ps. W PM-ie zobaczysz mojego Mclarena to padniesz :P pozdro -
Wyścig: "Cztery Koła i Blacha"
MarDolF odpowiedział MarDolF → na temat → Bitwa 3d - 08: Zapomniane miejsca / Wyścig
Sikham Thx za Te Blue Print-y Coprawda nie skorzystam teraz z nich bo juz zaczolem Mclarena ale w niedalekiej przyszlosci kto wie ??. A co do koncepcji mam jedna moze nawet orginalna nie wiem sie zobaczy wymyslilem se stojaceo Mclarena w Zapomnianym miejscu np. na Klifie na pustyni cos takiego czy w jakims lesie z kawalkiem pradawnej drogi :P PS. Sory za bledy -
Wyścig: "Cztery Koła i Blacha"
MarDolF odpowiedział MarDolF → na temat → Bitwa 3d - 08: Zapomniane miejsca / Wyścig
Tak najprawdopodobniej to NIE Bedzie Acura bo jej Blue Printy sa prawie nie do znalezienia a wiec robie cos innego (no chyba ze ktos wie z kad mozna skolowac Blue Printy ACURY RSX S-Type) a tera sie biedze nad Mclaren F1 -
Wyścig: "Cztery Koła i Blacha"
MarDolF odpowiedział MarDolF → na temat → Bitwa 3d - 08: Zapomniane miejsca / Wyścig
Sam poczatek i juz problem :( podejzewam ze latwy do rozwiazania ale nie zabardzo wiem jak go rozwiazac. Mianowicie jak Zmienic jakosc wyswietlanych Textur na Widokach bo mam strasznom Pikseloze a jak wyrenderuje to wszystko ladnie i wogule. Moze te pytanie sie kiedys pojawilo ale za czesto nie wchodzilem na forum. Jak by ktos wiedzial co z tym zrobic to porsil bym o Helpa PS. Co do wypowiedzi Sikham. Samochod bedzie najwazniejsza czescia sceny albo prawie najwazniejsza i oczywiscie zrobie mu otoczenie.