Skocz do zawartości

Piernik

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Zlecę wykonanie ilustracji w akwarelach na potrzeby strony www. Przed zleceniem chciałbym zobaczyć kilka wykonanych prac. Oferty proszę wysyłać na [email protected]
  2. Piernik odpowiedział Piernik → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    a jest gdzieś jakiś opis wyjaśniający wszystkie liczne parametry w pheonixie? Bo tak to sobie mogę próbować do **** śmierci
  3. Piernik dodał odpowiedź w temacie → w Rendering / Lighting / Shading
    Mam pytanko czy w 3dmaxie jestem w stanie zrobic taki ogień? http://fullthrottleenergy.com/fullthrottle/main.jsp Uzywam phoenix'a ale przyznam że wychodzi badziewie...
  4. Piernik dodał odpowiedź w temacie → w Praca Oferowana (bez ogłoszeń FREE)
    Witam Poszukiwana jest osoba która może wykonać gargulca + ewentualna animacja postaci gargulec będzie wykorzystany na potrzeby strony www Propozycje cenowe + portfolio proszę słać na [email protected] pozdrawiam
  5. Piernik odpowiedział Piernik → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Grunt to dobrze się sprzedać ;) Spróbuję tym bendem...
  6. Piernik dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam, wspomniałem szefowi że conieco umiem w 3d Maxie. Chciał żebym zrobił naklejanie i odrywanie karteczki zamoprzylepnej. Za bardzo nie wiem jak sie za to zabrać. Spróbowałem Skinem, ale wychodzi tak jakby to nie była nierozciągliwa kartka, tylko materiał. Macie jakieś propozycje jakim sposobem to zrobić? A może gotowe rozwiązanie :D Proszę pomóżcie.
  7. Piernik dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Chcę zrobić coś takiego: przedmiot niesiony przez jednego kolesia - przekazywany innemu. Myślałem żeby to zrobić w ten sposób: najpierw używając funkcji "Select and link" powiążę przedmiot z dłonią jednego kolesia a później wciskając record odlinkuję go i zalinkuję do dłoni drugiego. Niestety nie udało się gdyż zalinkowanie nie tworzy kluczowych animacji... Jak to zrobić? Jest może opcja która tworzy kluczowe klatki dla obiektu (przedmiotu) zgodnie z linkowaniem? A może jakoś inaczej...
  8. Piernik odpowiedział Piernik → na odpowiedź w temacie → Modeling
    mam płytkę z maxem 6 i nie widzę tam animowalnej, ale i realnej (nie bajkowej) postaci... może ktoś inny coś ma:)
  9. Piernik dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Szukam postaci człowieka gotowej do animacji czyli połączonej z modelem CharacterSutdio. Najlepiej do wersji 3dsmax5 znajdę coś takiego??
  10. Piernik dodał odpowiedź w temacie → w Wolne dyskusje
    Gdy ktoś nas zgłodnieje podczas zabawy w maxie to zapraszam na http://www.abcgotowania.pl Można tam znaleźć wiele pysznych przepisów. Zapraszam!
  11. Piernik dodał odpowiedź w temacie → w Wolne dyskusje
    Witam wszystkich! Zapraszam w wolnych chwilach do odwiedzenia nowej strony z humorem. http://www.abchumoru.pl Mozna tam znaleźć wiele zabawnych obrazków, zdjęć, dowcipów, SMSów. Zapraszam!!
  12. Piernik odpowiedział Piernik → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Robiłem to na 5.1
  13. Piernik odpowiedział Piernik → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    no tak, ale DX jest raczej lepszy, nie??
  14. Piernik odpowiedział Piernik → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    AntiAliasing jest cały czas włączony - filtr ma takie wyostrzanie, że wygląda prawie jak wyłączony antialiasing
  15. Piernik odpowiedział Piernik → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Różnica w zastosowaniu filtru jest tak duża, że postanowiłem ja tu dać... Teraz obraz wygląda o wiele lepiej. Tutaj jest filtr Mitchell-Natravali. Co prawda są schodkowe krawędzie, które źle wyglądają, ale nie wiem jakim filtrem można się ich pozbyć, czy też jakimi ustawieniami. Ten obrazek renderował się na Duronie 750 z 256 MB Ramu 9 min

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności