-
Zlecenie: 5-10 modeli High Poly
Witam, potrzebuję pomocy przy wykonaniu 5-10 modeli obiektów High Poly na podstawie dostarczonych przeze mnie zdjęć. Zależy mi na wysokim realizmie i dokładnym odwzorowaniu tych zdjęć. Obiekty te wykorzystane zostaną w aplikacji dla dużej instytucji kulturalnej w Warszawie. Portfolio z pracami oraz wstępną wycenę proszę kierować na [email protected]. Odpowiem tylko na wybrane zgłoszenia. Praca jest jak najbardziej zdalna, ale chciałbym, żeby osoba ta była z Warszawy.
-
[MaxScript] Zmiany kolorów vertexów w klatkach kluczowych
Witam, mam taki o to skrypcik: black_color = color 0 0 0 255 p=convertToPoly (plane lengthsegs:30 widthsegs:30) p.showVertexColors = on nVerts = p.numverts polyop.setNumMaps p 3 polyOp.setVertColor p 0 #{1..nVerts} black_color animate on ( for i=0 to 100 by 10 do ( at time i ( liczba = random 151 900 kolorek = color (random 0 255) (random 0 255) (random 0 255) 255 polyOp.setVertColor p 0 #{1,5,6,7,7,12..10,150..liczba} kolorek ) ) ) p.forceSubdivision () Niestety, nie działa on tak jakbym chciał. Zamiast efektu który chce osiągnąć, czyli że w klatkach kluczowych kolory vertexów będą się różnić, nakłada kolejne warstwy i przez wszystkie klatki jest np coś takiego: http://imageshack.us/photo/my-images/191/93550645.jpg/ może komuś się przyda. problem można rozwiązać następująco: white_color = color 255 255 255 black_color = color 0 0 0 255 p=convertToPoly (plane lengthsegs:30 widthsegs:30) p.showVertexColors = on nVerts = p.numverts polyop.setNumMaps p 0 fn updatecolor = ( now = currentTime.frame as integer + 1 if now polyOp.setVertColor p 0 #{1..nVerts} black_color --zamaluj wszystkie vertexy na czarno polyOp.setVertColor p 0 now white_color -- zamaluj vertex o numerze klatki na bialo p.forceSubdivision () ) ) registerTimeCallback updatecolor
-
Animacja kolorów vertexów
dzięki za pomoc, ale nie potrafię tego zrobić sposobem który podałeś. zamknijmy ten temat w tym dziale, postaram się uzyskać odpowiedz w dziale Programs Language. Pozdrawiam!
-
Animacja kolorów vertexów
dzięki za odpowiedź, to rozwiązanie rzeczywiście działa. z tymże mi zależy troszeczkę na innym rozwiązaniu. może rozwinę pytanie. potrzebuję tego do skryptu w którym będę zmieniał kolor niektórych vertexów, w ciągu całej animacji tych zmian może być naprawdę dużo. bardziej zależy mi na samej zmianie koloru niż na zanimowanym przejściu. czyli np w klatce 1 mam pomalowanych 20 vertexów, w 2klatce 10, a w 3 15vertexów, mogą pojawiać się statycznie bez animacji przejścia.
-
Animacja kolorów vertexów
Witam, w jaki sposób mogę animować zmiany kolorów vertexu? Mam obiekt Plane->Editable Poly w klatce 0 ustawiam dla wszystkich vertexów jeden kolor, a w klatce 20 zmieniam kolor dla 10 vertexów np w rogu. Następnie chciałbym tego użyć jako mapy Vertex Color. Jeśli nie jest to możliwe to w jaki sposób to obejść?
-
3ds Max Reactor: Rendering Springa
O to chodziło, wielkie dzięki, pozdrawiam! ;)
-
3ds Max Reactor: Rendering Springa
Witam, w jaki sposób wyrenderować sprężynę z reaktora? Łączę dwa Boxy Springiem i przy symulacji zachowują się jakby były połączone, niestety nie widać samej sprężynki łączącej je. Jeśli chcę wyrenderować Rope, to dodaje do obiektu Line modyfikator reactor Rope i mam nad nią kontrolę. W przypadku Springa nie potrafię tego zrobić.
-
Wieszanie się Maxa przy renderze
wszystko pracuje na 64bitach, wydaję mi się, że hardware to zły trop. przesyłam zrzuty ekranu z ustawieniami i ze scenką, jeśli coś trzeba jeszcze dosłać to mówcie. ustawienia: http://img832.imageshack.us/f/ekran.gif/ scenka: http://img64.imageshack.us/f/35213366.jpg/ Program nie wywala żadnego komunikatu, wiesza się od tak, czasem wyskoczy windowsowy "Program przestał działać'. Dlatego pytałem o to, gdzie można odczytać logi.
-
Wieszanie się Maxa przy renderze
Mam świadomość, że futro to wymagające zadanie, mam 6gb ramu więc tyle powinno wystarczyć. fur maxowski nie jest renderowany mentalem. możesz rozwinąć 'optymalizację ustawień rendera'?
-
Wieszanie się Maxa przy renderze
Witam, mam problem przy renderingu animacji obiektu powleczonego futrem. Max wiesza się przy losowo wybranej klatce. Pytania z tym związane: 1. ?ak sprawdzić logi renderu (jeśli takowe są)? 2. Czy Max może wykorzystywać dysk systemowy (mam tam 7gb) przy tworzeniu renderu? I proszę ogólnie o pomoc, wszelkie sugestie mile widzane. Dodam, że nie jestem doświadczony w Maxie, proszę o przejrzyste odpowiedzi. ;)
-
Jak uzyskać taką bryłę?
Dokładnie o to chodziło, dziękuję pionix!
-
Jak uzyskać taką bryłę?
Witam, chciałbym uzyskać taką bryłę: http://img534.imageshack.us/img534/5372/unt3.jpg Jestem na Maxa początkujący, proszę o dokładne wytłumaczenie. Z góry dziękuje!
piotrq
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta