Skocz do zawartości

rafal1

Members
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kraków

rafal1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Rekrutacja znów otwarta, szukamy doslownie jednej osoby do skompletowania oddzialu graficznego. Pozdrawiam.
  2. Rekrutacja wciąż otwarta.
  3. Nabór wciaż otwarty na dane stanowisko.
  4. Disturbiagames prężnie rozwijająca swój projekt Slincer: Preledium grę FPS/Akcja Szuka obecnie dwóch osób na stanowisko animator Do zadan osoby na tym stanowisku będzie należeć -Przygotowanie postaci do animacji "riging" -Animacja postaci (walk,run,shot etc...) Animacja rozmów oraz mimiki twarzy zajmie sie dość spora firma wiec tego raczej nie szukamy choć jeśli ktoś jest zapaleńcem do tego typu animacji to również może się sprawdzić u nas Wiecej informacji na oficjalnej strone http://slincer.disturbiagames.com/swiat-slincera/slincer-preludium/ Lub Jakub Konicki Project Menager gg: 6840925 Email: [email protected] Rafal Cecuga Graphic Leader gg: 5458104 Email: [email protected] Preferowany kontakt to gg W sprawie grafiki prosze pisac do GL W sprawie reszty dziedzin (Programowanie etc...) prosze pisac do PM Mozna o nas przeczytac w takich magazynach internetowych jak: http://polygamia.pl/Polygamia/1,95336,7615178,Slincer__Preludium___rzecz_o_zburzonej_Warszawie_.html http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013,7612417,Slincer__Preludium___jeszcze_jedna_polska_postapokalipsa.html czy tez na: http://www.gram.pl/newsroom.asp?tag=slincer_preludium&te=9g7e1 Chcialem dodac iz obecnie w sklad ekipy wchodzi: -Projekt menager -Czterech programistów, -Scenarzysta, -Trzech concept artystow, -Graphic leader -Dziesieciu Grafikow(Animacja, Obiekty, Architektura, Organika) Dwa miejsca wolne. -Music designer, -Dwóch Level desidner'ow Zapraszamy do wspólpracy Prosze w tym temacie pisac lub na powyzsze namiary Pozdrawiam!
  5. Jedna osoba na stanowisko 3D.
  6. Bardzo dziwne bo z moich informacji wynika ze 80% userow internetu posiada w domach staly dostep do internetu czyli tak zwane stale lacze.
  7. Ostatnie 2 miejsca na stanowisku grafik 3D Pozdrawiam.
  8. Grafik 3d – zakres obowiazków: * Tworzenie modeli 3d low poly zgodnie z zalozeniami designerów i koncept artystów * Tworzenie tekstur do modeli 3d Wymagania: * Znajomosc programu Maya, 3ds max lub Blender, Cinema 4D * Umiejetnosc tworzenia modeli przedmiotów, architektury oraz organiki (mile widziane) * Umiejetnosc tworzenia wysokiej jakosci tekstur (diffuse (diffuse; diffuse + alpha), normal i specular map) * Znajomosc eksporterów do formatów OBJ, PSK, PSA, B3D * Dotrzymywanie terminów * Sumiennosc * Kreatywnosc i samodzielnosc * Czas wolny (Tygodniowo od 5 godzin wzwyz) i stale lacze Od razu napisze, ze jesli nie masz duzo czasu i co chwile masz zlecenia (w zwiazku z czym, nie ma czasu na tworzenie modeli do gry) – nie pisz do nas. Nie takich ludzi szukamy. Wiecej informacji na oficjalnej strone http://slincer.disturbiagames.com/swiat-slincera/slincer-preludium/ Lub Jakub Konicki Project Menager gg: 6840925 Email: [email protected] Rafal Cecuga Graphic Leader gg: 5458104 Email: [email protected] Preferowany kontakt to gg W sprawie grafiki prosze pisac do GL W sprawie reszty dziedzin (Programowanie etc...) prosze pisac do PM Mozna o nas przeczytac w takich magazynach internetowych jak: http://polygamia.pl/Polygamia/1,95336,7615178,Slincer__Preludium___rzecz_o_zburzonej_Warszawie_.html http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013,7612417,Slincer__Preludium___jeszcze_jedna_polska_postapokalipsa.html czy tez na: http://www.gram.pl/newsroom.asp?tag=slincer_preludium&te=9g7e1 Chcialem dodac iz obecnie w sklad ekipy wchodzi: -Projekt menager -Czterech programistów, -Scenarzysta, -Trzech concept artystow, -Graphic leader -Dziesieciu Grafikow(Animacja, Obiekty, Architektura, Organika) Jedno miejsce wolne. -Music designer, -Dwóch Level desidner'ow Zapraszamy do wspólpracy Prosze w tym temacie pisac lub na powyzsze namiary Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności