Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

JakubHyla

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Dzięki za wyjasnienie. Sądziłem, że te okręgi przy tym króliku to jakiś system układania włosów, który pozwala pominąć zabawę z grzebieniem. Jak widać się myliłem :P
  2. Witam. Jestem początkujący w grafice, a w kwestii hair and fur można śmiało powiedzieć, że nawet tego poziomu nie osiągnąłem. Utworzyłem model królika, a teraz chciałbym nałożyć modyfikator hair and fur. Tutaj pojawia się moje pytanie- czy da się utworzyć okręgi w kierunku których poruszałaby się sierść? Widziałem coś takiego tutaj http://www.turbosquid.com/3d-models/maya-rabbit-white-fur-animation/711712 i zastanawiam się czy w 3ds max też jest taka opcja, a jeżeli tak to jak to zrobić? Uwierzcie mi- szukałem dobrych kilka godzin informacji na ten temat, ale szczerze powiedziawszy nawet nie wiem czego szukam, co trochę utrudnia sprawę.
  3. JakubHyla odpowiedział JakubHyla → na temat → 3ds max
    Problem rozwiązany :) Dzięki Juzwa
  4. JakubHyla odpowiedział JakubHyla → na temat → 3ds max
    Tylko w renderze to się pojawia. Jeżeli chodzi o cienie to nie mam włączonych w animacji w ogóle.
  5. JakubHyla odpowiedział JakubHyla → na temat → 3ds max
    Pliku nie wrzucę bo wazy ponad 20mb. Ustawienia są dobre- oryginalne drzewa wyświetlają się poprawnie. Coś nie gra przy używaniu particle flowa. [ATTACH=CONFIG]90563[/ATTACH]
  6. Witam. Zrobiłem ośnieżoną górę z drzewami. Drzewa narzucilem trzema źródłami z particle flowa ustawiając obiekty jako kopie wczesniej utworzonych prostokatow z diffuse i opacity map. I tutaj wlasnie pojawia sie problem- prostokąty na których są drzewa nie są do końca przezroczyste tam gdzie być powinny. Tworzy się jasno-szare obramowanie drzew co nie wygląda estetycznie. Dodatkowo zaznaczam, że oryginalne tekstury drzew z których kopiowane są do particle flow wyświetlają się normalnie. Szukałem jakiegoś rozwiązania na forum i poprzez google ale nic nie znalazłem. Czy spotkaliście się z czymś takim? Podejrzewam, że to ma coś wspólnego z nakładaniem sie particles, bo niektóre drzewa wyświetlają się dobrze a inne tak jak opisałem.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.