Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

cramarty

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. hm... mam taki problem z tym volume lightem, ponieważ wytwarza on u mnie jakby cień zamiast światła, znalazłem w necie, że to przez daylight system ale nie moge znaleźć rozwiązania problemu =\ Jeśli ktoś mógłby podpowiedzieć co z tym zrobić to byłbym wdzięczny
  2. dokładnie o to chodziło ^^ wielkie dzięki za szybka odpowiedź =)
  3. Witam, mam taki problem z oświetleniem. Chciałbym osiągnąć efekt snopu światła. Chodzi o to żeby widać było snop światła wpadającego do pomieszczenie zamiast 'świetlistego placka' na powierzchni podłogi (i tu głownie chodzi mi o zwykłe światła, ale chciałbym też wiedzieć czy da się ustawić daylight system, żeby robił właśnie taki efekt). A drugi problem to taki, że jak umieszczam źródło światła w lampce to nie widać wogule, że to ona świeci (pomieszczenie i płaszczyzny na które pada światło rozjaśniają się ale nie da się stwierdzić skąd wydobywa się światło) i ciekawi mnie dlaczego tak się dzieje i jak to zmienić. Tak jak w temacie, używam 3ds 2010 i mentala
  4. super, no i dziala =) wprawdzie jest dalej lekka roznica ale zdecydowanie lepiej. Dzieki za tak szybka odpowiedz i rozwiazanie problemu.
  5. hm... tak jak 'kolega' pisal wszystkie ustawienia standardowe =d jako ze moja wiedza opiera sie na tutorialach i 'probach i bledach' to zawiera 'pewne' braki. Takze nie bardzo slyszalem wczesniej o gammie ani czym to sie je (drobne wytlumaczenie problemu/link bylby mile widziany) =)
  6. Witam, korzystam z 3ds max 2010 i mentalraya, ucze sie dopiero i mam problem z texturami. Na renderach moje tekstury wychodza zupelnie blade i kolorystyka nie przypominaja wogule ani tych wybranych z palety kolorow, ani tym bardziej jesli korzystam z bitmap. Zrobilem dlatego pare testow przy uzyciu zwyklego plane'a z nalozona tekstora i wyglada na to ze problem pojawia sie dopiero kiedy uzywam daylight systemu (nie zmieniam zadnych ustawien standardowych, ale ogladalem pare tutoriali i na nich rowniez pozostawiano standardy i wszystko wygladalo wporzadku). W viewporcie tekstury tez wygladaja dobrze, dopiero na renderze tekstury z bitmap robia sie strasznie blade i lekko rozjasnione a zwyczajne 'kolory z palety' robia sie ciemniejsze niż te na probkach. Do testow uzywalem zwyklych tekstur 'standard' (z bitmapa przy diffuse lub tez zwyklych kolorow) ale przy uzyciu tekstur z mental raya problem jest taki sam.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.