-
Lighting
Naprawiłem i działa wyśmienicie :) Temat do zamknięcia
-
Lighting
Cześć :) Mam problem ze światłem w jednym z modeli. Na zdjęciu powyżej widać że pomiędzy kadłubem są niebieskie paski. Jednak gdy wyrenderuje model duża jego część zamiast być oryginalnego koloru staje się biała. Używam światła "mr Area Omni".Gdyby ktoś więdział jak to naprawić byłbym wdzięczny za podzielenie się tą informacją. PS jakie światło najlepiej będzie imitowało światło słoneczne ? :)
-
Łączenie kości
aaaa... o to "Link" Ci chodził. Ja sobie pomyliłem z czym innym, aż tak nie ogarnięty w maxie to chyba nie jestem :D Wszystko jest ok i działa więc temat można zamknąć :P
-
Łączenie kości
A gdzie znajdę to "Link" czy coś ? :D
-
Łączenie kości
Witam ponowie i przepraszam za kolejny temat, jednak nigdzie nie mogę znaleźć tego co szukam. Mianowice chodzi o łączenie kości. Zrobiłem wszystkie i wszystko działa wyśmienicie, jednak teraz chciałbym połączyć ze sobą kości które są postawione luzem. Tak więc jak połączyć ze sobą dwie kości które są obok siebie ale nie złączone ?
-
Bones
Działa ! Dzięki
-
Bones
Odświeżam, bo nikt mi nie pomógł :(
-
Bones
Witam. Mam problem z kościami w modelu, zrobiłem wszystko i działa, lecz zamiast złapać mi samo działko jak na obrazku poniżej złapało wszystko co jest na czerwono :/ jak odłączyć tamte elementy od tej kości ? http://iv.pl/viewer.php?file=18262316469965142695.png
- Oś x y z
-
Oś x y z
Witam. nie wiem czy piszę w dobrym temacie bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniego do mojego problemu wiec jak coś proszę o przeniesienie. Przejdę do rzeczy, otóż mam model skonwertowałem go editable poly i odłączyłem od niego koła aby były jako osobne modele. I tu mój problem, oś X, Y i Z które zawsze widzimy zostały na pozycji modelu od którego odłączyłem te koła a ja chciałbym je przesunąć w stronę tych kół. Jak to zrobić ? jeżeli coś opisałem niezrozumiale to powiedzicie bo nie wiem jak to dokładnie nazwać. Szukałem także tego problemu ale mój słownik wyrazów związanych z #ds maxem jest ubogi więc nic nie znalazłem :/
-
Select and move
Działa ! dzięki !
-
Select and move
zaznaczyć mogę. Zablokowany nie jest, jednak dalej nie mogę go przesunąć, jeżeli zaznaczę cały obiekt to się przesuwa jednak gdy przejdę do "edit poly" i dam np zaznaczanie vertexów to jako całość przesuwają się nieliczne, jednak pojedynczo żaden
-
Select and move
Wiedziałem o tym że da się nacisnąć "X" jednak on chowa albo pokazuje te 3 osie :) a ja cały czas je widzę, jednak tak jakby były one wyłączone (WTF?) i nie mogę za pomocą ich oraz pozycji na dole ekranu (chodzi o te 3 okienka z pozycjami X, Y, Z) nic przesunąć tak jakby były one nieruchome, dawałem także unlink ale to także nie zadziałało, jednak w "Meshsmooth" mogę przesuwać
-
Select and move
Wiatm. Nie jestem pewien czy piszę z tym w dobrym temacie ale chciałbym przejść od razu do mojego problemu. Otóż po ostatnim odpaleniu maxa zabrałem się za za modelowanie mojego mustanga i problem jest w tym iż nie mogę nic przesunąć czyli używam "select and move" jednak żaden vertex, edge czy cokolwiek innego nie chcę zmienić swojej pozycji, czy tylko ja tak mam ? proszę was o pomoc i z góry dziękuję. :)
-
Wygładzanie
DZIĘKI ! przepraszam że napisałem ten temat ale nie znalazłem tamtego tutka :)
sheuron
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta