Skocz do zawartości

dychab

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Koło, Polska

dychab's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. No tak, ale tylko do 1.4, a to jest 1.4.1 i nie działa.
  2. Witam. Prze konwertowałem plik .dae z gry Spore za pomocą Adobe Photoshop CS5 na .obj, tak aby Blender mógł otworzyć. Tak więc potem postępowałem według pewnego poradnika (do którego link zgubiłem, ale jak były tekstury, to przy każdej zaznaczałem UV, a np. przy normal w (bodajże) map to nor itd. Ale kiedy już kliknąłem "Assign", to na renderingu stwór był biały. Sądzę, że to przez ten błąd w Photoshopie i białe tekstury: Czy jest na to jakieś rozwiązanie?
  3. Już tego dawno próbowałem. Jedyna opcja to "Load Library", a jak chce coś załadować, to pisze, że nie da się tego załadować jako biblioteki ("Cannot use current file as library" czy jakoś tak). Dzięki, już działa.
  4. Z tą animacją to nie o to mi chodzi. Chodziło mi, żeby wgrać cały model, wraz z informacjami z okienek NLA itd.
  5. Witam. Mam dwa pytania. 1. Zrobiłem o taka prostą animacje: no i mam ją zapisaną w pliku o rozszerzeniu ".blend'. Zacząłem tworzyć taką jedną grę no i chciałbym mieć w niej tą animacje. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak zaimportować tą animacje i jak użyć jej jako akcję? 2. Czy jest jakiś sposób na "rozłożenie" elementów 3D do 2D? Chodzi mi o to, że na przykład mam kwadrat z dziurą w jednej ściance i żeby blender jakoś to rozłożył na 2D (np. na krawędziach), żebym mógł to wsadzić do jakiegoś programu graficznego w stylu Paint'a lub Photoshop'a, a potem dać jako teksturę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności