Skocz do zawartości

sheuron

Members
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Wiśniowa

sheuron's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Naprawiłem i działa wyśmienicie :) Temat do zamknięcia
  2. Cześć :) Mam problem ze światłem w jednym z modeli. Na zdjęciu powyżej widać że pomiędzy kadłubem są niebieskie paski. Jednak gdy wyrenderuje model duża jego część zamiast być oryginalnego koloru staje się biała. Używam światła "mr Area Omni".Gdyby ktoś więdział jak to naprawić byłbym wdzięczny za podzielenie się tą informacją. PS jakie światło najlepiej będzie imitowało światło słoneczne ? :)
  3. aaaa... o to "Link" Ci chodził. Ja sobie pomyliłem z czym innym, aż tak nie ogarnięty w maxie to chyba nie jestem :D Wszystko jest ok i działa więc temat można zamknąć :P
  4. A gdzie znajdę to "Link" czy coś ? :D
  5. Witam ponowie i przepraszam za kolejny temat, jednak nigdzie nie mogę znaleźć tego co szukam. Mianowice chodzi o łączenie kości. Zrobiłem wszystkie i wszystko działa wyśmienicie, jednak teraz chciałbym połączyć ze sobą kości które są postawione luzem. Tak więc jak połączyć ze sobą dwie kości które są obok siebie ale nie złączone ?
  6. sheuron

    Bones

    Działa ! Dzięki
  7. sheuron

    Bones

    Odświeżam, bo nikt mi nie pomógł :(
  8. Witam. Mam problem z kościami w modelu, zrobiłem wszystko i działa, lecz zamiast złapać mi samo działko jak na obrazku poniżej złapało wszystko co jest na czerwono :/ jak odłączyć tamte elementy od tej kości ? http://iv.pl/viewer.php?file=18262316469965142695.png
  9. sheuron

    Oś x y z

    dzięki panowie heh :P
  10. sheuron

    Oś x y z

    Witam. nie wiem czy piszę w dobrym temacie bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniego do mojego problemu wiec jak coś proszę o przeniesienie. Przejdę do rzeczy, otóż mam model skonwertowałem go editable poly i odłączyłem od niego koła aby były jako osobne modele. I tu mój problem, oś X, Y i Z które zawsze widzimy zostały na pozycji modelu od którego odłączyłem te koła a ja chciałbym je przesunąć w stronę tych kół. Jak to zrobić ? jeżeli coś opisałem niezrozumiale to powiedzicie bo nie wiem jak to dokładnie nazwać. Szukałem także tego problemu ale mój słownik wyrazów związanych z #ds maxem jest ubogi więc nic nie znalazłem :/
  11. sheuron

    Select and move

    Działa ! dzięki !
  12. sheuron

    Select and move

    zaznaczyć mogę. Zablokowany nie jest, jednak dalej nie mogę go przesunąć, jeżeli zaznaczę cały obiekt to się przesuwa jednak gdy przejdę do "edit poly" i dam np zaznaczanie vertexów to jako całość przesuwają się nieliczne, jednak pojedynczo żaden
  13. sheuron

    Select and move

    Wiedziałem o tym że da się nacisnąć "X" jednak on chowa albo pokazuje te 3 osie :) a ja cały czas je widzę, jednak tak jakby były one wyłączone (WTF?) i nie mogę za pomocą ich oraz pozycji na dole ekranu (chodzi o te 3 okienka z pozycjami X, Y, Z) nic przesunąć tak jakby były one nieruchome, dawałem także unlink ale to także nie zadziałało, jednak w "Meshsmooth" mogę przesuwać
  14. Wiatm. Nie jestem pewien czy piszę z tym w dobrym temacie ale chciałbym przejść od razu do mojego problemu. Otóż po ostatnim odpaleniu maxa zabrałem się za za modelowanie mojego mustanga i problem jest w tym iż nie mogę nic przesunąć czyli używam "select and move" jednak żaden vertex, edge czy cokolwiek innego nie chcę zmienić swojej pozycji, czy tylko ja tak mam ? proszę was o pomoc i z góry dziękuję. :)
  15. sheuron

    Wygładzanie

    DZIĘKI ! przepraszam że napisałem ten temat ale nie znalazłem tamtego tutka :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności