Grafik 3d – zakres obowiazków:
* Tworzenie modeli 3d low poly zgodnie z zalozeniami designerów i koncept artystów
* Tworzenie tekstur do modeli 3d
Wymagania:
* Znajomosc programu Maya, 3ds max lub Blender, Cinema 4D
* Umiejetnosc tworzenia modeli przedmiotów, architektury oraz organiki (mile widziane)
* Umiejetnosc tworzenia wysokiej jakosci tekstur (diffuse (diffuse; diffuse + alpha), normal i specular map)
* Znajomosc eksporterów do formatów OBJ, PSK, PSA, B3D
* Dotrzymywanie terminów
* Sumiennosc
* Kreatywnosc i samodzielnosc
* Czas wolny (Tygodniowo od 5 godzin wzwyz) i stale lacze
Od razu napisze, ze jesli nie masz duzo czasu i co chwile masz zlecenia (w zwiazku z czym, nie ma czasu na tworzenie modeli do gry) – nie pisz do nas. Nie takich ludzi szukamy.
Wiecej informacji na oficjalnej strone
http://slincer.disturbiagames.com/swiat-slincera/slincer-preludium/
Lub
Jakub Konicki
Project Menager gg: 6840925
Email:
[email protected]
Rafal Cecuga
Graphic Leader gg: 5458104
Email:
[email protected]
Preferowany kontakt to gg
W sprawie grafiki prosze pisac do GL
W sprawie reszty dziedzin (Programowanie etc...) prosze pisac do PM
Mozna o nas przeczytac w takich magazynach internetowych jak:
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95336,7615178,Slincer__Preludium___rzecz_o_zburzonej_Warszawie_.html
http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013,7612417,Slincer__Preludium___jeszcze_jedna_polska_postapokalipsa.html
czy tez na:
http://www.gram.pl/newsroom.asp?tag=slincer_preludium&te=9g7e1
Chcialem dodac iz obecnie w sklad ekipy wchodzi:
-Projekt menager
-Czterech programistów,
-Scenarzysta,
-Trzech concept artystow,
-Graphic leader
-Dziesieciu Grafikow(Animacja, Obiekty, Architektura, Organika) Jedno miejsce wolne.
-Music designer,
-Dwóch Level desidner'ow
Zapraszamy do wspólpracy
Prosze w tym temacie pisac lub na powyzsze namiary
Pozdrawiam!