witam
czemu jak renderuje z kamery to nie widze tla HDRki? uzywam mayi 2010 i jak robie render jednej klatki z perspektywy to tlo czyli HDR widac ale jak renderuje z kamery to zamiast tla mam alpha? jak to rozwiazac?
moze inaczej zapytam. jak wyrenderowac obraz HDR jako tlo ktore jest w vray jako environment i oswietla scene?
wlasnie sprawdzalem normalnei sa ok. jedyne co znalazlem to jakos dziwnie porozkladane tangents. sam nei wiem dokladnie co to jest ale jakis rodzaj normalnych. mysle ze tu problem ale nie wiem jak z tym dzialac. uzywam maya 2010. zaraz wrzcue screena
witam robie AO za pomoca vraylight mtl i dirt i mam problem z 2 obiektami bo czesc facow renderuje sie czarna. myslalem ze normals sa odwrocone ale wszystkie sa w jedna strone. jak rozwiazac problem?
http://img248.imageshack.us/i/aoprolbem.jpg/
to sa te obiektu wyrenderowane
witam
mam problem poniewaz probuje przypiac jakiegos rigga pod moja postac i ustawilem sobie kosci pod swoj model ale nie wiem czemu jeda reka nie zachowauje zmienionej pozycji po zapisaniu pliku. tzn ustawiam go zapisauje, potem otwieram ten plik a te kosci wracaja do jednej ustalonej pozycji. problem wystepuje tylko z koscmi od tej jednej reki ;/ z druga nie ma takiego problemu
wczesniej nie mialem tego problemu z ta reka.
witam
mam zrobiony walk cycle i chce teraz zeby mi ta postac nie tylko chodzila w miejscu. planuje to zrobic za pomoca motion path ale czy to dobre wyjscie?