Skocz do zawartości

cramarty

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

cramarty's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. hm... mam taki problem z tym volume lightem, ponieważ wytwarza on u mnie jakby cień zamiast światła, znalazłem w necie, że to przez daylight system ale nie moge znaleźć rozwiązania problemu =\ Jeśli ktoś mógłby podpowiedzieć co z tym zrobić to byłbym wdzięczny
  2. dokładnie o to chodziło ^^ wielkie dzięki za szybka odpowiedź =)
  3. Witam, mam taki problem z oświetleniem. Chciałbym osiągnąć efekt snopu światła. Chodzi o to żeby widać było snop światła wpadającego do pomieszczenie zamiast 'świetlistego placka' na powierzchni podłogi (i tu głownie chodzi mi o zwykłe światła, ale chciałbym też wiedzieć czy da się ustawić daylight system, żeby robił właśnie taki efekt). A drugi problem to taki, że jak umieszczam źródło światła w lampce to nie widać wogule, że to ona świeci (pomieszczenie i płaszczyzny na które pada światło rozjaśniają się ale nie da się stwierdzić skąd wydobywa się światło) i ciekawi mnie dlaczego tak się dzieje i jak to zmienić. Tak jak w temacie, używam 3ds 2010 i mentala
  4. super, no i dziala =) wprawdzie jest dalej lekka roznica ale zdecydowanie lepiej. Dzieki za tak szybka odpowiedz i rozwiazanie problemu.
  5. hm... tak jak 'kolega' pisal wszystkie ustawienia standardowe =d jako ze moja wiedza opiera sie na tutorialach i 'probach i bledach' to zawiera 'pewne' braki. Takze nie bardzo slyszalem wczesniej o gammie ani czym to sie je (drobne wytlumaczenie problemu/link bylby mile widziany) =)
  6. Witam, korzystam z 3ds max 2010 i mentalraya, ucze sie dopiero i mam problem z texturami. Na renderach moje tekstury wychodza zupelnie blade i kolorystyka nie przypominaja wogule ani tych wybranych z palety kolorow, ani tym bardziej jesli korzystam z bitmap. Zrobilem dlatego pare testow przy uzyciu zwyklego plane'a z nalozona tekstora i wyglada na to ze problem pojawia sie dopiero kiedy uzywam daylight systemu (nie zmieniam zadnych ustawien standardowych, ale ogladalem pare tutoriali i na nich rowniez pozostawiano standardy i wszystko wygladalo wporzadku). W viewporcie tekstury tez wygladaja dobrze, dopiero na renderze tekstury z bitmap robia sie strasznie blade i lekko rozjasnione a zwyczajne 'kolory z palety' robia sie ciemniejsze niż te na probkach. Do testow uzywalem zwyklych tekstur 'standard' (z bitmapa przy diffuse lub tez zwyklych kolorow) ale przy uzyciu tekstur z mental raya problem jest taki sam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności