Witam, mam taki o to skrypcik:
black_color = color 0 0 0 255
p=convertToPoly (plane lengthsegs:30 widthsegs:30)
p.showVertexColors = on
nVerts = p.numverts
polyop.setNumMaps p 3
polyOp.setVertColor p 0 #{1..nVerts} black_color
animate on
(
for i=0 to 100 by 10 do
(
at time i
(
liczba = random 151 900
kolorek = color (random 0 255) (random 0 255) (random 0 255) 255
polyOp.setVertColor p 0 #{1,5,6,7,7,12..10,150..liczba} kolorek
)
)
)
p.forceSubdivision ()
Niestety, nie działa on tak jakbym chciał. Zamiast efektu który chce osiągnąć, czyli że w klatkach kluczowych kolory vertexów będą się różnić, nakłada kolejne warstwy i przez wszystkie klatki jest np coś takiego:
http://imageshack.us/photo/my-images/191/93550645.jpg/
może komuś się przyda. problem można rozwiązać następująco:
white_color = color 255 255 255
black_color = color 0 0 0 255
p=convertToPoly (plane lengthsegs:30 widthsegs:30)
p.showVertexColors = on
nVerts = p.numverts
polyop.setNumMaps p 0
fn updatecolor =
(
now = currentTime.frame as integer + 1
if now polyOp.setVertColor p 0 #{1..nVerts} black_color --zamaluj wszystkie vertexy na czarno
polyOp.setVertColor p 0 now white_color -- zamaluj vertex o numerze klatki na bialo
p.forceSubdivision ()
)
)
registerTimeCallback updatecolor