Skocz do zawartości

MarDolF

Members
  • Liczba zawartości

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

MarDolF's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Sory dopiero teraz przeczytałem zasady i się teraz do nich zastosuje uważam, że pkt. 2 jest ważny to tak Pracuje na sprzęcie 1,2 Duron, GForce 2 MX 1 GB Ramu na DDR, Dzwiękuwka mało ważna, ale jest nią SB Live 5.1 i Dysk Baracuda 7 7200 80GB (to akurat pomaga czasami :P) Praca robiłem do konkursu, tematem była Martwa Natura chciałem ją zrobić w czystym Max-ie ale okazało się że materiał szkła jest cięzki do uzyskania a ja mam za mało czasu dlatego przesiadłem się na Vray-a i jest to moja pierwsza praca w nim. Nad całym projektem siedziałem ok 2 tyg., ale jak mówię większość to rendery i nauka Vray-a. Tło mojej sceny to nie jak większość uważa „zblurowane” tło tylko jest to mapa HDRI specjalnie ją zostawiłem żeby, co sprawniejsze oko odraz zauważyło, w czym było to robione pyzatym czas mnie wtedy naglił i nie miałem czasu robić ładnego tła. Głównie użyłem w tej scenie Figur obrotowych ze względu na ich prostotę w modyfikacji przyznam się, mimo że mój komp. wytrzyma 400000 wierzchołków to i tak postawiłem na ich jak najmniejszą ilość. W scenie niema żadnych super trików, ale jeśli kogoś będzie naprawdę coś nękać związane z tą scena to niech mnie pyta mogę powiedzieć skąd się najlepiej uczyć Vray-a itp. itd.
  2. Źle Vorek zrozumiałeś ja się cieszę z twojej opinii i to co napisałem porostu źle odebrałeś nie chciałem żeby to było zrozumiane że mnie nerwy ponoszą tylko że mam grata :( ale za rade THX i sory że tak to sformułowałem
  3. człowieku 1,2 Duron i Gforce 2 a ty mi o głębiach ostrości moja karta nawet o tym nie słyszała sam czysty Vray bez bajerów robił to przez 4h. a pyzatym Martwa Natura to pojęcie szerokie odnosi się do wszystkich obiektów ustawionych w jakąś kompozycje w tym jedno ale obiekty te są martwe lub żyły a teraz są martwe.
  4. Tło nie jest "zblurowane" jak to opisałeś tylko to jest mapa HDRI pyzatym tu chodziło o czystość i przejrzystość sceny i cały nacisk postawiłem na materiały jak zauważyłeś MOTHMAN większość obiektów to obiekty obrotowe i nie są one trudne do stworzenia a co do modelowania stołu to przesada to nie o stuł w tej scenie chodzi. Zata mogę się pochwalic ze ta scena ma ok. 1500 / 2000 (koło tego) Wierzchołków, czyli prawie nic.
  5. Wiem, że Np. niema caustyki za kieliszkiem, ale mój sprzęt ratuje tylko Giga ramu na DDR-ach, ale z caustyka liczyło by się z 8h a to mi się nie uśmiecha.
  6. OK już sory, ale z pół roku nie byłem na forum i trochę się pozmieniało, ale już przypomniałem se co i jak
  7. Witam mam do zaprezentowania mój wypocin pracowałem nad nim ok. 2 tyg., ale większość czasu zajęło mi zgłębianie Vray-a, i Render bo modele nie są raczej niczym skąplikowanym jak ktoś będzie miał jakieś pytania z Chęcią odpowiem.
  8. Ok pora się wytłumaczy z większości problemów. Najpierw odpowiem na pytanie "hcpiter666" i "Batona" zarazem, czemu siatka jest krzywo w mojej rakiecie ostatnie linki naciągu są krzywe tak jak na tej rakiecie. co do trawy to nad nią pracuje pewno niebawem ujrzycie jakieś efekty. a teraz poświęcę chwile by powiedzieć parę słów Batonowi =)) co do znaku Wilsona to fajny pomysł i dzięki za podsuniecie, antywibratora drgań to chyba lekka przesada :] jeśli mam już robić takie rzeczy to powiem ci w sekrecie ze w tej rakiecie nie ma otworów na naciąg =) a co do Gripa Faktycznie nie zrobiłem jeszcze taśmy ale wybaczcie poprawie się :P Ale ogólnie dzięki za twoje rady Puzdro All
  9. Zostawię Texture i wymodeluje gdzie niegdzie kępki jakiejś trawki. Ale na pewno trawka (krzaczek) nie biedzie robiona mapa przezezroczystości, bo to za proste.
  10. Drzewko to światłem rzucone modelowanie drzewka na sam cień nie ma sensu przynajmniej moim zdaniem a co do trawki myślałem już i prawdopodobne ze ja zrobię
  11. Hej tu znowu ja trochę czasu się nie odzywałem na Forum ale w końcu wróciłem i mam do zaprezentowania prawie gotowa Scenę, oceńcie i powiedzcie co jest nie tak to poprawie. Jak będziecie chcieć jakieś renderki to mówcie pozdro =)
  12. No no troche zes popracowal. Malo masz skomplikowana Siatke (to sie ceni) co do CZesci przedniej jak dla mnei Dalej za Garbata jakos mi sie wydaje. Ps. W PM-ie zobaczysz mojego Mclarena to padniesz :P pozdro
  13. Sikham Thx za Te Blue Print-y Coprawda nie skorzystam teraz z nich bo juz zaczolem Mclarena ale w niedalekiej przyszlosci kto wie ??. A co do koncepcji mam jedna moze nawet orginalna nie wiem sie zobaczy wymyslilem se stojaceo Mclarena w Zapomnianym miejscu np. na Klifie na pustyni cos takiego czy w jakims lesie z kawalkiem pradawnej drogi :P PS. Sory za bledy
  14. Tak najprawdopodobniej to NIE Bedzie Acura bo jej Blue Printy sa prawie nie do znalezienia a wiec robie cos innego (no chyba ze ktos wie z kad mozna skolowac Blue Printy ACURY RSX S-Type) a tera sie biedze nad Mclaren F1
  15. Sam poczatek i juz problem :( podejzewam ze latwy do rozwiazania ale nie zabardzo wiem jak go rozwiazac. Mianowicie jak Zmienic jakosc wyswietlanych Textur na Widokach bo mam strasznom Pikseloze a jak wyrenderuje to wszystko ladnie i wogule. Moze te pytanie sie kiedys pojawilo ale za czesto nie wchodzilem na forum. Jak by ktos wiedzial co z tym zrobic to porsil bym o Helpa PS. Co do wypowiedzi Sikham. Samochod bedzie najwazniejsza czescia sceny albo prawie najwazniejsza i oczywiscie zrobie mu otoczenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności