Skocz do zawartości

hermes

Members
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

hermes's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Mój problem przedstawia się następująco (jeśli ktoś znalazł coś podobnego w sieci, lub taki wątek już istnieje na forum to proszę podać adres, a ten skasować.. ja nie znalazłem niestety)... Od ok. 3 lat mam Della Precision 470, który do tej pory działał na pół gwizdka (jeden procek, śmieszna karta, 1GB RAMu). Jako, że mam teraz dostęp do większej kasy postanowiłem go odświeżyć i wycisnąć więcej pary. Kupuję drugi procesor, drugi HDD, rozszerzam pamięć itp.. chcę też wreszcie sprawić sobie nową kartę bo GeForce 6200 ledwo zipie.. ..i tu nastąpił pewien zgrzyt, otóż na pewnej stronie znalazłem taką specyfikację mojej maszyny : http://www.users.co.il/files/spec_precn_470_en.pdf w dziale Graphics znalazłem : „Support for ISV-certified PCI Express graphics cards up to 150 watts and with up to 512MB graphics memory including: nVIDIA® Quadro® FX 4500; nVIDIA Quadro FX 3450; Quadro FX 1400; ATI™ FireGL™ V3100; nVIDIA Quadro NVS 280; All graphics cards support dual monitor configurations” i teraz moje pytania.. I. Czy komp rzeczywiście posiada jakieś ograniczenie nie pozwalające zamontować karty szybszej niż 512MB czy to tylko kwestia poboru prądu? Innymi słowy, gdybym znalazł kartę o np. 1024MB RAM z podobnym poborem mocy to poszłaby czy nie? II. Jako, że na serie Quadro i FireGL mnie nie stać (poza tym czytałem różne recenzje o ich rzeczywistej wydajności) to prosiłbym o radę, w jaką kartę zainwestować najlepiej, ale tak żeby poszła na tym sprzęcie (patrz pyt. nr I.) i zapewniała jak największą wydajność do pracy w 3D (gry mnie nie interesują więc DX10, jeśli tylko nic nie daje, można olać)..niestety ważną rolę odgrywa też cena bo myślę, że przedział 500-700zł to max. Z góry dziękuję za wszystkie rady i pozdrawiam.
  2. hermes

    Maya+ZBrush: problem!!

    hhhmm no i jest kolejny problem..mental wogole nie chce renderowac kiedy w scenie pojawi sie mapa disp. :-/..po prostu wyswietla okno z poprzednim renederem albo pokazuje szary ekran..wszystko ustawilem tak jak zalecil Rascal, a takze podparlem sie helpem i kilkoma tutkami..na nic to..moze nadal jakies bledy popelniam..nie wiem :-(
  3. hermes

    Maya+ZBrush: problem!!

    Dzieki wielkie za informacje..co prawda juz probowalem rozwiazac sprawe w ten sposob (mental ray) ale mozliwe,ze czegos nie dopilnowalem..jesliby sie nie udalo to dam znac..dziekuje ponownie i.. pozdrawiam
  4. Witam, Jak widac w tytule mam maly problem ze wspolpraca tych dwoch programow..mianowicie przenoszac mape displacement do Mayki nie potrafie uzyskac obrazu jaki stworzylem w Brushu.Probowalem robic krok po kroku dokladnie z zaleceniami z Practical Manuala ale to nic nie dalo..moze cos mi umknelo?albo trzeba zrobic cos jeszcze? wlasnie z tymi pytaniami zwracam sie o pomoc..nizej podaje prosty przyklad..rendery z ZBrusha i Mayki..jak widac katastrofa :-/..dziekuje z gory za wszelkie wskazowki. pozdrawiam
  5. witam ponownie..dzieki za wszystkie odpowiedzi.wiem ze ta praca nie pasuje do Finished Works ale w najblizszym czasie nie bede raczej nic w niej dobudowywal wiec postanowilem dac tu..co do tekstur to hhhmmm..ten dzial jest dla mnie (przynajmniej na wyzszym poziomie) poki co nie osiagalny..aha jeszcze apropos glowy to przegladalem net w poszukiwaniu referkow i wszystkie jakie znalazlem pokazywaly velociraptora w takiej postaci..ponizej zamieszczam przyklady zeby nie byc goloslownym..pozdrawiam i jeszcze raz dzieki..
  6. teraz chyba juz widac?? :)
  7. Witam, i zamieszczam moja ostatnia pracke...ot taki dinek z poly wykonany w mayce.Jest to moj pierwszy post wiec chetnie poslucham wszelakich opinii i zastrzezen..W pozniejszym czasie chce dopracowac szczegoly w ZBrushu ale to dosc odlegla przyszlosc :)..
  8. to ptak..to samolot..nie to supermisiek!!! :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności