Skocz do zawartości

piotrq

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam, potrzebuję pomocy przy wykonaniu 5-10 modeli obiektów High Poly na podstawie dostarczonych przeze mnie zdjęć. Zależy mi na wysokim realizmie i dokładnym odwzorowaniu tych zdjęć. Obiekty te wykorzystane zostaną w aplikacji dla dużej instytucji kulturalnej w Warszawie. Portfolio z pracami oraz wstępną wycenę proszę kierować na [email protected]. Odpowiem tylko na wybrane zgłoszenia. Praca jest jak najbardziej zdalna, ale chciałbym, żeby osoba ta była z Warszawy.
  2. Witam, mam taki o to skrypcik: black_color = color 0 0 0 255 p=convertToPoly (plane lengthsegs:30 widthsegs:30) p.showVertexColors = on nVerts = p.numverts polyop.setNumMaps p 3 polyOp.setVertColor p 0 #{1..nVerts} black_color animate on ( for i=0 to 100 by 10 do ( at time i ( liczba = random 151 900 kolorek = color (random 0 255) (random 0 255) (random 0 255) 255 polyOp.setVertColor p 0 #{1,5,6,7,7,12..10,150..liczba} kolorek ) ) ) p.forceSubdivision () Niestety, nie działa on tak jakbym chciał. Zamiast efektu który chce osiągnąć, czyli że w klatkach kluczowych kolory vertexów będą się różnić, nakłada kolejne warstwy i przez wszystkie klatki jest np coś takiego: http://imageshack.us/photo/my-images/191/93550645.jpg/ może komuś się przyda. problem można rozwiązać następująco: white_color = color 255 255 255 black_color = color 0 0 0 255 p=convertToPoly (plane lengthsegs:30 widthsegs:30) p.showVertexColors = on nVerts = p.numverts polyop.setNumMaps p 0 fn updatecolor = ( now = currentTime.frame as integer + 1 if now polyOp.setVertColor p 0 #{1..nVerts} black_color --zamaluj wszystkie vertexy na czarno polyOp.setVertColor p 0 now white_color -- zamaluj vertex o numerze klatki na bialo p.forceSubdivision () ) ) registerTimeCallback updatecolor
  3. piotrq odpowiedział piotrq → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    dzięki za pomoc, ale nie potrafię tego zrobić sposobem który podałeś. zamknijmy ten temat w tym dziale, postaram się uzyskać odpowiedz w dziale Programs Language. Pozdrawiam!
  4. piotrq odpowiedział piotrq → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    dzięki za odpowiedź, to rozwiązanie rzeczywiście działa. z tymże mi zależy troszeczkę na innym rozwiązaniu. może rozwinę pytanie. potrzebuję tego do skryptu w którym będę zmieniał kolor niektórych vertexów, w ciągu całej animacji tych zmian może być naprawdę dużo. bardziej zależy mi na samej zmianie koloru niż na zanimowanym przejściu. czyli np w klatce 1 mam pomalowanych 20 vertexów, w 2klatce 10, a w 3 15vertexów, mogą pojawiać się statycznie bez animacji przejścia.
  5. piotrq dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, w jaki sposób mogę animować zmiany kolorów vertexu? Mam obiekt Plane->Editable Poly w klatce 0 ustawiam dla wszystkich vertexów jeden kolor, a w klatce 20 zmieniam kolor dla 10 vertexów np w rogu. Następnie chciałbym tego użyć jako mapy Vertex Color. Jeśli nie jest to możliwe to w jaki sposób to obejść?
  6. piotrq odpowiedział piotrq → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    O to chodziło, wielkie dzięki, pozdrawiam! ;)
  7. Witam, w jaki sposób wyrenderować sprężynę z reaktora? Łączę dwa Boxy Springiem i przy symulacji zachowują się jakby były połączone, niestety nie widać samej sprężynki łączącej je. Jeśli chcę wyrenderować Rope, to dodaje do obiektu Line modyfikator reactor Rope i mam nad nią kontrolę. W przypadku Springa nie potrafię tego zrobić.
  8. piotrq odpowiedział piotrq → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    wszystko pracuje na 64bitach, wydaję mi się, że hardware to zły trop. przesyłam zrzuty ekranu z ustawieniami i ze scenką, jeśli coś trzeba jeszcze dosłać to mówcie. ustawienia: http://img832.imageshack.us/f/ekran.gif/ scenka: http://img64.imageshack.us/f/35213366.jpg/ Program nie wywala żadnego komunikatu, wiesza się od tak, czasem wyskoczy windowsowy "Program przestał działać'. Dlatego pytałem o to, gdzie można odczytać logi.
  9. piotrq odpowiedział piotrq → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    Mam świadomość, że futro to wymagające zadanie, mam 6gb ramu więc tyle powinno wystarczyć. fur maxowski nie jest renderowany mentalem. możesz rozwinąć 'optymalizację ustawień rendera'?
  10. Witam, mam problem przy renderingu animacji obiektu powleczonego futrem. Max wiesza się przy losowo wybranej klatce. Pytania z tym związane: 1. ?ak sprawdzić logi renderu (jeśli takowe są)? 2. Czy Max może wykorzystywać dysk systemowy (mam tam 7gb) przy tworzeniu renderu? I proszę ogólnie o pomoc, wszelkie sugestie mile widzane. Dodam, że nie jestem doświadczony w Maxie, proszę o przejrzyste odpowiedzi. ;)
  11. piotrq odpowiedział piotrq → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Dokładnie o to chodziło, dziękuję pionix!
  12. piotrq dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam, chciałbym uzyskać taką bryłę: http://img534.imageshack.us/img534/5372/unt3.jpg Jestem na Maxa początkujący, proszę o dokładne wytłumaczenie. Z góry dziękuje!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności