Skocz do zawartości

Butcher

Members
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Butcher's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Butcher

    Modelowanie ubran (MAX 6)

    no cudow fakt... zrobilem 2 boxy, jeden jako ubranie drugi jako deflektor, ubranie bylo pod katem 90\' i pod wplywem grawitacji spadalo. przy uzyciu simcloth zaczelo sie fajnie faldowac, a przy reactorze sprezynowalo i odbijalo sie do gory w ogole nie zmieniajac ksztaltu... :> pewno da sie to zmienic, ale wole pluginy...
  2. zna ktos jakiego dobrego plugina do modelowania ubran? SimCloth nie dziala pod maxem 6... a te całe reaktory są do dupy (no chyba ze ja sie nie umiem obslugiwac)...
  3. Butcher

    Maksiu sie wiesza...

    hm, ano zadnych codec-packow nie mam... zainstalowane to chyba standart: - divX - Xvid - ffd show - intel indeo Hm, a skoro juz kodeki... zna ktos jaki dobry kodek ktory koduje bezstratnie (ale zajmuje mniej niz 1,3 MB na klatke 720x576 :> ), nawet kodek DV robi kwadraciki...
  4. Witam, kazdemu pewno nie raz drogi Max sie zwiesil i pewno nie raz stracilo sie kupe pracy... ostatnio zainstalowalem sobie 6, i cos mi robi regularnie psikusa jak chce zapisac do avi... wszystko dziala okej, ale kiedy wybiore ów format, to wiesza mi sie gdy powinna sie pojawic tabliczka z kodekami... inne programy dzialaja bez zarzutu, moze Max sie gryzie z jakim kodekiem?! Jesli ktos spotkal sie z czyms takim to please help! pozdrafiam
  5. no nie pomoglo... to jest jakis bug, czy ja cos robie zle? myslalem na poczatku za szyba jest za blisko tylniej sciany i cos takiego sie naklada, ale to nie to, jest spora przerwa...
  6. nie, nie nie... to nei o to chodzi... w tym 2 nie ma aa celowo, chodzi o to ze w oknach powinnosie odbijac czyste niebo, a robia sie takei gowniane czarne slady... tylko nie wiem czemu, zaznaczam ze jak material jest standart nie ray trace to tego nei ma...
  7. Jak w temacie... Wie ktos jak to zlikwidowac, nie mam pojecia skad sie to bierze... (jak wlaczam material standart to tego nie ma)
  8. Witam, Twoj samochod wywarl na mnie takie wrazenie, ze przez kilka dni mialem go przed oczyma... Wymyslilem sobie ze zrobie sobie swoj, i wlasnie mam pytanie, ta siatka co pokazywales dawno temu, byla oparta na spline\'ach, czy juz na editable mesh? Bo skoro mowiles cos o booleanie to pewnie mesh... wiec jesli tak to w ktorym momencie na to przeszedles? A generalnie zmierzam do tego zeby wiedziec jak zrobic porzadne rowki na drzwi, pozdrawiam!
  9. hm, a jaka proponujecie metode, kiedy mam poki co model oparty na siatce spline\'ow... zamienic na editable mesh i wtedy dodac? bo to z booleanem mnie nie przekonuje (z tutorialu) jesli to moje pytanie sie powtarza to sorka, ale szukalem, i poki co nie znalazlem niczego co mnie zadowala, pozdrowienia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności