Skocz do zawartości

Lopss

Members
  • Liczba zawartości

    123
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Lopss's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. hmm... to z politykami to dobre jest tylko powiedz co tu można ukraść
  2. RK, a czy mogł byś powiedzieć w którym numerze jest ten aplet, ew czy można go gdzieś pobrać z sieci?
  3. ja tak troche z innej beczki - jeśli braknie wam ramu (ile ja mam z tym problemu) to: customize -> preferences -> rendering i zaklikajcie bitmap pager, dodatkowo ustawcie tam jak najmniejsze opcje, ja mam po kolei 128, 16, 1024. Ale wg mnie najwazniejsza jest ta srodkowa bo mowi od jakiego rozmiaru nalezy stronicowac tekstury. Standardowo ustawione jest to na ponad 20M i właczenie opcji w zasadzie nic nie daje. Przykład z zycia to taki ze jak mi plik zrzerał 1,8G RAM to po takich ustawieniach zuzycie RAM spadło do 1,3G pzdr
  4. z tego co wiem to vizmar napisał sobie sam do tego programik (ale moge sie mylic)
  5. A ja sie z wami nie zgodze, na własnym przykładzie wiem ze amd to kupa syfa. Jak miałem AMD bodajze to był barton 2500 to max potrafił mi sie wywalac i wywalac i wywalac. Kumplom z pokoju tak samo. Jak zmieniłem na intel to zero, jeszcze nie zdazyło mi sie zeby mi sie max wyburaczył a sceny mam duze (no chyba ze mu ramu braknie), mozecie sobie mowic co chcecie na intela ale cos w tym jest.
  6. ps w tłumaczeniu jest wszystko ok (chodzi o przecinki ;)) tak ze sie nie martwcie
  7. nie lubie przecinkow ortografi interpunkcji - szkoda na to czasu pozatym długie zdania maja fantazje (w smsach nie uzywam spacji :])
  8. wiecie co ja mysle ze nie ma co kontynuować watku tłumaczenia tych słów bo juz ktoś na poczatku powiedział zeby ich nie tłumaczyć i naprawde nie było by sensu jak by ktoś to faktycznie zrobił bo co to za help jak sie będę dłużej domyślał co tam ktoś wymodził i czy to faktycznie jest tak jak ma być
  9. refract to chyba przenikanie światła przez materiał - chyba moge sie mylic :P
  10. jesli chodzi o pojecia to wszystko w stylu irradiance map, indirect ilumination, raytrace, refract, shadow map i inne... poprostu zostawiam - bez tłumaczenia mysle ze bedzie to najlepsze metoda bo od razu mamy odnosnik co i o czym czytamy :) pozdr
  11. poszukaj na stronie producenta opraw "bega" - w google znajdziesz linku nie pamietam
  12. Ja biorę "Troubleshooting" - ale z gory mowie ze na niedziele wieczorem raczej nie ma szans bo mam kupe zajec - wielka kupe zajec
  13. no to marcin czekamy az nam napiszesz helpa po swojemu ;)
  14. ja tez jestem za i chetnie pomoge
  15. Tak na prosty rozum Koordynaty UV powinny być przypisane do każdego wierzcholka, a informuja o tym z którego miejsca ma sie rozpocząc nakladanie textury. Czyli program wczytuje texture potem oznacza ją sobie na rogach wartościami 00, 01, 10, 11 (patrz przykład Gordy) a jak UV mają wartości mniejsze od 1 (np A=0,25;0,25, B=0,25;0,75, C=0,75;0,25, D=0,75;0,75) to znaczy ze na poly nie bedzie nalozona cała textura tylko ja program przytnie tak ze zostanie nałożone 75% tej textury. (program odrzuci brzeg)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności