Po dodaniu obiektu utworzylem kolejnego mesh'a, a chcialbym jednak aby obiekty byly jedna spojna caloscia, aby podczas edit mode mozna bylo oba dowolnie edytowac- jak i polaczyc. Z gory dzieki, dodam ze szukalem na tym forum, probowalem roznych opcji - niestety bez skutkow :( .
W jakims toturialu widzialem jak ktos tworzyl na lini kolejne vertexy(nie wiem jak dokladnie sie pisze), probowalem skrotow ale cos mi nie wychodzi? Moglby mi ktos podac skrot lub wyjasnic jak tego dokonac? Z gory dzieki i pozdrawiam, Destruktor.
Mam takie pytanie czy mglbym przeniesc jakies elementy do blendera, bo mam wykonany juz czesc w jednym i czesc w drugim? Czy jest mozliwosc poalczenia ich obu? dodam ze mam wersje 2.5.2 jezeli to cos zmienia :) Z gory dzieki za odpowiedz i pozdrawiam
Czy da sie rysowac bezposrednio na modelu? Bo gdy daje Texture paint i klikam lewym klawiszem, to pedzel zacina mi sie w jednym miejsu, nie moge jezdzic(rowniez nic nie maluje). Prosze o pomoc, poniewaz unwrap tego medelu jest bezsensowny. Z gory dzieki i pozdrawiam :)
Oczywiscie Angielski trzymam na b.dobrym poziomie, juz zalapałem to i jestem ci bardzo wdzeczny ;) jesli ta strona posiada jakies ,,pomogl'' to chetnie takie cos bym dodal :D
Zacznijmy od tego ze jestem b.nowy co do blendera jak i grafiki 3D. Po ogladnieciu filmu chcialem wykonac podobny, jadnak mimo wielu staran- nie wychodzi mi to poniewaz nie wiem jak tak wyciagnac nowy kwadrat. Szukalem wielu poradnikow ale tego nie znalazlem. Dla zobrazowania dam film:
(tu od 1:05 zaczyna wyciagac tak kolejne ,,kwadraty''. Czy moglby mi ktos powiedziec jak lub za pomoca jakich klawiszy stworzyc cos podobnego? Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam ;)