Skocz do zawartości

Pierdyl

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Pierdyl's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Niestety to nie działa... Czy da się animować tylko to obramowanie modelu bez interwencji w sam model? Albo, czy da się ustawić model idealnie po środku tego obramowania? PIvot mam idealnie na środku modelu śmigła, jednak śmigło nie jest na środku obramowania modelu i nie mam pojęcia jak sprawić żeby tam było. Może idzie dodać jakąś przeżroczystą warstwę i połączyć ją ze śmigłęm ? wtedy obramowanie także powinno ulec zmianie, skoro zmieni się model i będę mógł pomału sobie je edytować do oczekiwanego stanu? http://imageshack.us/f/59/beztytuuwsg.jpg/ wstawiam zdjęcie wiadomo bedzie o co chodzi
  2. Witam! mam problem ze śmigłem samolotu. Chodzi o to że ma ono 3 łopaty, pivot ustawiony w samym centrum śmigła i kiedy eksportuje obiekt do formatu obj. i chcę odtworzyć w innym programie (Element 3D w after effects) to podczas rotacji pojawia się taki problem, że śmigło obraca się jakby punkt pivot nie był w centrum tylko gdzieś z boku... Podejrzewam, że Element 3D sam zmienił jego położenie centrując go wg obramowania bryły którą widać w 3DS max ( jako, że śmigło ma tylko 3 łopaty, bryła nie jest kwadratem tylko prostokątem, więc rotacja nie może być poprawna jako, że centum śmigła nie leży w centrum tego prostokąta). Próbowałem zmienić jakieś ustawienia w Element 3D ale nie dało rady, więc trzeba to zrobić w 3DS maxie, tylko pytanie jak?
  3. Mam model motyla bez kości. Jak zrobić do niego kości i w jaki sposób go animować? Jest na to jakiś tutek? bo wszedzie na necie są tutoriale pokazujące bipeda, a nigdzie nie mogę znaleźć tutka o tym jak od początku do końca zrobić szkielet do dowolnej postaci i jak go podpiąć pod model. Mam jeszcze jeden problem - posiadam program Vue 8 i wiem że jest możliwość połączenia go z 3DS maxem ale nie wiem jak to zrobić. pomoże ktoś ? ;]
  4. No to dzięki za odpowiedź. Przynajmniej wiem w czym jest problem i jakie tutki muszę przerobić. A co z tym światłem? bo jak ustawiam obiekt przy świetle i renderuje to albo jest on cały czarny, albo matowy i jednakowo oświetlony np jak ustawie światło u góry to zamiast grzbietu będzie oświetlony także cały dół i ogólnie wszystko tak jakby światło na niego w ogóle nie wpływało.
  5. "Poczytaj o rendererach jak mental ray czy vray" Można jaśniej? Mam zainsalowana wtyka vray ale skad mam wiedziec co i jak stosowac do jakiego modelu?
  6. Witam! Od niedawna zacząłem zabawę z 3DS Max. Ściągnąłem sobie z neta kilka modeli 3D i mam pewien problem - chodzi o to, że model który wgrywam do 3DS maxa jest zupełnie nierealistyczny w porównaniu do screena dołączonego do modelu, przykład: Galiminus - na pierwszym zdjęciu jest realistyczny, jakby wyciągnięty z filmu, jest szczegółowy i dokładnie widać łuskę realistycznie odbijającą światło http://img205.imageshack.us/img205/296/gallim01.jpg Na drógim screenie ma inny odcień, łuska jest niewyraźna i nie odbija żadnego światła, w ogóle nie wygląda imponująco... http://img248.imageshack.us/img248/5439/beztytuuvn.jpg podobnie jest z innymi modelami, dlatego moje pytanie brzmi co robię nie tak? Podejrzewam, że ma to coś wspólnego ze światłem? I tu pojawia się kolejny problem, bo gdy dodaje jakieś światło to wszystko jest niby ok ale gdy chce wyrenderować scenę to obiekt 3D jest po prostu czarny.... O co chodzi? Z góry dziękuję za pomoc
  7. załadowałem je ręcznie to nic nie dało... jest tekstura ale i tak nie ma tych wypukłości itp... A moze mi ktos odpowiedzieć na moje drugie pytanie które zadałem?
  8. Witam! Mam dwa pytania zwiazane z 3DS max 2010: 1. Czy program posiada opcje podobne do "Sculpt Layer" stosowaną w tym filmiku http://download.autodesk.com/us/3dsmaxproducts/Movies/HTM-INT_mudbox_Part2.html ? Jeśli nie to skąd mogę pobrać taki plugin? 2. Dlaczego jeśli pobieram materiały z vray-materials.de to nie pokazują mi się wszystkie szczegóły i nierówności np jak pobieram materiał łusek i ładuje go np na kule czy sześcian to owszem pojawiają się tekstury ale bryła dalej pozostaje gładka bez żadnych nierówności i nie jest tak realistyczna jak na tych materiałach z vray-materials.de Dodam że mam V-Ray
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności