Starałem się usunąć prześwietlenia, lecz nie wszędzie mi się to udało. Scena w innym wypadku była zbyt ciemna. Nie wiem jak to zbalansować.
Zrobiłem również drugą scenę z wyższego piętra - sali wernisażowej.
Nie wiem z jakiego powodu pojawia mi się ziarno na podłodzę, a ten sam materiał na schodach jest już okej. Nie pasuje mi coś z widokiem za oknem :( Dywan muszę poprawić.
W wolnej chwili pobawiłem się color mappingiem i nałożyłem materiały. Chciałem uzyskać efekt białego, czystego, chłodnego wnętrza ocieplonego drewnem.
Wiem, ze jeszcze trzeba to poprawic. Macie jakieś dobre tutoriale, z których poprawie to co nie wyszło?
Mam do zaprezentowania wstępne wizualizacje do projektu domu jednorodzinnego. Ostatnio nie mam czasu na jakąkolwiek naukę w tej dziedzinie, więc może teraz uda się podszkolić. Z góry dziękuję za sugestię.
Soft to 3ds max, vray. Świecone VrayDome, VraySun, VrayLightSphere
Hej,
Jakiś czas temu natknąłem się w internecie na stronę z niesamowitą liczbą zdjęć. Strona ta działała na zasadzie przeglądarki. Wpisywało się słowo klucz, lub wybierało kategorie i pokazywały się zdjęcia z danej kategorii. Ściąganie obrazów za darmo było oczywiście ograniczone, ale ten zasób jest mógłby stać się inspirujący.
Wyleciała mi niestety nazwa tej strony :(
Jeśli ktoś kojarzy tego typu stronę będę wdzięczny za podpowiedz :)
Pozdrawiam
R.
Mam pytanie, co robię źle, że render wygląda jak wygląda. Mógłby ktoś się przeglądnąć moje ustawienia i powiedzieć co robię nie tak.
Z góry dzięki
http://max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=95921&d=1405776249
witam, mam pewien problem z ustawieniami dla poniższego wnętrza. Chciałbym uzyskać efekt, w którym światło w jak największym stopniu penetruje wnętrze. przez co przestrzeń na pierwszym planie stałaby się jaśniejsza niż aktualnie to wygląda.
w drugim wypadku zmieniłem ustawienia GI na brute force i light cache, wnętrze jest jaśniejsze, ale wydaje się bardziej wyprane niż oświetlone :(
Z góry dziękuję za pomoc :)
Chciałbym zrobić wizualizacje przekroju z tym, że ważnym elementem jest dla mnie w tym wypadku oświetlenie. Nie wiem jak zrobić, aby przez ucięta czesc budynku nie dostawało się swiatlo. Nie wiem jak zrobić aby jedna czesc budynku byla po prostu nie renderowana ale uczesniczyla w obliczaniu oswietlenie.
prosze o szybka pomoc!
z góry dzieki
Dzięki za komentarz. Z color clampingu korzystam, ale jak mówiłem, większość moich działań to manipulacja wartościami w celu uzyskania braku przepaleń i nie wychodzi to tak jak powinno. Mam pytanie, jak w odpowiedni sposob kontrolowac poprawnosc swiatla we wnetrzu i widoku na zewantrz. Normalnie święcę vraydome z hdri i vray sun :(